er zijn vast wel andere voetbal gamesquote:Op woensdag 7 april 2004 13:04 schreef P8R het volgende:
Uit IGN's Grote E3 lijst: FIFA 2005 (PC, PS2, Xbox)... dus geen Cube... (was vast al bekend, maar heb ik dan gemist). Niet dat ik heel veel behoefte heb aan nog meer Fifa games, maar voor de totale markt moet je dat soort games toch wel hebben...

idd.. gewoon we6fe importeren uit japan.. komt alles goedquote:Op woensdag 7 april 2004 13:11 schreef capibar het volgende:
[..]
er zijn vast wel andere voetbal games
fifa wordt alleen gespeeld door de casual gamers.

Dus alle Chirurgen een gamecube geven en gelijk 37 procent minder fouten BETER !!!quote:Chirurgen die videogames spelen opereren beter
Chirurgen die minstens drie uur per week op de Nintendo of de Playstation spelen maken bij laparoscopische operaties, buikoperaties die worden uitgevoerd met behulp van een videocameraatje en met joysticks bediende instrumenten, 37 procent minder fouten dan hun collega's die geen videogames spelen. Bovendien opereren ze sneller, zo blijkt.
http://www.nu.nl/news.jsp?n=304174&c=50

Wahahahaha.quote:"We have to assume the mainstream audience is unfamiliar with the property," Foxhoven said. "As for the rest of the film, we will stay true to the game and have Samus battling the Metroids and Mother Brain in a fight for control of the galaxy."

ho, wacht.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:22 schreef BMH het volgende:
Uit het stukje over de Metroid films:
[..]
Wahahahaha.![]()

In a fight for control over the galaxyquote:Op woensdag 7 april 2004 15:22 schreef BMH het volgende:
Uit het stukje over de Metroid films:
[..]
Wahahahaha.![]()

John Woo heeft de rechten van Metroid gekocht voor een film. Hij gaat em zeker produceren, misschien zelfs regiseren.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:33 schreef capibar het volgende:
[..]
ho, wacht.
gaan ze een metroid film maken?
volgens mij heb ik wat gemist.

oeps 2 keer op ctrl+v gedruktquote:Op woensdag 7 april 2004 19:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eén keer is genoeg hoorMaar goed, dit stond ook al op IGN
Ik ben het er wel mee eens, vooral als je dit ziet in vergelijking met de verkoopaantallen die BMH al eens eerder postte.

iedereen koopt toch wel een gamecube, kom op, 89 euro (mediamarkt) voor een paar euro minder koop je een game.quote:Op woensdag 7 april 2004 19:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eén keer is genoeg hoorMaar goed, dit stond ook al op IGN
Ik ben het er wel mee eens, vooral als je dit ziet in vergelijking met de verkoopaantallen die BMH al eens eerder postte.

quote:Op woensdag 7 april 2004 20:27 schreef ASSpirine het volgende:
mensen, kick me in the ass
ik heb vandaag de hele tijd verloren met mario kart... van een meisje notabene
I'm not worth it...

die vond ik juist klotequote:Op woensdag 7 april 2004 20:49 schreef speknek het volgende:
Het leukste vind ik denk ik als je samen in een bootje zit en moet peddelen, dat is toch altijd zo'n kneuzenkermis bij ons. Dan kun je me echt oprapen van de grond.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |