Welkom welkomquote:Op zondag 11 april 2004 19:17 schreef Thije het volgende:
Goedenavond, grappig om te zien dat Hattrick eindelijk van de grond is op het Fok forum. Heb in het verleden al eens gekeken en wat gepost, maar er waren toen veel "negatieve" reacties.
Op het GoT forum hebben wij al heel wat topics achter de rug, en Fok lijkt daar nu leuk op in te lopen.
Vanavond heb ik een belangrijke wedstrijd om het kampioenschap.
Mijn team: Nobbe United
Divisie: IV.2
En is het niet een idee om de Fok federatie samen te voegen met die van GoT?
Zo bundelen we krachten![]()
hehehe idd, nouja vanaf nu zal ik me hier wel wat meer laten zienquote:Op zondag 11 april 2004 20:12 schreef qyn het volgende:
[..]
Welkom welkom![]()
Ik moet zeggen dat ik de topics op GoT sinds kort vol interesse volg; 't is een goedlopende boel daaro.. 8 bits en dat soort dingen zijn ook altijd weer leuk om te lezen! *lurk lurk*
Leuk om te zien dat er interesse is vanuit GoT
Succes met de wedstrijd vanavond! .. Enne, Wierzbowski had net moeten scoren!![]()
Gezellig!quote:Op zondag 11 april 2004 20:14 schreef Thije het volgende:
[..]
hehehe idd, nouja vanaf nu zal ik me hier wel wat meer laten zien
Kom ook eens naar het mirc kanaal daar is iedereen veel gezeligerquote:Op zondag 11 april 2004 21:09 schreef pekel het volgende:
[..]
1-1..
in nederland ongeveer nu 1,5 maand. Voor nigeria denk ik dagje, alleen denk ik dat ze je niet toelaten aangezien je uit nederland komt...zeg maar als ik het fout heb..quote:Op zondag 11 april 2004 22:35 schreef Chen het volgende:
okay leuk maar hoelang duurt dat dan tot ik wordt toegelaten?
Ik denk dat dit spel te ingewikkeld voor je is.quote:Op zondag 11 april 2004 22:29 schreef Chen het volgende:
kheb me ook opgegeven ik snap er alleen geen fuck van dus ik heb er 1tje zonder wachtlijst genomen
Nigeria, alleen ik ben nog zeg maar niet toegelaten.
Ik speel OSM maark ga me nu dus maar verdiepen in de newbie FAQ
tof.. ik sta ook op 18 uit 6quote:Op zondag 11 april 2004 22:23 schreef Keano het volgende:
Eindstand 6-1 en ik zie net dat mijn enige goede concurrent met 4-1 heeft verloren van de nummer 3 die dan wel geMotst zal hebben. Nu sta ik dus 1ste met 18 uit 6
1 krat ? met een volle selectie ? das wat weinig hequote:Op maandag 12 april 2004 22:23 schreef sir_dalord het volgende:
1-4 verloren...
maar heb mijn topspits verkocht en 5 talentjes gekocht... Volgend seizoen ga ik promoveren, dit jaar, ff trainen en genieten van al die mooie stadions die ik tegenkom
ohja, nicomart, denk nou maar niet dat je woensdag zo gemakkelijk gaat winnen, mijn spelers krijgen een krat bier als ze winnen, dus verwacht maar vuurwerk:P
Ja, maar de club staat al in het rood... Dus iedereen moet zijn steentje bijdragen...quote:Op maandag 12 april 2004 22:40 schreef Fugie het volgende:
[..]
1 krat ? met een volle selectie ? das wat weinig heIk denk dat je wat meer moet investeren en er een nulletje achter moet zetten
(doe ik bij mij ook
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |