quote:Op zondag 4 april 2004 17:55 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon de legale versie kopen.
vink onderaan die filterdinges eens uitquote:Op zondag 4 april 2004 17:49 schreef jaspah het volgende:
ik heb maar heel weinig servers in mijn server browser staan en ik heb ook geen filters aan staan dus...
heb bij deatmatch wel iets van 20 ofzo maar bij ctf iets van 5 ofzo
eerst deed ie het online niet toen heb ik een online ding patch gedownload toen deed ie het wel maar misschein dat ik daar door weinig servers heb.. iemand een idee?
hek al uit..quote:Op zondag 4 april 2004 18:53 schreef Jump het volgende:
[..]
vink onderaan die filterdinges eens uit
khaalde hem ook nietquote:Op zondag 4 april 2004 18:25 schreef Aurelium het volgende:
Eindelijk mothership gehaald en nou komt die lelijke malcolm weer, heeft ie godverdomme telkens weer een schild. Ik kap met die hele kut singleplay:(:(
Welke difficulty?quote:Op zondag 4 april 2004 19:01 schreef jaspah het volgende:
[..]
khaalde hem ook niet
hek auto-aim maar ff aangezet![]()
Ik heb em op skilled staan, maar ik weet zeker dat die malcolm tegen godlike aan hangtquote:Op zondag 4 april 2004 20:28 schreef Piro het volgende:
[..]
Welke difficulty?
Malcolm schijnt idd nogal pittig te zijn, nog erger dan Loque als ik het zo hoor.
Thanks, hmmm 54 gemiddeld is niet veel of wel somsquote:Op zondag 4 april 2004 20:42 schreef Jump het volgende:
in console:
stat fps
dat staat in het boekje uitgelegd *G*quote:Op zondag 4 april 2004 21:48 schreef gasemans het volgende:
[..]
Thanks, hmmm 54 gemiddeld is niet veel of wel soms
Kan iemand me uitleg geven over hoe die wapens op de auto's werken?
ik zal het eens gaan testen...quote:Op zondag 4 april 2004 11:18 schreef MariahCareyLover het volgende:
[..]
Kunnen jullie ook AS-Robotfactory met 32 bots goed spelen?? Ik niet namelijk, met hoeveel frames nemen jullie genoegen om het nog goed te noemen?
[off-topic]
De topictitel staat wat raar nu, het is toch part IIX![]()
[/off-topic]
welk level zit deze eingelijk!!quote:Op zondag 4 april 2004 22:10 schreef Jump het volgende:
Leviathan:
5 personen.
1ste is bestuurder (de vier andere elk op een hoek).
bestuurder bezit groot kanon. als leviath stilstaat kan je alt fire gebruiken, de lev iath gaat uitklappen naar groter wapen, maar is makkelijk doelwit dan.
in "uitklapmodus" heb je zéér groot kanon. (powernode met 2 keer eraan)
Yep, die staat voor je base en in ONS-Severance zit er ook eentje als je de middelste powernode hebt.quote:Op zondag 4 april 2004 23:26 schreef Guus Muisarm het volgende:
In onslaught red planet (ofzoiets) zit een leviathan
We hadden pas met onze clan een LAN, en we staan met z'n allen naar 1 scherm te kijken, en die gast kruipt in die wagen, rijdt wat rond en opeens klapt dat ding uit, hijzelf en iedereen zo van O_O whooooow wtf!quote:in "uitklapmodus" heb je zéér groot kanon. (powernode met 2 keer eraan)
Yep, en in ONS-Icarus zitten er twee.. die kun je downloaden (is te zien bij Community menu)quote:Op zondag 4 april 2004 23:27 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Yep, die staat voor je base en in ONS-Severance zit er ook eentje als je de middelste powernode hebt.
normaal binnen een paar seconde na de mapswitch vd server, maar de 2003 stats loopt ook al een tijdje achter (als ze nog niet plat liggen...)quote:Op zondag 4 april 2004 23:21 schreef Jump het volgende:
vraagje ivm die stats.
heb die die stat website ( http://ut2004stats.epicgames.com/index.php ) eens een stats server gezocht en uurtje meegespeeld. Men stats zijn enabled in config (kan anders nie joinen op server). iemand enig idee hoelang het duurt voor dat deze game in die stats komt?
die stats zijn verdomd handig om een totaal te hebben van je frags, punte enzo
en nu gaan maffe![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |