Nou kijk het koste mij amper een maand geleden bij elkaar 175 euro vandaar die prijsquote:Op dinsdag 6 april 2004 14:17 schreef MeZZiN het volgende:
Is geen verkeerde prijs (koop zelf niet 2de hands maar toch) zelf zou ik het pas overwegen voor 150 euro...

Ik wist wel dat het een computer prutsel was ... goodies zijn dus altijd bij nintendo computer skin's plaatjes en meer van dat soort zut. Ben ik blij dat ik de soundtrack toch besteld hebquote:Op dinsdag 6 april 2004 13:48 schreef Oksel het volgende:
De FF:CC goodie van Nintendo: Een Winamp SKIN..BAHAHHA.. wat slecht van Nintendo.

quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:19 schreef MeZZiN het volgende:
koop 2 games voor totaal van 80 euro

2 games? ik snap het eigenlijk ook nietquote:Op dinsdag 6 april 2004 15:43 schreef ASSpirine het volgende:
[..]

Ik zou het niet doen... je kan nog beter ff extra werken (want na de vakantie ga je misschien weer proberen het zelfde te kopen. en ben je waarschijnlijk duurder uit) het is ook maar tijdlijk extra geld. je kan nog beter 175 euro rood gaan staan.quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:19 schreef NewLife het volgende:
[..]
Nou kijk het koste mij amper een maand geleden bij elkaar 175 euro vandaar die prijs. Maar ik had gerekend op wat meer geld deze maanden voor de vakanties dus ik ben aan het overwegen het spul weg te doen en na de vakantie weer te kopen
![]()
. (2e hands)

ik snap niet hoe "goedkoop" het kanquote:Op dinsdag 6 april 2004 16:01 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
2 games? ik snap het eigenlijk ook niet![]()

FFTA en FF:CC 2 games dus... sorry had wat duidelijker kunnen zijn. goede games trouwens het geld meer dan waard hoor! maar een Winamp skin....quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:01 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
2 games? ik snap het eigenlijk ook niet![]()

FFTA 45 euroquote:Op dinsdag 6 april 2004 16:08 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
FFTA en FF:CC 2 games dus... sorry had wat duidelijker kunnen zijn. goede games trouwens het geld meer dan waard hoor! maar een Winamp skin....gebruik niet eens winamp....

winamp is veel beter dan andere mediaplayersquote:Op dinsdag 6 april 2004 16:08 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
FFTA en FF:CC 2 games dus... sorry had wat duidelijker kunnen zijn. goede games trouwens het geld meer dan waard hoor! maar een Winamp skin....gebruik niet eens winamp....

Helemaal waar maar ik luister geen MP3'tjes je denk toch niet dat ik media player gebruiktquote:Op dinsdag 6 april 2004 16:12 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
winamp is veel beter dan andere mediaplayers![]()
![]()

quote:Ach. Ik heb liever een kwaliteitsconsole, zoals Nintendo op dit moment is.. dan een hersenloze console ala Xblop & PS2.

Ik ook. Nintendo maakt gamen weer leuk. Zo was het voor mij ben een tijdje op de PC (7 jaar ofzo) aan gamen geweest maar ze miste altijd wat aan die games (RTS daargelaten) maar sinds ik een cube en GBA heb game is weer (te) veel en en dat allemaal door nintendoquote:Op dinsdag 6 april 2004 13:48 schreef Oksel het volgende:
Ach. Ik heb liever een kwaliteitsconsole, zoals Nintendo op dit moment is.. dan een hersenloze console ala Xblop & PS2.

Zat met US prijzen in mijn hoofdquote:Op dinsdag 6 april 2004 16:11 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
FFTA 45 euro
FF:CC 60 euro
[edit]
heb je edit al gezien
wat een rekenfout![]()

quote:Resonance komt naar GameCube
De nieuwe developer Neocell Factory werkt aan een nieuwe survival horror game. Details vind je hier...
http://www.cubezone.nl/Sh(...)4

Ja,de memorycard is orgineel van nintendo,de geleende memorycard was ook orgineel,maar dit probleem komt voor op twee verschillende kubussen,met alle twee discs heb ik dit probleem,de eerste disc is geruild door de betreffende winkel,maar nog steeds hetzelfde,bij geen enkel ander spel die ik heb zijn er problemen met de memorycards of wat dan ook........ik snap er echt helemaal niks meer van,zal dan de geruilde disc ook kaduuk zijn?quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:41 schreef MeZZiN het volgende:
Het lijkt er op dat je een corupte memory card heb is het een originele. of dat je memory card controler(die de memory cards aan stuurt) stuk is dus een probleem met je cube
zelf nooit problemen gehad. maar ik heb wel originele memory cards.
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |