Niet / nauwelijks op de prijs iig.quote:Op donderdag 8 april 2004 11:21 schreef Frutsel het volgende:
in hoeverre is dat "oneerlijk" van invloed dan?

In dit topic staat eigenlijk alles:quote:Op donderdag 8 april 2004 12:31 schreef DaMadKow het volgende:
Ik heb wel wat verstand van php....
roept u maar

whieso ?quote:Op donderdag 8 april 2004 13:56 schreef TimmyAsd het volgende:
dat bieden vindt ik soms ook wel erg vaag..

Werkende versie ligt in je mailboxquote:Op donderdag 8 april 2004 12:38 schreef Lortnoc het volgende:
Als je wil kan ik alle php wel inzippen en even mailen dan heb je meteen mijn code.
Alvast bedankt iig!

Als je weet dat er veel te veel op je speler geboden is, dan moet je gewoon even contact op nemen met een GM, dan is er niks aan de hand. Die gast heeft waarschijnlijk gedacht, lekker, 1.5 miljoen voor een baggerspeler, maar dan wordt het gezien als cheaten.quote:Op donderdag 8 april 2004 16:35 schreef RedGuy het volgende:
Ik ken iemand die had een speler te koop staan voor 15.000 maar een of andere gek biedde er 1.500.000 op en toen is er geld van hem afgenomen.
Beetje oneerlijke praktijken vind ik dat, je kan die gozer toch niet kwalijk nemen dat er zoveel op die speler geboden is..

Nouja, waarschijnlijk wilde hij 15.000 bieden maar heeft er toen 2 extra nullen bijgetoetst.quote:Op donderdag 8 april 2004 20:01 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Als je weet dat er veel te veel op je speler geboden is, dan moet je gewoon even contact op nemen met een GM, dan is er niks aan de hand. Die gast heeft waarschijnlijk gedacht, lekker, 1.5 miljoen voor een baggerspeler, maar dan wordt het gezien als cheaten.
Vind het wel een vaag verhaal trouwens hoor, aangezien de meeste mensen die 1.5 miljoen in kas hebben dat niet aan een waardeloze speler verprutsen.

zie bovenstaande verhalenquote:Op donderdag 8 april 2004 14:12 schreef Fugie het volgende:
[..]
whieso ?

quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:55 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik kan trouwens via HattrickBuddy niet meer connecten met hattrick server, iemand enig idee waar dat aan ligt?

bij opties ff andere servers proberen, werkte bij mij in ieder geval.quote:Op vrijdag 9 april 2004 10:10 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |