hopelijk snappen jullie dat ik hier blij mee ben.. Nu mijn zwakke keeper de laan uit sturen.. mijn matige keeper op de reservebank zetten en nu een redelijk keeper tussen de palen!!!quote:Edo Britton (29058699)
19 jaar, redelijk vorm, gezond
Een sympathiek persoon, die kalm is en oprecht.
Heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.
Nationaliteit: Nederland
Vastgestelde waarde: 196 000 ¤
Loon: 1 560 ¤/week
Eigenaar: insane ones
Waarschuwingen: 0
Conditie: rampzalig Keepen: redelijk
Positiespel: rampzalig Passen: waardeloos
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
mijn yp, die ontsla ik mooi weer denk ik. heb er geen zak aan (train positiespel) en ik denk niet dat een spits met matig scoren veel op gaat leveren.quote:Rico van Paassen (29073973)
17 jaar, redelijk vorm, gezond
Een aangenaam persoon, die kalm is en oneerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Vastgestelde waarde: 9 000 ¤
Loon: 540 ¤/week
Eigenaar: Laar 88
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
jij denkt hem te kunnen verkopen?quote:Op zondag 4 april 2004 12:42 schreef Flock_Volt het volgende:
Mijn speler.
Te koop gezet.
Zo een had ik ook! Gelijk maar de laan uitgestuurt, stelt helemaal niets voor..quote:Op zondag 4 april 2004 11:48 schreef TimmyAsd het volgende:
Specialiteit: Snelheid
Vastgestelde waarde: 5 000 ¤
Loon: 520 ¤/week
Eigenaar: sporting amsterdam
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Wat zijn zijn skills dan??quote:Op zondag 4 april 2004 23:14 schreef TimmyAsd het volgende:
trouwens ik koop een middenvelder.. staat er bij Hattrick Budyy dat het een vleugelspeler is.. hoe kan ik dat van te voren weten?!?zoek een centrale middenvelder, geen vleugelspeler..
edit: klopt hattrick buddy dan niet? of zet de verkoper hem als middenvelder erop ipv vleugelspeler...
en als ik hem nou centraal op het middenveld zet, train ik hem dan wel voor positiespel? hij wordt wel beter neem ik aan..
Conditie: zwak Keepen: rampzaligquote:Op zondag 4 april 2004 23:29 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Wat zijn zijn skills dan??
Is toch gewoon een voordeel, deze gast kan ook op de vleugel uit de voeten. En persoonlijk zou ik hem nu ook op de vleugel zetten, omdat zijn conditie 'zwak' is. Voordat een centrale middenvelder goed uit de voeten komt, moet zijn conditie toch wel minimaal redelijk zijn, en eerder nog goed of uitstekend. De conditie doet er minder toe als je hem op de vleugels zet.quote:Op zondag 4 april 2004 23:35 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |