abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 april 2004 @ 15:44:39 #201
59449 Finkelstein
Honing met bij-smaak
pi_18417892
heb je toevallig de nationaliteit van Timboektoe, en kun je dat aan tonen. zo niet: DAN ZUL JE MOETEN WACHTEN
In een vliegtuig altijd naast een negerin gaan zitten omdat men bij een ongeluk als eerste naar de zwarte doos zoekt.
pi_18418365
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 19:09 schreef sir_dalord het volgende:

zelfde gezeik hiero...

Heb mijn topspits verkocht...topscoorder in de competitie, maar goed, ik moet aan de toekomst denken... FF die gasten trainen.. zo'n 12 weken... 3 spitsten verkopen, dan wat verdedigers kopen... Dan maar zo spelen, zoals iedereen het doet
ik zit gelukkig net niet met hetzelfde. Ik maak op het moment alleen nauwelijks winst. Probleem is dus ook dat ik het liefst een fatsoenlijke yp krijg zodat ik die kan gaan trainen. Ik heb er nu 1 en dat duurt nog wel even voor ik die fatsoenlijk getrained heb maar ja, daar kom ik er dus niet mee.

Hoeveel fatsoenlijke YPs krijgen mensen gemiddeld per seizoen? 1 of 2 of wel wat vaker? Ik heb mijn jeugdopleiding op goed staan nu maar heb alleen toen ie op matig stond een yp gehad die wel te doen was. De rest allemaal niets hoger dan slecht.
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  woensdag 14 april 2004 @ 16:08:52 #203
8152 Gabberhead
Komm in mein Boot
pi_18418504
Ik heb op het moment 27 spelers.
11 basisspelers, 11 spelers voor een tweede elftal en 5 reserves voor dat tweede elftal.
Beetje overdreven, maar ik krijg ze niet verkocht en ik wil ze niet ontslaan
Oracle en Java ontwikkelaars hier melden! http://www.oracletoppers.nl of http://www.javatoppers.nl
Nu ook op http://www.flitspaal.nl
pi_18419139
quote:
Op woensdag 14 april 2004 16:03 schreef Vision het volgende:
Hoeveel fatsoenlijke YPs krijgen mensen gemiddeld per seizoen? 1 of 2 of wel wat vaker? Ik heb mijn jeugdopleiding op goed staan nu maar heb alleen toen ie op matig stond een yp gehad die wel te doen was. De rest allemaal niets hoger dan slecht.
Ik heb goede ervaringen met het pullen van keepers uit je jeugd, je hebt redelijk snel een redelijk keeper... en die brengt dan zo al 75.000 op, bij een goed keeper ken je al tegen de 2 ton vangen
Signature?
  woensdag 14 april 2004 @ 17:28:54 #205
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_18420637
Ik heb 22 spelers, iedere positie dubbel bezet... En dus een coach...

3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
pi_18436594
quote:
Op woensdag 14 april 2004 16:03 schreef Vision het volgende:

is geen peil op te trekken! ik heb echt in 6 seizoenen maar 5 of 6 aardige jeugdspelers gepulled.... Gekke daarvan is dat 3 spelers daarvan in dit seizoen gepulled zijn!! De laatste 3 weken...... een uitstekend winger ( 400k verkocht ) redelijke verdediger 19 jaar ( 80k verkocht ) en een goede 17 jarige def ( 300k verkocht )........ heb nu alweer zin in zondag!!
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  donderdag 15 april 2004 @ 09:39:33 #207
4090 Sandyman
Super nubila jubila
pi_18437195
quote:
Op woensdag 14 april 2004 15:19 schreef Chen het volgende:
okay en hoe meld ik me dan aan bij een andere comp?
en bij welke is er geen lange wachtlijst en heb ik wel veel kans om er snel in te komen?
Dit is echt de allerlaatste keer dat ik op je reageer. Lees gewoon eens even verder dan je neus lang is. Je moet je gewoon inschrijven voor Nederland, en dan zul je waarschijnlijk enkele weken moeten wachten omdat er meer mensen dit spelletje willen spelen. En dan heb je 100% kans dat je er bij komt, maar waarschijnlijk niet zo supersnel als jij verwacht. Even op een rijtje:

- Meld je aan in Nederland
- Wel een lange wachtrij, maar dat is niet anders
- In een ander land wordt je niet toegelaten
- Het duurt even voordat je mag beginnen

Goed zo?
If a man hasn't discovered something that he will die for, he isn't fit to live.
  donderdag 15 april 2004 @ 09:50:38 #208
40056 forza22
BEKERWINAAR 2003 en 2004
pi_18437397
na lange tijd gewacht te hebben is het eindelijk zo ver. Ik heb mijn team gekregen.
CDW wbd speelt in de 7de klasse. we staan op de zesde plek met 5 punten voorsprong op de nummer 7. dus misschien degradeer ik niet eens het eerste jaar.
DIt jaar wordt een overgangsjaar, het team opbouwen tot een goede kampioenskandidaat voor volgend seizoen.
Ik heb er zin in

forza22
manager CDW wbd
www.hattrick.org
Kampioen van de zevende klasse
  donderdag 15 april 2004 @ 09:50:40 #209
8152 Gabberhead
Komm in mein Boot
pi_18437398
@Chen: Je moet even in de gaten houden dat het anders werkt dan in OSM. Daar meld je je aan, en vervolgens zoek je zelf een competitie in een willekeurig land op waar je moet worden toegelaten door de moderator van die competitie.

In Hattrick meld je je aan op het complete systeem. Om iedereen een kans te geven mee te doen, zul je je aan moeten melden in je eigen land, om vervolgens in een competitie gezet te worden door het systeem. Ieder land heeft een verschillend aantal deelnemers en dus ook een verschillend aantal competities. Nederland is een van de grotere landen in Hattrick, en dus zullen er ook veel aanmeldingen zijn, maar ook meer kansen om snel toegelaten te worden. Het is dus gewoon even een kwestie van geduld.
Het voordeel van dit systeem boven dat van OSM is, dat je werkelijk -iedere- speler binnen je Hattrickland tegen kunt komen in de competitie (door promotie en degradatie) of beker, maar ook dat je friendlies kan spelen tegen alle spelers over de hele wereld. Ook is er bij HT geen vriendjespolitiek, waardoor je misschien helemaal niet zou kunnen spelen.
Oracle en Java ontwikkelaars hier melden! http://www.oracletoppers.nl of http://www.javatoppers.nl
Nu ook op http://www.flitspaal.nl
pi_18437552
Ik vraag me zoiezo af of Hattrick een geschikt spelletje voor iemand is wie het geduld niet kan opbrengen een weekje of 4 te wachten op zijn team.. ..

Ik bedoel, als die 4 weken al ondraaglijk zijn, hoe moet dat dan als je begint te trainen en wel 8 weken moet wachten tot het enig resultaat oplevert, en zelfs maanden lang als je ook echt wat wilt bereiken

Aan de andere kant moet ik er niet aan denken dat ik m'n team kwijtraak; wekenlang zonder Hattrick, dat kan niet meer
'Ee, ah wor 'ungry-loike!
pi_18437871
quote:
Op donderdag 15 april 2004 09:50 schreef forza22 het volgende:
DIt jaar wordt een overgangsjaar, het team opbouwen tot een goede kampioenskandidaat voor volgend seizoen.

forza22
manager CDW wbd
Gefeliciteerd met je team .. Nu nog supporter worden en lid worden van de Fok!Federatie

Volgens mij best lastige league waar je in zit.. 2 walkoverteams (op 7 en 8) in je league waarvan er eentje reeds een nieuw team heeft gekregen. Jammer dat je pas de laaste wedstrijd weer tegen die nummer 7 moet, tegen die tijd is dat team vast vervangen, dus daar gaat je WO .. Heb je verder een beetje bruikbare spelers gekregen?
'Ee, ah wor 'ungry-loike!
  donderdag 15 april 2004 @ 10:52:46 #212
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_18438634
Weet je wat ik ZO FUCKING IRRITANT VIND?

Staat er een speler van je te koop, wordt er vrij veel op geboden (200.000) terwijl hij niet echt goed is (redelijk vleugelspel, matig verdedigen) en 17 jaar.. Krijg je een PM van een of andere klojo die vraagt waarom er zoveel op die speler geboden is.

BEMOEI JE GODVERDOMME MET JE EIGEN ZAKEN.

Zo. .
The Most Incredible, Baby
  donderdag 15 april 2004 @ 11:33:28 #213
59449 Finkelstein
Honing met bij-smaak
pi_18439363
Wanneer breiden jullie het stadion uit? op het moment dat je aantal supporters * 30 groter is dan je stadion? of je supporters *25 of zelfs * 20. Ik zti momenteel op een stadion groote van 15000 met een supporters club van 589 personen. dus utopisch gezien zou ik zelfs een stadion van 17600 theoretisch kunnen vullen. Zal ik nu dan uitbeiden? wat is jullie ervaring hiermee?

[ Bericht 0% gewijzigd door Finkelstein op 15-04-2004 11:44:21 ]
In een vliegtuig altijd naast een negerin gaan zitten omdat men bij een ongeluk als eerste naar de zwarte doos zoekt.
  donderdag 15 april 2004 @ 11:44:02 #214
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_18439574
Ik moet de komende twee wedstrijd tegen de nummer laatst van onze poule.

Kan ik hopelijk eindelijk uitlopen naar de subtop!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  donderdag 15 april 2004 @ 11:53:00 #215
40056 forza22
BEKERWINAAR 2003 en 2004
pi_18439804
quote:
Op donderdag 15 april 2004 10:16 schreef qyn het volgende:

[..]

Gefeliciteerd met je team .. Nu nog supporter worden en lid worden van de Fok!Federatie

Volgens mij best lastige league waar je in zit.. 2 walkoverteams (op 7 en 8) in je league waarvan er eentje reeds een nieuw team heeft gekregen. Jammer dat je pas de laaste wedstrijd weer tegen die nummer 7 moet, tegen die tijd is dat team vast vervangen, dus daar gaat je WO .. Heb je verder een beetje bruikbare spelers gekregen?
Voor ik supporter wordt wil ik eerst even kijken of ik het wel echt leuk vind, dus dat betekent dat ik er vaak achter moet gaan zitten. (zal vast wel hoor)

nog niet echt gekeken of er wat tussen zit bij mij in het team, want ik zit nu op mijn werk, af en toe even op internet kijken is niet zo erg, maar als ik dat nu allemaal ga uitvogelen doe ik een paar uur niets meer. het eerste wat ik doe als ik thuis ben zo is alles goed bekijken. dan zal ik wel even zeggen wat ik heb.

www.hattrick.org
pi_18441272
quote:
Op donderdag 15 april 2004 11:44 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik moet de komende twee wedstrijd tegen de nummer laatst van onze poule.

Kan ik hopelijk eindelijk uitlopen naar de subtop!
Ik zou liever een paar keer fiks uitbreiden in plaats van steeds een klein beetje, je zit toch steeds tegen die vaste kosten van 30.000 per verbouwing aan te kijken.
Ik heb nu met een fanclubgrootte van 598 een stadion van 15.250
Signature?
  donderdag 15 april 2004 @ 14:25:50 #217
32422 engessa
Who's dirty?
pi_18443090
quote:
Op donderdag 15 april 2004 09:39 schreef Sandyman het volgende:

[..]

Goed zo?
Adem in, adem uit! Zoals ik op de vorige pagina al gezegd heb, ik denk dat het verstandiger is dat Chen helemaal niet gaat spelen. Daar is ie te stom voor.
quote:
Op donderdag 15 april 2004 09:50 schreef forza22 het volgende:
na lange tijd gewacht te hebben is het eindelijk zo ver. Ik heb mijn team gekregen.
CDW wbd speelt in de 7de klasse. we staan op de zesde plek met 5 punten voorsprong op de nummer 7. dus misschien degradeer ik niet eens het eerste jaar.
Ik heb er zin in

forza22
manager CDW wbd
Welkom! Als ik je nog een tip mag geven, ga zo veel mogelijk lezen over hattrick zodat je de beginnersfouten kunt vermijden. En mocht je twijfelen over een grote uitgave, stel gerust een vraag! Wij zijn ook allemaal eens begonnen en hebben ongetwijfeld fouten gemaakt die jij kunt vermijden.
  donderdag 15 april 2004 @ 14:28:30 #218
59449 Finkelstein
Honing met bij-smaak
pi_18443141
quote:
Op donderdag 15 april 2004 12:56 schreef DaMadKow het volgende:

[..]

Ik zou liever een paar keer fiks uitbreiden in plaats van steeds een klein beetje, je zit toch steeds tegen die vaste kosten van 30.000 per verbouwing aan te kijken.
Ik heb nu met een fanclubgrootte van 598 een stadion van 15.250
aan de andere kant: ik krijg 99 375 (maken we ff 100 000) euro als mijn 15 000 grote stadion vol zit. dat betekent dus dat elke plaats gemiddeld 6.66 euro oplevert. Dus die eenmalige vaste kosten van 30 000 euro staan gelijk aan 4545 supporters in je stadion. Dus als je je stadion uitbreidt met 4545 plaatsen dan haal je elke wedstrijd 30 000 euro meer binnen. Wat mij aan het twijfelen brengt of ik niet binnenkort zal uitbreiden. Aan de andere kant moet je dan wel zeker weten dat je stadion elke wedstrijd vol zit. ik weet het nog niet. die 30 000 euro vaste kosten zijn dus makkelijk te compenseren...

p.s. bij de berekening ben ik er wel van uitgegaan dat je je stadion telkens op de zelfde manier uitbreidt. Dus dmv die percentages die op al die websites staan...
pi_18443411
Ja, maar ik denk niet dat je er van uit kunt gaan dat je stadion elke wedstrijd vol zit, dat is eigenlijk alleen zo bij de echte topwedstrijden...
Signature?
pi_18443756
quote:
Op donderdag 15 april 2004 14:41 schreef DaMadKow het volgende:
Ja, maar ik denk niet dat je er van uit kunt gaan dat je stadion elke wedstrijd vol zit, dat is eigenlijk alleen zo bij de echte topwedstrijden...
psies, ik heb mijn stadion (ook een capaciteit van 15.000 man) ook maar 2x volgekregen in de helft van deze competitie. Andere wedstrijden zit ik rond de 10.000-12.000 man. Ik wacht dus gewoon even tot ik gemiddelde zo'n 14.000 man per wedstrijd trek en ga dan weer eens uitbreiden naar 22.000 ofzo. maar das wat voor volgend seizoen.
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_18446661
quote:
Maarten Weller (20683458)
25 jaar, matig vorm, gezond
Een aangenaam persoon, die temperamentvol is en oneerlijk.
Heeft slecht ervaring en is een zwak leider.

Specialiteit: Koppen

Nationaliteit: Nederland
Vastgestelde waarde: 154 000 ¤
Loon: 1 580 ¤/week
Eigenaar: Graspollen Trappen
Waarschuwingen: 1

Conditie: slecht Keepen: waardeloos
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: matig
Scoren: goed Spelhervatting: matig
Sterspeler in de uitverkoop moeten doen helaas
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
  donderdag 15 april 2004 @ 17:07:38 #222
40056 forza22
BEKERWINAAR 2003 en 2004
pi_18446698
quote:
Op donderdag 15 april 2004 14:25 schreef engessa het volgende:

[..]

Welkom! Als ik je nog een tip mag geven, ga zo veel mogelijk lezen over hattrick zodat je de beginnersfouten kunt vermijden. En mocht je twijfelen over een grote uitgave, stel gerust een vraag! Wij zijn ook allemaal eens begonnen en hebben ongetwijfeld fouten gemaakt die jij kunt vermijden.
ik ben inderdaad veel aan het lezen. ik heb volgens mij niet echt goede spelers die er uit springen dus dat is wel minder maar ach, door te trainen komt dat wel.

Is het nu handig of niet om meteen 20000 voor je jeugdopleiding te spenderen of is minder verstandiger?
www.hattrick.org
pi_18448086
quote:
Op woensdag 14 april 2004 15:19 schreef Chen het volgende:
okay en hoe meld ik me dan aan bij een andere comp?
en bij welke is er geen lange wachtlijst en heb ik wel veel kans om er snel in te komen?
je kan je alleen in nederland aanmelden en in welke competitie je komt hangt af van het team die verlaten wordt en jij overneemt. Dus de competitie kan je niet zelf kiezen.
Ook maakt het niet uit welke regio je kiest omdat het team dat je dan vervangt gewoon 'verhuist' naar die regio. Je moet dus altijd even lang wachten.
  donderdag 15 april 2004 @ 18:00:42 #224
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_18448124
hoeveel pagina;s nog tot dit topic op slot gaat..
want ik ben wel zo handig geweest om de code voor de OP te bewaren in kladblok.. en ik zie alweer nieuwe users etc...
pi_18448178
quote:
Op donderdag 15 april 2004 18:00 schreef TimmyAsd het volgende:
hoeveel pagina;s nog tot dit topic op slot gaat..
want ik ben wel zo handig geweest om de code voor de OP te bewaren in kladblok.. en ik zie alweer nieuwe users etc...
Tot 301 posts, bij mij 7 pagina's in totaal.
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')