abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19184431
quote:
Op zondag 16 mei 2004 18:21 schreef placebeau het volgende:

[..]

En ze zijn dus net gewonnen met 1 - 0
Ik vrees wel als ze promoveren, dat het weer niet voor lang zal zijn.
Verschil tussen de 1e klasse en de 2e klasse is wel groot inderdaad, al heeft Cercle dit seizoen ook overleefd. Ik denk dat Cercle en Oostende het volgend seizoen heel lastig gaan krijgen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_19205233
Nieuwe trainer AA Gent
quote:
Leekens nieuwe trainer AA Gent
GENT - George Leekens is de nieuwe trainer van AA Gent, maakte de Belgische voetbalclub maandag bekend. Leekens, die oud-trainer is van Roda JC, tekende maandag een contract voor twee jaar. De Belg volgt Herman Vermeulen op, die mogelijk aanblijft als assistent-trainer.
Leekens is afkomstig van Excelsior Moeskroen, waar hij nog een doorlopend contract had. De voormalig bondscoach moet daarom zijn oude werkgever een schadevergoeding betalen.
  dinsdag 18 mei 2004 @ 13:08:48 #53
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_19215778
En E Mpenza naar HSV

Is erg jammer maar was te verwachten.
Ben benieuwd wat ze terughalen
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_19218609
KVO olé olé
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
  zondag 23 mei 2004 @ 17:50:30 #55
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_19340626
Club Brugge wint zoals verwacht zonder problemen de bekerfinale tegen Beveren met 4-2. Als Brugge niet zo vriendelijk was geweest om zelf 2 goals te maken voor Beveren, was het nog duidelijker geweest.

Nog maar eens blijkt dat Beveren, mits je de ploeg een beetje onder druk kunt zetten, vrij weinig voorstelt. En ik vrees dat stevige ploegjes uit Estland en Ijsland dit in de eerste ronde van de Uefacup ook kunnen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_19341473
Wat ik jammer vind, is dat Standard of Beveren nu meteen naar de eerste ronde van de UEFA-Beker gaat. Normaal moeten ze eerst een voorronde spelen. Gezien ze die voorronde normaal gezien probleemloos doorkomen is dat zonde voor België, want je kan er makkelijk coëfficientpuntjes sprokkelen. :s
pi_19341716
Beveren is toch voorronde UC? tenminste dat wordt op de nederlandse teletekst aangegeven
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
  zondag 23 mei 2004 @ 23:06:06 #58
67640 SaintOfKillers
pi_19349755
In de eindronde voor 2e wint Geel van Oostende en Tubeke en Roeselare spelen gelijk.

Roeselare heeft duidelijk de beste papieren om naar 2e te gaan.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_19399188
Straks Supercup tussen Anderlecht en Club Brugge in Brussel! Wordt leuk.
  vrijdag 28 mei 2004 @ 08:16:45 #60
67640 SaintOfKillers
pi_19464376
KV Oostende promoveert naar 1e klasse. Nogal kleurloze ploeg vind ik, maar waarschijnlijk de enige van de 4 die er iets kan gaan doen.

Het zou trouwens Belgie niet zijn als er geen reukje aan was. Roeselare, die voor de laatste speeldag nog eerste stonden, verloren thuis met 2-4 van Geel. Ze kwamen 0-2 achter, maar kwamen terug tot 2-2. Ze maakten zelfs enkele minuten voor het einde de 3-2, maar deze goal werd onterecht afgekeurd voor buitenspel. In de extra tijd scoorde Geel dan nog 2 keer.
  vrijdag 28 mei 2004 @ 10:48:07 #61
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_19466499
* Deze jongen is tevreden

Wat een thriller gisteren.
  vrijdag 28 mei 2004 @ 15:05:43 #62
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_19473364
Vorig seizoen rond deze tijd nam KV Mechelen thuis tegen Excelsior Moeskroen (3-2 winst) (voorlopig) afscheid van de 1ste klasse.

Hier een filmpje naar deze prachtige maar zeer emotionele avond in stadion 'Achter de Kazerne'.

http://users.skynet.be/fa330631/anders.htm

Wij komen terug naar 1ste klas!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_19489622
KV Mechelen speelt volgend seizoen in elk geval nog in de Derde Klasse. Turnhout waarschijnlijk ook want ze verloren met 1-0 van Walhain....

Oostende vind ik niet echt een kleurloze ploeg. Ze waren in de reguliere competitie als 2e geeindigd dus ze hebben de promotie wel verdiend vind ik. Het is dat de eindstand in de reguliere competitie doorslaggevend was, anders stond nu Geel in de 1e klasse.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_19496591
wat een fantastisch feest donderdagavond nie normaal !! Okon is echt een Ostend Boy, zoals die stond te dansen op de tafels !
En ja die goal va roeselare is dubieus afgekeurd, maar wat er met onze Fransen, Cousin en Lecomten gebeurde id eindronde was ook dubieus te noemen, benieuwd of we daar nog iets van horen ...
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')