Nee dat heb ik ook met instagib al die snipersquote:Op donderdag 20 mei 2004 18:23 schreef Aurelium het volgende:
ik speel zowel onslaught als deathmatch. Vind het allebei wel leuk.
Heb nu ook een paar keer instagib gedaan maar dat kan me gewoon toch totaal niet boeien. Je loopt daar maar wat rond en probeert maar wat raak te schieten... echt lang duurt het nooit want er is altijd wel iemand die je vroeg of laat killed.
Ik krijg gewoon niet die spanning en rush die je krijgt tijdens het vechten in normale matches.
ONS deed ik in het begin heeel veel, maar al snel ben ik overgestapt op iCTF... Instagib niet spannend?? Stel je dit voor: Je hebt het vlaggetje van je tegenstander en gaat er vandoor met het idee in je achterhoofd dat er 5 man achter je aan zit met een geweer die je in 1 schot dood. Nou bij mij giert de adrenaline dan wel hoorquote:Op donderdag 20 mei 2004 18:23 schreef Aurelium het volgende:
ik speel zowel onslaught als deathmatch. Vind het allebei wel leuk.
Heb nu ook een paar keer instagib gedaan maar dat kan me gewoon toch totaal niet boeien. Je loopt daar maar wat rond en probeert maar wat raak te schieten... echt lang duurt het nooit want er is altijd wel iemand die je vroeg of laat killed.
Ik krijg gewoon niet die spanning en rush die je krijgt tijdens het vechten in normale matches.
Idd, iCTF is best spannend mits je er goed in bentquote:Op donderdag 20 mei 2004 23:37 schreef MariahCareyLover het volgende:
[..]
ONS deed ik in het begin heeel veel, maar al snel ben ik overgestapt op iCTF... Instagib niet spannend?? Stel je dit voor: Je hebt het vlaggetje van je tegenstander en gaat er vandoor met het idee in je achterhoofd dat er 5 man achter je aan zit met een geweer die je in 1 schot dood. Nou bij mij giert de adrenaline dan wel hoor
Die nederlandse mirror werkt niet?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:37 schreef Simeon het volgende:
Had er al van gehoord. En ben 'm al aan 't downloaden
Ik dacht dat CBP 1 voor 2k3 was. Of heb ik het verkeerd gelezenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:16 schreef Aurelium het volgende:
Thx, maar heb ik community bonus pack 1 gemist??
Dacht het wel ja..en volume 2 komt later deze maand.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:23 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik dacht dat CBP 1 voor 2k3 was. Of heb ik het verkeerd gelezen
owh ok, never mind danquote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:23 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik dacht dat CBP 1 voor 2k3 was. Of heb ik het verkeerd gelezen
Kwil wel ns een 1 vs 1 tegen je spelen hoor op instaquote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:31 schreef Noca het volgende:
Hmm net even voor het eerst Instagib gespeeld....veel te makkelijk eigenlijk, of ik speelde in een server met newbs...
Alles op medium, voor de rest alle vinkjes uit, geen coronas en shit, leidt alleen maar af. Met insta het oude 2k3 shockrifle wapen, en de hud staat ook gewoon aanquote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:56 schreef Elegy het volgende:
Wat zijn eigenlijk jullie instellingen? Ik heb alle details op low, of uit gezet, behalve trilineair filtering. Dus ook geen shadows, coronas etc. Verder geen wapen (met IG tenminste) en ook geen hud. Alleen een crosshair.
En die chatpictues ook uit, net als text to speech en dergelijke.
Laadt en speelt als een speer
Op welke servers spelen jullie eigenlijk? Ik heb zelf niet echt vaste servers, (ben nog maar sinds eergisteren bezig) maar het zou wel leuk zijn om eens ergens af te spreken. Was er niet ergens een Fokserver?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:11 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Kwil wel ns een 1 vs 1 tegen je spelen hoor op insta. Kijken of je het dan nog makkelijk vind
Ik speel zoveel gametypes dat ik echt niet weet op welke servers ik allemaal zitquote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:15 schreef Elegy het volgende:
[..]
Op welke servers spelen jullie eigenlijk? Ik heb zelf niet echt vaste servers, (ben nog maar sinds eergisteren bezig) maar het zou wel leuk zijn om eens ergens af te spreken. Was er niet ergens een Fokserver?
Ik vind het goedquote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:11 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Kwil wel ns een 1 vs 1 tegen je spelen hoor op insta. Kijken of je het dan nog makkelijk vind
oh okquote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:12 schreef TheGHunter het volgende:
Instagib servers hebben een doodskopje voor de naam van de server staan
Heb ik niet geïnstalleerd. Tot nu toe kan ik overal wel bijquote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
winpatch 3204 heb je die nodig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |