inderdaad, maar tot nue toe ben ik geen problemen tegengekomen. Heb op een aantal for wel gelezen dat juist ná het installen van de patch voor velen de problemen begonnen. Ik wacht er voorlopig dus even meequote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
ja maar z`on patch is toch ook een verbetering van andere dingen?
leukquote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:28 schreef Elegy het volgende:
[..]
inderdaad, maar tot nue toe ben ik geen problemen tegengekomen. Heb op een aantal for wel gelezen dat juist ná het installen van de patch voor velen de problemen begonnen. Ik wacht er voorlopig dus even mee
Geen probs hier met de patch, alles loopt erg lekker!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:28 schreef Elegy het volgende:
[..]
inderdaad, maar tot nue toe ben ik geen problemen tegengekomen. Heb op een aantal for wel gelezen dat juist ná het installen van de patch voor velen de problemen begonnen. Ik wacht er voorlopig dus even mee
Nee hier loopt hij ook goed,en die nieuwe maps zijn mooi heb net ONS tropica zitten doenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:26 schreef Noca het volgende:
[..]
Geen probs hier met de patch, alles loopt erg lekker!
Bijna elke server is al over op de nieuwe patch dus ik raad je aan het ook te doen![]()
Hmmm. misschien toch... wat vreemd is, is dat ik vaak wel zie dat servers de laatste patch hebben, maar dat ik er toch op kan spelenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:26 schreef Noca het volgende:
[..]
Geen probs hier met de patch, alles loopt erg lekker!
Bijna elke server is al over op de nieuwe patch dus ik raad je aan het ook te doen![]()
Ja dat klopt wel....quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:33 schreef Elegy het volgende:
[..]
Hmmm. misschien toch... wat vreemd is, is dat ik vaak wel zie dat servers de laatste patch hebben, maar dat ik er toch op kan spelen
Werd gek van al dat lawaai de hele tijd.quote:CD/DVD not required to play
Lijkt me wel een leuk ideequote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:07 schreef Flying het volgende:
Ja noca. Een 1on1 tournament.
Ik zou er helemaal niet mee inzitten om het te organiseren hier op Fok! met iemand anders.
Natuurlijk doe ik zelf ook mee
Wel rundergehakt danquote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:08 schreef Elegy het volgende:
Tournament? Lijkt me koel. 1vs1?dan ben ik gehakt
tenzij het IG is, dan maak ik nog een beetje een kans.
Of patéquote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wel rundergehakt dan
maar je hebt gelijk, waarom doen we geen kleine team deadmatch met 1 goeie speler en 1 lijk
ok we wachten het wel even af danquote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:35 schreef Elegy het volgende:
[..]
Of paté
Team lijkt me idd wel leuker. (heb je ook meerdere lijken, en kans op multikills enzo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |