Ik wens je veel succesquote:Op maandag 3 mei 2004 20:27 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
nope... 256 mb ddr
AMD 1600 XP
256 MB DDR
Geforce 2 TI 32 mb
120 gb 7200 hd
en mijn details staan zeker niet op het laagste (resolutie van 800 x 600)
quote:Op maandag 3 mei 2004 20:58 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Ik wens je veel succes
nee.. echt serieus...quote:Op maandag 3 mei 2004 20:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
nou valt niks tegen dan alleen de laadtijden van een onslaught level wel denk ik
Nou wees blij scheelt toch weer een paar euro`s danquote:Op dinsdag 4 mei 2004 11:38 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
nee.. echt serieus...
moet wel toegeven dat ik een paar van die vinkjes uit moet zetten anders lukt het idd niet.. maar ik vind het echt meevallen... laadtijd is idd wel lang.. sommige levels gaat het sneller.. maar sommige levels zijn er al een paar nodes in beslag genomen..
en ik moet ook wel toegeven dat die screenshot (op internet en hier) er allemaal veeeeeeeeele male stoerder eruit zien...
maar het spel is heel goed te spelen.. weinig schokken.. ben vaak zat eerste geworden.. speel ook vaak in servers met 20 mensen.. geen probleem.. echt!!
quote:Geachte klant,
Tot onze grote spijt heeft de leverancier van de Unreal Tournament Headsets
ons te kennen gegeven dat de Logitech Headsets verder vertraagd zijn. Daarom
moeten we u mededelen dat wij de Headsets niet vanaf 6 mei kunnen opsturen
maar vanaf 28 mei.
Met vriendelijke groet,
Atari Benelux
kzag et net...wou et net posten...quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:06 schreef BMWM3 het volgende:
[..]![]()
Opnieuw wachten
![]()
Alles wat maar voor handen komt hoewel flak, rocket en shock toch wel favourite zijn. Maar ach, ik ben al uitgescholden voor flak hoer, combo hoer en rocket hoer dus er is er niet echt een die ik het meest gebruikquote:Op maandag 17 mei 2004 13:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat is nou het beste wapen voor deadmatch, ik zie er veel met die shockrifle lopen altijd, ik gebruik altijd de flak.
wat gebruiken jullie meestal ?
Ja boeit me niet echt wat ze zeggen verderquote:Op maandag 17 mei 2004 15:25 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Alles wat maar voor handen komt hoewel flak, rocket en shock toch wel favourite zijn. Maar ach, ik ben al uitgescholden voor flak hoer, combo hoer en rocket hoer dus er is er niet echt een die ik het meest gebruik
Sorry, can't help you...quote:Op woensdag 19 mei 2004 18:42 schreef Elegy het volgende:
Ik heb zojuist mijn gesealde versie van GCshop ontvangen en mijn cd key werkt niet
"Invalid key..."
Heb al geprobeerd met 6=g, 8=B, B=8, O=D, O=0 (nul), D=0 (nul), A=R, R=A, 2=Z en Z=2...lukt niet
Capslock aan en uit...geen resultaat.
Iemand een idee? Heb al gezocht op diverse fora's, maar daar wordt een ander probleem besproken.
Ik wacht op jequote:Op woensdag 19 mei 2004 19:23 schreef Elegy het volgende:
Kan ik eindelijk meer servers onveilig maken dan die demozut
Geef maar een ip adres, kom ik ff joinenquote:Op woensdag 19 mei 2004 23:00 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Ik wacht op je![]()
quote:Pastor Deacon Fred was adamant about holding back the release of the Christian maps to the public until Timothy could ensure him that Jesus wouldn't get killed in the game. "Although it was thrilling to see Jesus killing sinners and hearing the announcer say things like, "ultra kill!" and the words "Jesus is on a rampage!" and "Jesus is unstoppable!" pop up on the screen, I cannot in good conscience allow Timothy to release his maps and characters to the general public until he can get Jesus into this so-called, 'god-mode' thing. Only Jesus' Daddy is authorized to torture and kill our Savior. And the reason for this is that the gruesomeness of God killing Jesus for our sins somehow loses it's significance for children if Jesus gets Himself killed every other time they play the game."
Church members spent a good part of the afternoon testing out four maps on the church LAN. Timothy explained the rules of what he called, Christian Insta-Gibbing Death Matches.
zat bij mij ook geen sticker in...maargoed volgende week weer een kansquote:Op woensdag 28 april 2004 20:53 schreef krazny het volgende:
[..]
Hmzz..
Bij mij zat er én GEEN headset.. én GEEN sticker in de doos.![]()
Er zat alleen "ter compensatie" een poster in.. OMFG..wat moet ik met zo'n poster?
Ik wil die HEADSET...k heb er tenslotte voor betaald ook!
'K heb er echt een slecht gevoel over..![]()
Ik heb t spel gekocht bij de Free Record Shop in Utrecht. Over 2 weken zal ik daar maar eens gaan kijken... op goed geluk.![]()
Ik speelde ook veel onslaught in het begin,maar na een tijdje zit ik toch ook meer TDM en DM te doenquote:Op donderdag 20 mei 2004 17:04 schreef Noca het volgende:
Volgens mij spelen er erg veel mensen ONS. Ik speel juist veel TDM en DM, ben niet zo'n fan van ONS.
Maar het spel bevalt me erg goed en speelt erg lekker!!
Hoop dat we met de eerstvolgende cup mee kunnen doen!
Ik hou gewoon niet van al die voertuigen enzo. Doe mij maar gewoon plain Deathmatchquote:Op donderdag 20 mei 2004 17:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik speelde ook veel onslaught in het begin,maar na een tijdje zit ik toch ook meer TDM en DM te doen
de actie bij onslaught word op den duur toch saai
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |