abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 april 2004 @ 11:49:43 #76
91182 Sealnova
Get your Smokey on!
pi_18189108
quote:
ik heb harvest moon sinds dinsdag

LEUK
Echt waar, is die hier al te koop dan?
Ik heb hem nog nergens gezien
Maar ik wil hem wel een keer kopen
pi_18189129
Zijn dat niet van die dingetjes van ongeveer 5 cm? Ik heb ze wel eens gezien op ebay, maar ze leken me niet echt de moeite waard...
pi_18189312
quote:
Op maandag 5 april 2004 11:50 schreef Lexie het volgende:
Zijn dat niet van die dingetjes van ongeveer 5 cm? Ik heb ze wel eens gezien op ebay, maar ze leken me niet echt de moeite waard...
Ik vind ze van de windwalker wel leuk Maar 5 cm is wel heel klein....
--------------

-------------- <- zo groot (op mijn scherm)
pi_18190408
DisneyGahsapons zijn zelfs maar 3-4 cm .
pi_18190484
Ze lijken zo groot op de foto's zal wel komen omdat ze mooi gedetaileerd zijn ...
  maandag 5 april 2004 @ 16:09:41 #81
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_18195197
quote:
Op maandag 5 april 2004 12:01 schreef MeZZiN het volgende:
-------------- <- zo groot (op mijn scherm)
lol... da's voor iedereen anders... afhankelijk van grootte monitor en resolutie.

bij mij is het nog niet eens 2 centimeter
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_18195589
quote:
Op maandag 5 april 2004 16:09 schreef Dromer het volgende:

[..]

lol... da's voor iedereen anders... afhankelijk van grootte monitor en resolutie.

bij mij is het nog niet eens 2 centimeter
Dat wist ik .... Ik moest ff mijn ei kwijt vind de popetjes wel tof alleen waarom zo klein.... misschien toch maar halen toch wel leuk voor een zelda nut
pi_18201028
quote:
Op zondag 4 april 2004 18:55 schreef BMH het volgende:

bende spellen
-knip-
dat is een leuk lijstje
  maandag 5 april 2004 @ 20:04:50 #84
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_18201734
quote:
Op maandag 5 april 2004 19:42 schreef gamecube_master het volgende:

[..]

dat is een leuk lijstje
Yep, ik heb alleen het beste van het beste op me cube. Daarom heb ik ook maar 6 multi platform games.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_18205260
Wat nieuws (bron = Cubezone) :
quote:
Het concept waarbij je als Bond villain speelt is gewaagd en we zijn nog redelijk sceptisch, maar de crew belooft veel goeds.

Een tijdje geleden maakte EA bekend een tweede game van één van de beste Bond-films ooit (Goldeneye) te maken. De eerste op deze film gebaseerde game, die door Rare voor de N64 ontwikkeld werd, is een all time classic geworden. Kort na de bekendmaking van deze game kwam naar buiten dat de speler in Goldeneye 2 niet James Bond bestuurt, maar zich als villain (een verstoten 00-Agent) omhoog moet werken in de onderwereld en samen zal moeten werken met onder andere Auric Goldfinger. Dit eigenzinnige, vernieuwende concept riep veel vragen op en op de E3 in mei zullen een aantal hiervan waarschijnlijk beantwoord worden.

Over het concept zijn de meeste mensen dus tamelijk sceptisch. Het team dat de loodzware taak krijgt om ons een game voor te schotelen die ons Rare's Goldeneye zal moeten doen vergeten, is het Schotse Visual Science. Ook hiervan weten we nog niet goed wat we moeten denken. Vandaag werd echter bekend dat Takayoshi Sato de Animation & Art op zich zal nemen. Eerder was hij al verantwoordelijk voor dit aspect in de prachtige Silent Hill games. Een andere ontwikkelaar die aan Goldeneye 2 zal meewerken en waar wij veel vertrouwen in hebben is een ex-medewerker van Bungie, die dus aan het topspel Halo heeft gewerkt. Langzaamaan beginnen we toch hoop te krijgen dat het EA gaat lukken om een waardig vervolg op Goldeneye te fabriceren. Toch wachten we nog even tot E3 voordat we de loftrompet boven tafel halen.
quote:
Nintendo of Japan heeft een nieuwe website online gegooid om de nieuwe Fire Emblem te promoten.

In het land van de rijzende zon is Fire Emblem, een strategische game met een roleplaying tintje, heel populair. Strijdende soldaten, verpletterende toverspreuken en brute wapens zijn in Fire Emblem de meest voorkomende zaken, samen met statistiekjes van al je characters en meer van die typische RPG-elementen – precies waar de stereotype Japanner van houdt.

Afgelopen vrijdag vernamen wij het nieuws dat Intelligent Systems, naast Paper Mario 2, ook werkt aan Fire Emblem: Souen no Kiseki, het eerste GameCube-deel van de serie. Nieuw en speciaal is dat het spel voor het eerst in 3D zal zijn, hoewel de klassieke gameplay die de Japanners liefhebben nog steeds in dezelfde vorm aanwezig is. De release staat gepland voor de winter van dit jaar in Japan. Vanzelfsprekend is het nog onbekend of Souen no Kiseki de Europese kusten zal bereiken.

Nu heeft Nintendo of Japan een officiële Fire Emblem: Souen no Kiseki website online gegooid. Er valt nog niet zo heel veel te beleven, maar je kunt er cool artwork zien van een aantal characters dat hoofdrollen in de game zal gaan bekleden, en als je Japans kunt staat het verhaal er in het kort uitgelegd.

http://www.nintendo.co.jp/n08/ae7j/sinsaku/index.html
quote:
Lees verder als je graag wilt weten wat er tot nu toe bekend is over Paper Mario 2!

Zoals we je een paar dagen al geleden berichtten, is Paper Mario 2 op komst. De opvolger van het alom geprezen spel voor de N64, Paper Mario. Nog steeds is het een turn-based RPG met actie-elementen. Zo zul je, als je bijvoorbeeld een goomba aanvalt met een sprong, op het juiste moment op de A-knop moeten drukken om de goomba de optimale schade toe te brengen. Met een hamer werkt dit weer anders; je zult de hamer eerst met de analogue stick naar achteren moeten bewegen en op het moment dat je moet slaan de analogue stick weer snel naar voren moeten bewegen, dit alles om het hoogste rendement uit je aanval te halen.
Tijdens een gevecht zul je ook je strategie moeten bepalen d.m.v. een zogenaamde command ring, dit is een ronde waarin allerlei gevechtsopties (als aanvallen, verdedigen en items gebruiken etc.) zijn weergegeven en jij er een van moet kiezen, deze optie zorgt voor het strategische aspect in Paper Mario 2. De specifieke gevechtsstrategieën zijn trouwens nog niet bekend gemaakt. Wel is nu al duidelijk dat je verscheidene puzzels in de basiswereld zult op moeten lossen d.m.v. je platheid.

Buiten de gevechten bevinden er zich ook nog een aantal minigames in het spel. Tot nu toe zijn er hiervan drie onthuld. De eerste is een quiz waarin Mario de vragen moet beantwoorden die Whomp hem stelt. Bij de andere twee is nog onduidelijk wat de bedoeling is. Bij de eerste van deze twee zul je Peach moeten besturen en verder is hier weinig over bekend. Bij de andere lijkt het erop dat je met een gigantische Bowser levels uit Super Mario Bros. zult moeten voltooien.

Net zoals in de meeste RPG`s zal Mario hulp krijgen van een paar plaatsen en items. Zo zul je jezelf en je party kunnen healen in een inn (herberg) en kun je items kopen in de winkels. Deze munten verdien je trouwens door vijanden te verslaan in de spelwereld. In deze spelwereld en in de stadjes zul je trouwens blokken met een “S” erop tegenkomen waar je tegenaan moet springen om het spel op te slaan.

Er is verder nog weinig bekend over de verhaallijn. In het origineel moest je de prinses redden en de Star Wand van Koopa repareren. Nu weet men alleen dat er een deur in het spel zit die al 1000 jaar niet geopend is en dat er weer reusachtige vijanden in het spel zullen zitten. Dus dat wordt nog even afwachten.

Binnenkort meer informatie betreffende Paper Mario 2 op CubeZone!
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_18208091
Net Harvest Moon opgehaald!

Relaxed spel!! Maar heb op een dag wel een aantal uurtjes over! Kan dat kloppen"?

Wat kan ik zoal in die uurtjes doen, wil namelijk snel geld hebben ?
  dinsdag 6 april 2004 @ 07:08:01 #87
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_18211897
quote:
Op maandag 5 april 2004 23:11 schreef McGilles het volgende:
Net Harvest Moon opgehaald!

Relaxed spel!! Maar heb op een dag wel een aantal uurtjes over! Kan dat kloppen"?

Wat kan ik zoal in die uurtjes doen, wil namelijk snel geld hebben ?
Het spel schijnt 120 uur te zijn voor de eerste keer.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_18211975
quote:
Op maandag 5 april 2004 20:04 schreef BMH het volgende:

[..]

Yep, ik heb alleen het beste van het beste op me cube. Daarom heb ik ook maar 6 multi platform games.
ik heb niet één multiplatformer
pi_18212298
quote:
Op maandag 5 april 2004 20:04 schreef BMH het volgende:

[..]

Ik heb er 2 (waarvan een pacman world is kreeg hem bij pacman VS of anders om ) en ander is timesplitters2 verder is alles nintendo en nintendo en nintendo en een snufje SEGA Maar wel exclusief voor de cube

IGN zegt:
Favored platform: GameCube
Favored publisher: Nintendo
Favored developer: Nintendo
pi_18213014
Hmm wat zijn nog echt leuke exclusives want ik wil weer een nieuw spel, heeft iemand tips ?

Ik heb al
MK:DD
SMS
MK:DA
Zelda Wind Waker
THPS 4
Metroid Prime
pi_18213148
Eternal Darkness of Resident Evil Remake (1)
Of Billy the Hatcher (29 euro bij de intertoys)
  dinsdag 6 april 2004 @ 10:06:48 #92
8369 speknek
Another day another slay
pi_18213297
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 09:47 schreef 2xD het volgende:
Hmm wat zijn nog echt leuke exclusives want ik wil weer een nieuw spel, heeft iemand tips ?

Ik heb al
MK:DD
SMS
MK:DA
Zelda Wind Waker
THPS 4
Metroid Prime
Eternal Darkness en Resident Evil ontbreken nog in je lijstje, maar die zijn misschien al te oud.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 6 april 2004 @ 10:16:49 #93
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_18213465
Ik heb 1 multiplatform: Timesplitters 2,

de rest is ook van NIntendo of Exclusive's
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_18214178
Ik mag niet achterblijven natuurlijk :

- ISS2
- Eternal Darkness
- RE0
- F-Zero GX
- Mario Kart DD
- Super Monkey Ball 2
- Beach Spikers
- PN03
- Wario World
- Harvest Moon : AWL
- Timesplitters 2
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 6 april 2004 @ 11:20:14 #95
58560 Oksel
Gezellig.
pi_18214687
Kheb alleen maar exclusive titels..

Harvest Moon for Girls..
quote:
December 08, 2003 - Natsume has revealed to IGNcube that both the GameCube and Game Boy Advance versions of Harvest Moon for Girls are planned to appear at the Electronic Entertainment Expo 2004.

These "girl" versions will be identical to the "boy" versions of A Wonderful Life and Friends of Mineral Town, including the GCN to GBA link capabilities. The only difference will be that now girls will also be able to have a wonderful life, since you'll play as a girl instead of a guy. Now girl gamers will be able to live out their fantasies of chasing boys around Mineral Town. Of course, it will be interesting to see how Natsume handles such things as pregnancy.
pi_18214792
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 11:20 schreef Oksel het volgende:
Kheb alleen maar exclusive titels..
Harvest Moon for Girls..
[..]
Zal mijn vriendin leuk vinden!!!
  dinsdag 6 april 2004 @ 12:00:03 #97
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_18215710
Voor de IGN Insiders: Cubism 69 (de huidige dus) heeft een aantal interessante dingen:

1) Nintendo moet meer sequals uitbrengen

Uitleg: EA en Sony bijv gooien er veel sequals tegenaan, van EA is dat bekend, maar Sony komt alweer met Ratchet en Jak 3, en Socom 2, terwijl hun voorgaande delen nog geen jaar oud zijn.
Waarom kan NIntendo dan niet Waverace 2 uitbrengen? En waaron moeten we zo lang wachten op Windwaker 2 en de volgende Mario? Andere games die updates verdienen: Eternal Darkness, F-Zero, Wario World. Jaarlijkse updates zijn relatief makkelijk te maken (zelfde engine) en levert een groter spelaanbod, wat NIntendo kan gebruiken.

2) Wario Ware voor de Cube had anders meoten zijn:

Waarom de GBA versie gebruiken? Waarom niet, Cube waardige, nieuwe mini games maken:

1. Striking Ganon with a sword, from Spaceworld Zelda (GCN)
2. Delivering a KO punch in Super Smash Brothers Melee (GCN)
3. Digging Fossils in Animal Crossing (GCN)
4. Doshin Flattening Land from the Japan-only Doshin the Giant(GCN)
5. Saying a spell in Eternal Darkness (with the help of button cues) (GCN)
6. Luigi vacuuming coins from Luigi's Mansion (GCN)
7. Mario throwing Bowser by the tail from Mario 64 (N64)
8. A Sin and Punishment moment (N64)
9. Playing a tune on the Ocarina of Time (N64)
10. Mario shooting shells in an FPS (Parody Game)

Bijvoorbeeld, deze noemt de Cubism schrijver. En denk zowieso maar eens aan de mini games in SSBM, en Kirby Airride. Dan had Wario Ware wat meer aangesproken bij het grotere publiek

Ik ben het wel eens met deze gedachten gangen eignelijk... Vooral met die eerste. Je hoort dan misschien wel mensen roepen "uitmelken" maar als EA het kan, waarom Nintendo dan niet
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_18216090
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 12:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor de IGN Insiders: Cubism 69 (de huidige dus) heeft een aantal interessante dingen:

1) Nintendo moet meer sequals uitbrengen

Uitleg: EA en Sony bijv gooien er veel sequals tegenaan, van EA is dat bekend, maar Sony komt alweer met Ratchet en Jak 3, en Socom 2, terwijl hun voorgaande delen nog geen jaar oud zijn.
Waarom kan NIntendo dan niet Waverace 2 uitbrengen? En waaron moeten we zo lang wachten op Windwaker 2 en de volgende Mario? Andere games die updates verdienen: Eternal Darkness, F-Zero, Wario World. Jaarlijkse updates zijn relatief makkelijk te maken (zelfde engine) en levert een groter spelaanbod, wat NIntendo kan gebruiken.
Nintendo mag zeker de koeien gaan melken Ze hebben genoeg creative games op de markt gezet ... (er is altijd ruimte voor meer hoor) Maar ik denk dan dat de creativiteit op raakt om nog goede en leuke game te maken (zie bij voorbeeld mohaa was een zeer goede game maar toen ze frontline en risingsun gemaakt hadden was het niets meer) en zo zijn er verschillende melk koeien die niet echt goed genoeg waren om te veel te melken. Plus ik heb liever 2 zelda's op de cube die erg goed zijn dan 4 die matig zijn ... speel een game wel weer op nieuw... maar matige games laat je in de kast liggen als je ze uitgespeeld heb.
  dinsdag 6 april 2004 @ 13:09:07 #99
8369 speknek
Another day another slay
pi_18217396
Over sequels gesproken, Metroid Prime 2 en WindWaker 2 zijn allebei op de E3 te zien.:
http://ps2.ign.com/articles/503/503128p1.html
Voor de rest vind ik het een beetje magertjes (voor elke console), Capcom heeft nog wel een leuke stand.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 6 april 2004 @ 13:23:54 #100
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_18217741
Ja, maar hou er rekening mee dat die de aangekondigde games zijn. De DS bijvoorbeeld zal ook al een aantal titels hebben, en de PSP. Ik verwacht veel van deze E3
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')