ik heb er vanaf het begin gelijk 20k per week ingestoken en nog geen spijt van gehad. Nu is die 20k veel maar na een tijdje stelt het niet veel meer voor!quote:Op donderdag 15 april 2004 17:07 schreef forza22 het volgende:
Is het nu handig of niet om meteen 20000 voor je jeugdopleiding te spenderen of is minder verstandiger?

Bedankt voor de tip, dit gevoel kwam wat over mequote:Op donderdag 15 april 2004 14:25 schreef engessa het volgende:
[..]
Adem in, adem uit! Zoals ik op de vorige pagina al gezegd heb, ik denk dat het verstandiger is dat Chen helemaal niet gaat spelen. Daar is ie te stom voor.
[..]

25 posts per pagina --> 12 pagina's en nog een beetje..quote:Op donderdag 15 april 2004 18:03 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Tot 301 posts, bij mij 7 pagina's in totaal.

nou d8 het niet: na 7 pagina's al een nieuw topic......quote:Op donderdag 15 april 2004 18:41 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
25 posts per pagina --> 12 pagina's en nog een beetje..

bij mij staan er inmiddels al 10 pagina's...quote:Op donderdag 15 april 2004 18:49 schreef GRUMBLER het volgende:
[..]
nou d8 het niet: na 7 pagina's al een nieuw topic......

is ook zo. een topic bestaat altijd uit 301 posts, ligt dus aan hoeveel posts per pagina je ingesteld hebt na hoeveel paginas een topic dicht gaatquote:Op donderdag 15 april 2004 18:54 schreef GRUMBLER het volgende:
zal wel kwestie van instellingen zijn dus, nu snap ik het eindelijk.
Ik zie constant maar 7 pagina's bij een gesloten topic staan...

had ik er een smiley bij moeten zetten misschien?quote:Op donderdag 15 april 2004 18:59 schreef Chen het volgende:
echt of je bent effe aardig en helpt deze newbie n00b

ok:quote:Op donderdag 15 april 2004 18:59 schreef Chen het volgende:
echt of je bent effe aardig en helpt deze newbie n00b

Zet je .txt file dan ff online, en zet de link in de openingspost, zodat ook een andere user het topic kan openenquote:Op donderdag 15 april 2004 18:51 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
bij mij staan er inmiddels al 10 pagina's...

ja.. maar heb geen idee hoe...quote:Op donderdag 15 april 2004 21:27 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Zet je .txt file dan ff online, en zet de link in de openingspost, zodat ook een andere user het topic kan openen![]()

Straks gelooft hij je nog, en is hij bezig met belangrijke werken voor school of werk (wat hij dan kwijt raakt... )quote:Op donderdag 15 april 2004 20:30 schreef Fugie het volgende:
[..]
ok:
-edit-

Heb je wel een goed coach, en zijn de spelers niet ouder dan 18 jaar?quote:Op vrijdag 16 april 2004 07:55 schreef qyn het volgende:
Trainingsupdate:
Playmaking +2
Form +3 (+5/-2)
Waarde +21000 (+47000/-26000)
Eén van m'n wingers is een niveau playmaking gestegen, samen met een verdediger (dat is al de 2e verdediger wie stijgt). Jammer dat een van m'n middenvelders nog niet is gestegen naar solid, nog maar een weekje geduld hebben (8 weken getraind nu).
Ik ben niet geheel ontevreden, alleen de vorm had beter gekund, weer niet de juiste spelers in vorm..
Ow, ik zie nu dat de transfer-price evaluation van m'n excellent winger flink is gestegen door die stijging in playmaking, van 150.000 naar 240.000.. Op een dag haalt deze speler me uit de schulden![]()

Hehe, wat dat betreft: ik verwacht niet dat ie stijgt, maar ik hoop wel dat ie stijgt..quote:Op vrijdag 16 april 2004 09:00 schreef Sandyman het volgende:
[niet gestegen naar solid, nog maar een weekje geduld hebben (8 weken getraind nu)]
Heb je wel een goed coach, en zijn de spelers niet ouder dan 18 jaar?

1 keepersass., 9 veldassistenten zou ik nemen als ik jou was, en dan meteen een fatsoenlijk trainingsprogramma opzetten en niet eerst een paar weken aanklooien. Op woordvoerders e.d. kun je nog bezuinigen mocht je met te weinig geld uitkomen. Lees ff de platypus trainings guide door op hottrick (zie op) om te lezen hoe je een goed begin met je team kunt maken.quote:Op vrijdag 16 april 2004 11:23 schreef forza22 het volgende:
hoeveel assistent coaches, woordvoeders en dergelijke hebben jullie?
en wat is verstandig om mee te beginnen?

Btw Timmy, mail mij het txt tje van de Opo maar ff, dan zet ik hem wel ff online...quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:54 schreef TimmyAsd het volgende:
TU:
waarde +46.000/-7.000
vorm: +4/-4niet echt spannend ofzow..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |