dat wist ik nietquote:Op zaterdag 10 april 2004 15:25 schreef Dromer het volgende:
[..]
Omdat ie er twee had of zo?
yup, dat ding koop je voor 89 euro bij de MMquote:Op zaterdag 10 april 2004 15:26 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
dan mag je blij zijn dat je er nog zoveel ervoor hebt gekregen
beterquote:Op zaterdag 10 april 2004 15:27 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
dat wist ik niet![]()
''iets'' goedkoperquote:Op zaterdag 10 april 2004 15:32 schreef capibar het volgende:
[..]
yup, dat ding koop je voor 89 euro bij de MM
ik zie niet echt een reden om een cube tweedehands te kopen.
ach man, iedereen heeft met die prijsverlaging toch wel een cube gekochtquote:Op zaterdag 10 april 2004 16:16 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
''iets'' goedkoper![]()
ik heb hem anders op de releasedatum gekochtquote:Op zaterdag 10 april 2004 16:19 schreef capibar het volgende:
[..]
ach man, iedereen heeft met die prijsverlaging toch wel een cube gekocht![]()
ja jij, maar ik heb hem pas gekocht toen hij goedkoper werd.quote:Op zaterdag 10 april 2004 16:28 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
ik heb hem anders op de releasedatum gekocht![]()
![]()
230 euroquote:Op zaterdag 10 april 2004 16:32 schreef capibar het volgende:
[..]
ja jij, maar ik heb hem pas gekocht toen hij goedkoper werd.
wat was de prijs op de release datum eigenlijk?
ik hoop dat de nintendo DS niet al te duur word, alles wat te duur is word een flop (kijk maar naar de n-gage, die is ook nooit echt goed op gang gekomen)quote:Op zaterdag 10 april 2004 16:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Volgens mij was dat 249 euro![]()
Ik heb de mijne na een week gekocht, 2e hands, met 5 spellen, controller, mem card, voor 350 euroDat was toen echt nix
![]()
Maar goed, zo gaat dat met allesAls de Nintendo DS trouwens regio vrij wordt importeer ik hem misschien wel, dat scheelt een hoop geld volgens mij.
249 euro koste hij officieel, maar veel winkels deden em goedkoper, ik weet nog wel dat ik de laatste gamecube had in me woonplaats, ik was er om 12 uur ( s'middags natuurlijkquote:Op zaterdag 10 april 2004 16:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Volgens mij was dat 249 euro![]()
Ik heb de mijne na een week gekocht, 2e hands, met 5 spellen, controller, mem card, voor 350 euroDat was toen echt nix
![]()
Maar goed, zo gaat dat met allesAls de Nintendo DS trouwens regio vrij wordt importeer ik hem misschien wel, dat scheelt een hoop geld volgens mij.
de spellen worden vooral goedkoop bij de DS, nintendo zei dat ze 20/30 dollar zouden zijnquote:Op zaterdag 10 april 2004 16:39 schreef capibar het volgende:
[..]
ik hoop dat de nintendo DS niet al te duur word, alles wat te duur is word een flop (kijk maar naar de n-gage, die is ook nooit echt goed op gang gekomen)
ja, maar daar heb je nog niks aan als het ding zelf 800 euro gaat kostenquote:Op zaterdag 10 april 2004 16:43 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
de spellen worden vooral goedkoop bij de DS, nintendo zei dat ze 20/30 dollar zouden zijn
apparaatj zelf zou ong. tussen de 150 en de 200 euro kostenquote:Op zaterdag 10 april 2004 16:45 schreef capibar het volgende:
[..]
ja, maar daar heb je nog niks aan als het ding zelf 800 euro gaat kosten
wel fijn trouwens, dat de spellen wat goedkoper zijn.
want ik vind 50 euro voor een gba spel toch wel wat teveel.
ohja, natuurlijkquote:Op zaterdag 10 april 2004 16:54 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
apparaatj zelf zou ong. tussen de 150 en de 200 euro kosten
maar laten we dit gesprek voortzetten in het Nintendo DS topic want dit is namelijk het GC topic
Hmm, ik ben benieuwd of dat Killer 7 nog wat wordt...quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:11 schreef gamecube_master het volgende:
Uitbreiding voor Cube op de E3
Nintendo
Custom Robo
Donkey Konga
GEIST
Giftpia
Golden Sun
Mario 128
Mario Tennis
Metroid Prime 2
Paper Mario
Pikmin 2
Wind Waker 2
Zelda Four Swords
Overige
Call of Duty (Activision)
True Crime 2 (Activision)
Killer 7 and Resi 4 (Capcom)
SSX 4 (EA)
Timesplitters 3 and Second Sight (FRD)
The Movies (Lionhead)
Unity (Lionhead)
RIDGE RACER 6 (Namco)
Starfox GC plus Baten and Tales
Prince of Persia 2 (Ubisoft)
Monkey Ball 3 and Virtua Fighter (SEGA)
bron
het schijnt wel een leuk spel te worden maar dat je het een heel erg kort spel isquote:Op zaterdag 10 april 2004 17:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hmm, ik ben benieuwd of dat Killer 7 nog wat wordt...
Wil je A.U.B. [ img=190,150]URL[ /img] gebruiken?quote:Op zaterdag 10 april 2004 18:10 schreef gamecube_master het volgende:
een paar nieuwe screens van Killer 7
Screenshots.
gefixtquote:Op zaterdag 10 april 2004 18:18 schreef BMH het volgende:
[..]
Wil je A.U.B. [ img=190,150]URL[ /img] gebruiken?
Alvast bedankt.
Nu zonder "enters" maar met spatiesquote:Op zaterdag 10 april 2004 18:21 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
gefixt![]()
zo leer ik nog is wat van jequote:Op zaterdag 10 april 2004 18:31 schreef BMH het volgende:
[..]
Nu zonder "enters" maar met spaties![]()
Nu doe je de laatste screenshot: [ img=580,408]URL[ /img]quote:Op zaterdag 10 april 2004 18:37 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
zo leer ik nog is wat van je![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |