ik zit gelukkig net niet met hetzelfde. Ik maak op het moment alleen nauwelijks winst. Probleem is dus ook dat ik het liefst een fatsoenlijke yp krijg zodat ik die kan gaan trainen. Ik heb er nu 1 en dat duurt nog wel even voor ik die fatsoenlijk getrained heb maar ja, daar kom ik er dus niet mee.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:09 schreef sir_dalord het volgende:
zelfde gezeik hiero...
Heb mijn topspits verkocht...topscoorder in de competitie, maar goed, ik moet aan de toekomst denken... FF die gasten trainen.. zo'n 12 weken... 3 spitsten verkopen, dan wat verdedigers kopen... Dan maar zo spelen, zoals iedereen het doet
Ik heb goede ervaringen met het pullen van keepers uit je jeugd, je hebt redelijk snel een redelijk keeper... en die brengt dan zo al 75.000 op, bij een goed keeper ken je al tegen de 2 ton vangenquote:Op woensdag 14 april 2004 16:03 schreef Vision het volgende:
Hoeveel fatsoenlijke YPs krijgen mensen gemiddeld per seizoen? 1 of 2 of wel wat vaker? Ik heb mijn jeugdopleiding op goed staan nu maar heb alleen toen ie op matig stond een yp gehad die wel te doen was. De rest allemaal niets hoger dan slecht.
is geen peil op te trekken! ik heb echt in 6 seizoenen maar 5 of 6 aardige jeugdspelers gepulled.... Gekke daarvan is dat 3 spelers daarvan in dit seizoen gepulled zijn!! De laatste 3 weken...... een uitstekend winger ( 400k verkocht ) redelijke verdediger 19 jaar ( 80k verkocht ) en een goede 17 jarige def ( 300k verkocht )........ heb nu alweer zin in zondag!!quote:Op woensdag 14 april 2004 16:03 schreef Vision het volgende:
Hoeveel fatsoenlijke YPs krijgen mensen gemiddeld per seizoen? 1 of 2 of wel wat vaker? Ik heb mijn jeugdopleiding op goed staan nu maar heb alleen toen ie op matig stond een yp gehad die wel te doen was. De rest allemaal niets hoger dan slecht.
Dit is echt de allerlaatste keer dat ik op je reageer. Lees gewoon eens even verder dan je neus lang is. Je moet je gewoon inschrijven voor Nederland, en dan zul je waarschijnlijk enkele weken moeten wachten omdat er meer mensen dit spelletje willen spelen. En dan heb je 100% kans dat je er bij komt, maar waarschijnlijk niet zo supersnel als jij verwacht. Even op een rijtje:quote:Op woensdag 14 april 2004 15:19 schreef Chen het volgende:
okay en hoe meld ik me dan aan bij een andere comp?
en bij welke is er geen lange wachtlijst en heb ik wel veel kans om er snel in te komen?
Gefeliciteerd met je teamquote:Op donderdag 15 april 2004 09:50 schreef forza22 het volgende:
DIt jaar wordt een overgangsjaar, het team opbouwen tot een goede kampioenskandidaat voor volgend seizoen.
forza22
manager CDW wbd
Voor ik supporter wordt wil ik eerst even kijken of ik het wel echt leuk vind, dus dat betekent dat ik er vaak achter moet gaan zitten. (zal vast wel hoor)quote:Op donderdag 15 april 2004 10:16 schreef qyn het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je team.. Nu nog supporter worden en lid worden van de Fok!Federatie
Volgens mij best lastige league waar je in zit.. 2 walkoverteams (op 7 en 8) in je league waarvan er eentje reeds een nieuw team heeft gekregen. Jammer dat je pas de laaste wedstrijd weer tegen die nummer 7 moet, tegen die tijd is dat team vast vervangen, dus daar gaat je WO.. Heb je verder een beetje bruikbare spelers gekregen?
Ik zou liever een paar keer fiks uitbreiden in plaats van steeds een klein beetje, je zit toch steeds tegen die vaste kosten van 30.000 per verbouwing aan te kijken.quote:Op donderdag 15 april 2004 11:44 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik moet de komende twee wedstrijd tegen de nummer laatst van onze poule.
Kan ik hopelijk eindelijk uitlopen naar de subtop!
Adem in, adem uit! Zoals ik op de vorige pagina al gezegd heb, ik denk dat het verstandiger is dat Chen helemaal niet gaat spelen. Daar is ie te stom voor.quote:Op donderdag 15 april 2004 09:39 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Goed zo?![]()
Welkom! Als ik je nog een tip mag geven, ga zo veel mogelijk lezen over hattrick zodat je de beginnersfouten kunt vermijden. En mocht je twijfelen over een grote uitgave, stel gerust een vraag! Wij zijn ook allemaal eens begonnen en hebben ongetwijfeld fouten gemaakt die jij kunt vermijden.quote:Op donderdag 15 april 2004 09:50 schreef forza22 het volgende:
na lange tijd gewacht te hebben is het eindelijk zo ver. Ik heb mijn team gekregen.
CDW wbd speelt in de 7de klasse. we staan op de zesde plek met 5 punten voorsprong op de nummer 7. dus misschien degradeer ik niet eens het eerste jaar.
DIt jaar wordt een overgangsjaar, het team opbouwen tot een goede kampioenskandidaat voor volgend seizoen.
Ik heb er zin in
forza22
manager CDW wbd
aan de andere kant: ik krijg 99 375 (maken we ff 100 000) euro als mijn 15 000 grote stadion vol zit. dat betekent dus dat elke plaats gemiddeld 6.66 euro oplevert. Dus die eenmalige vaste kosten van 30 000 euro staan gelijk aan 4545 supporters in je stadion. Dus als je je stadion uitbreidt met 4545 plaatsen dan haal je elke wedstrijd 30 000 euro meer binnen. Wat mij aan het twijfelen brengt of ik niet binnenkort zal uitbreiden. Aan de andere kant moet je dan wel zeker weten dat je stadion elke wedstrijd vol zit. ik weet het nog niet. die 30 000 euro vaste kosten zijn dus makkelijk te compenseren...quote:Op donderdag 15 april 2004 12:56 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
Ik zou liever een paar keer fiks uitbreiden in plaats van steeds een klein beetje, je zit toch steeds tegen die vaste kosten van 30.000 per verbouwing aan te kijken.
Ik heb nu met een fanclubgrootte van 598 een stadion van 15.250
psies, ik heb mijn stadion (ook een capaciteit van 15.000 man) ook maar 2x volgekregen in de helft van deze competitie. Andere wedstrijden zit ik rond de 10.000-12.000 man. Ik wacht dus gewoon even tot ik gemiddelde zo'n 14.000 man per wedstrijd trek en ga dan weer eens uitbreiden naar 22.000 ofzo. maar das wat voor volgend seizoen.quote:Op donderdag 15 april 2004 14:41 schreef DaMadKow het volgende:
Ja, maar ik denk niet dat je er van uit kunt gaan dat je stadion elke wedstrijd vol zit, dat is eigenlijk alleen zo bij de echte topwedstrijden...
Sterspeler in de uitverkoop moeten doen helaasquote:Maarten Weller (20683458)
25 jaar, matig vorm, gezond
Een aangenaam persoon, die temperamentvol is en oneerlijk.
Heeft slecht ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Nederland
Vastgestelde waarde: 154 000 ¤
Loon: 1 580 ¤/week
Eigenaar: Graspollen Trappen
Waarschuwingen: 1
Conditie: slecht Keepen: waardeloos
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: matig
Scoren: goed Spelhervatting: matig
ik ben inderdaad veel aan het lezen. ik heb volgens mij niet echt goede spelers die er uit springen dus dat is wel minder maar ach, door te trainen komt dat wel.quote:Op donderdag 15 april 2004 14:25 schreef engessa het volgende:
[..]
Welkom! Als ik je nog een tip mag geven, ga zo veel mogelijk lezen over hattrick zodat je de beginnersfouten kunt vermijden. En mocht je twijfelen over een grote uitgave, stel gerust een vraag! Wij zijn ook allemaal eens begonnen en hebben ongetwijfeld fouten gemaakt die jij kunt vermijden.
je kan je alleen in nederland aanmelden en in welke competitie je komt hangt af van het team die verlaten wordt en jij overneemt. Dus de competitie kan je niet zelf kiezen.quote:Op woensdag 14 april 2004 15:19 schreef Chen het volgende:
okay en hoe meld ik me dan aan bij een andere comp?
en bij welke is er geen lange wachtlijst en heb ik wel veel kans om er snel in te komen?
Tot 301 posts, bij mij 7 pagina's in totaal.quote:Op donderdag 15 april 2004 18:00 schreef TimmyAsd het volgende:
hoeveel pagina;s nog tot dit topic op slot gaat..
want ik ben wel zo handig geweest om de code voor de OP te bewaren in kladblok.. en ik zie alweer nieuwe users etc...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |