quote:Op vrijdag 2 april 2004 21:56 schreef beaverhausen het volgende:
* Naar topic-titel kijk*
* Naar topic-starter kijk*![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*aai*quote:Op vrijdag 2 april 2004 21:56 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Waarom zou ruige sex niet bij mij passen?quote:Op vrijdag 2 april 2004 21:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*aai*
* Pietverdriet wrijft TS over zijn buik, en ziet hoe TS fietsachtige bewegingen maakt met zijn achterpootjequote:Op vrijdag 2 april 2004 22:00 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Waarom zou ruige sex niet bij mij passen?.
Niet huilen, lief G_E-tjequote:Op vrijdag 2 april 2004 22:00 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Waarom zou ruige sex niet bij mij passen?.
quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
* beaverhausen wrijft TS over zijn buik, en ziet hoe TS fietsachtige bewegingen maakt met zijn achterpootje
Grrrrrr....quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
[me=Pietverdriet] wrijft TS over zijn buik, en ziet hoe TS fietsachtige bewegingen maakt met zijn achterpootje
Bambisex.quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Niet huilen, lief G_E-tje
Je hebt het altijd over Lieve Schattige Jongens en Bambisex. Dat is niet wat je noemt ruige sex.
Maar ik kan me natuurlijk vergissen
...quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Niet huilen, lief G_E-tje
Je hebt het altijd over Lieve Schattige Jongens en Bambisex. Dat is niet wat je noemt ruige sex.
Maar ik kan me natuurlijk vergissen
*G_E aai over z'n bolletje geef*quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Grrrrrr.....
Ik ben heel Gemeen, laat daar geen twijfel over bestaan..
De kinky variant is bambix-sexquote:Op vrijdag 2 april 2004 22:06 schreef LeBeau het volgende:
...
Bambisex???![]()
Bambisexquote:Op vrijdag 2 april 2004 22:06 schreef LeBeau het volgende:
[..]
...
Bambisex???![]()
Sex met beren-ontbijt voor kinderen???quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:08 schreef NathaN het volgende:
[..]
De kinky variant is bambix-sex
Alleen omdat ik dat weet?quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:09 schreef LeBeau het volgende:
Sex met beren-ontbijt voor kinderen???![]()
Jullie zijn een stel freaks!
hoe ruig is ruige homosex dan?quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Ligt er natuurlijk aan wat je onder ruig verstaat
Ruig, das ook homo, dus alle homosex is sowieso ruig
* Pietverdriet vind jongens met hertenogen ook liev
Juist. Ik zie nog steeds dat onschuldige hertje voor me, en da werkt dus echt niet.quote:
Het weten is al erg genoeg.quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:09 schreef NathaN het volgende:
[..]
Alleen omdat ik dat weet?
Alsof ik het zelf zou doen, zeg.
Mag ik u erop wijzen dat het G_E is geweest die de term Bambisex in dit topic heeft geintroduceerd?quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:09 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Sex met beren-ontbijt voor kinderen???![]()
Jullie zijn een stel freaks!
Bambi:quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:11 schreef LeBeau het volgende:
Juist. Ik zie nog steeds dat onschuldige hertje voor me, en da werkt dus echt niet.
Je wilt Stampertje er ook bij hebben?quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Maar ik wil wel wat meer als alleen bambisex
*grin*quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:12 schreef LeBeau het volgende:
Het weten is al erg genoeg.![]()
Ja, en knabbel aan me babbelquote:Op vrijdag 2 april 2004 22:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je wilt Stampertje er ook bij hebben?
Vraag ik me ineens af: als ze door blijft drinken, knappen ze dan?quote:
Dan gaat het meer richting Disneysex.quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja, en knabbel aan me babbel
'tuurlijk, geef mij maar weer de schuld.quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mag ik u erop wijzen dat het G_E is geweest die de term Bambisex in dit topic heeft geintroduceerd?
Ik weet er niet veel van af maar volgens mij zijn het geen waterballonnen.quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:15 schreef NathaN het volgende:
[..]
Vraag ik me ineens af: als ze door blijft drinken, knappen ze dan?
Ik ben het al weer vergeten hoor, zo simpel ben ik nou.quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:13 schreef NathaN het volgende:
[..]
*grin*
Je weet het nu zelf ook.
You Freak!!!
Als jij het zegtquote:Op vrijdag 2 april 2004 22:16 schreef LeBeau het volgende:
Ik ben het al weer vergeten hoor, zo simpel ben ik nou.![]()
En das wel positief hoor...
Kijk, daar kan ik me nou in vinden. Geen Disney-sex gedoe enzow.quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:15 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
'tuurlijk, geef mij maar weer de schuld..
Trouwens staat er op dit site ook iets over ehm...
met ijsklontjes, of warm water. Da's toch een stuk minder bambi.
.
.
Ja, het is toch zo of niet soms? Dat is niet iemand de schuld geven dat is een feit vasstellen.quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:15 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
'tuurlijk, geef mij maar weer de schuld..
quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:17 schreef Pietverdriet het volgende:
G_E wil niet lekker kussensloop proeven?
Kussensloop proeven?quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:17 schreef Pietverdriet het volgende:
haha ok! alleen tim wil nie meequote:Op vrijdag 2 april 2004 22:14 schreef Twoflower het volgende:
@Jerruh en Ang3l: Mamma Mia is super! Echt een aanrader!
Welke versie van Bambi heb jij gezien?quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:17 schreef Pietverdriet het volgende:
En dat doe ik. Betekent dat nou dat als ik wat zeg, dat ook zo is? Want dan heb ik nog wel wat dingen te vertellen.quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:17 schreef NathaN het volgende:
[..]
Als jij het zegt
Ja. Alleen luister ik net zo selectief als jij onthoudtquote:Op vrijdag 2 april 2004 22:19 schreef LeBeau het volgende:
En dat doe ik. Betekent dat nou dat als ik wat zeg, dat ook zo is? Want dan heb ik nog wel wat dingen te vertellen.
Details willen we horen.quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:17 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Kijk, daar kan ik me nou in vinden. Geen Disney-sex gedoe enzow.
Ach, dan laat je die thuis de afwas doenquote:Op vrijdag 2 april 2004 22:19 schreef Jerruh het volgende:
haha ok! alleen tim wil nie mee.
Dan ga je toch met iemand anders? D'r zijn vast genoeg mensen die wel met je mee willen...quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]
haha ok! alleen tim wil nie mee.
Even voor de duidelijkheid: G_E bedoelt niet sex onder de douche of in bad.quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Details willen we horen..
Dus vertel. Wat weet je van sex en warm water?
Bambi vs The boys from Brazilquote:Op vrijdag 2 april 2004 22:19 schreef NathaN het volgende:
[..]
Welke versie van Bambi heb jij gezien?
Je spreekt uit ervaring, beav?quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:21 schreef beaverhausen het volgende:
Even voor de duidelijkheid: G_E bedoelt niet sex onder de douche of in bad.
Weinig, ik doelde meer op de sex en ijsklontjes.quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Details willen we horen..
Dus vertel. Wat weet je van sex en warm water?
*noteer*quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Bambi vs The boys from Brazil
*markymark maar weer vragen gaat haha, of cybart als ie wilquote:Op vrijdag 2 april 2004 22:21 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Dan ga je toch met iemand anders? D'r zijn vast genoeg mensen die wel met je mee willen...
Nee, eerder van citroengeel zakdoekje leggenquote:Op vrijdag 2 april 2004 22:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: G_E bedoelt niet sex onder de douche of in bad.
Ik heb nog nooit met G_E in bad gezeten.quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:22 schreef NathaN het volgende:
[..]
Je spreekt uit ervaring, beav?
quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, eerder van citroengeel zakdoekje leggen
De douche wordt niet ontkend?quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:23 schreef beaverhausen het volgende:
Ik heb nog nooit met G_E in bad gezeten.
The Boys from Brazil = Erg goed boek! Das toch van Ira Levin, over het klonen van Hitler enzow?quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bambi vs The boys from Brazil
Pijnlijke formulering, jer-babequote:Op vrijdag 2 april 2004 22:23 schreef Jerruh het volgende:
*markymark maar weer vragen gaat haha, of cybart als ie wil*
van me vrienden wil niemand.
Hierbij word de douche ook ontkend.quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:24 schreef NathaN het volgende:
[..]
De douche wordt niet ontkend?
En Bambi, blijkbaar...quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:24 schreef LeBeau het volgende:
The Boys from Brazil = Erg goed boek! Das toch van Ira Levin, over het klonen van Hitler enzow?
Toch komt het ineens minder geloofwaardig over...quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:24 schreef beaverhausen het volgende:
Hierbij word de douche ook ontkend.
Heb jij geen homo-vrienden dan? Want iemand die niet naar een goeie musical wil moet wel hetero zijn. *bevoorordeeld is*quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
*markymark maar weer vragen gaat haha, of cybart als ie wil*
van me vrienden wil niemand.
Ik heb ooit een zwembad-meet voorgesteld, maar dat wilde niemand.quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit met G_E in bad gezeten.
Geloof wat je wil geloven.quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:25 schreef NathaN het volgende:
[..]
Toch komt het ineens minder geloofwaardig over...
Dat was voor mijn tijd dus daar weet ik niks van.quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:27 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb ooit een zwembad-meet voorgesteld, maar dat wilde niemand..
zij snappen m wel heurquote:Op vrijdag 2 april 2004 22:24 schreef NathaN het volgende:
[..]
Pijnlijke formulering, jer-babe
Is dat de kern van het beaverisme?quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:27 schreef beaverhausen het volgende:
Geloof wat je wil geloven.
Of een sauna meet.quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat was voor mijn tijd dus daar weet ik niks van.
Één stem vóór hier!quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:27 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Niet als het in een publiek zwembad is, maar bij iemand thuis of in de tuin...quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:27 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Daar zijn het vrienden voor, hequote:Op vrijdag 2 april 2004 22:28 schreef Jerruh het volgende:
zij snappen m wel heur.
Dat hangt er heel erg vanaf wie er ko meegaan...quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:29 schreef Great_Expectations het volgende:
Of een sauna meet..
Maar dat lijkt me dus Heel Eng..
Interesse?quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:29 schreef Idril-2 het volgende:
*terugmeldt*haaj
sjemig wat een topictitel![]()
Dan maar zonder!quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:29 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik weet eigenlijk niet eens of mijn zwembroek nog wel past..
Mooi hè mama?!quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:29 schreef Idril-2 het volgende:
*terugmeldt*haaj
sjemig wat een topictitel![]()
Ja, vind ik wel een goeie eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:28 schreef NathaN het volgende:
[..]
Is dat de kern van het beaverisme?
quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mooi hè mama?!
*Trots kijk*
Je mag wel in mijn zwembroekquote:Op vrijdag 2 april 2004 22:29 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik weet eigenlijk niet eens of mijn zwembroek nog wel past..
Maar eerlijk gezegd geloof ik er niks van dat je zelf zou komen...quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:27 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Met jou er nog in zeker?quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je mag wel in mijn zwembroek![]()
Homoma is proud of G_Equote:Op vrijdag 2 april 2004 22:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mooi hè mama?!
*Trots kijk*
quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:32 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Maar eerlijk gezegd geloof ik er niks van dat je zelf zou komen...
*heel stiekem eens is met TF*quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:32 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Maar eerlijk gezegd geloof ik er niks van dat je zelf zou komen...
quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*heel stiekem eens is met TF*
Sssssssshhhhhhh!!!quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:35 schreef LeBeau het volgende:
[..]
*niet zo stiekem wijst op het eens zijn van Beavje*
Bowlen is wel héél erg eng, G_E! Want dat kan ik dus helemaal niet. Golfen ook niet echt...quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:36 schreef Great_Expectations het volgende:
Op zich zou het best grappig zijn, om als homo-meet zo'n Eng Center Parcs huisje te huren en dan daar allemaal van die Enge dingen te gaan doen als bowlen, midgetgolfen en zwemmen..
quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*heel stiekem eens is met TF*
G_E, heb je enig idee hoeveel dingen er fout zijn aan die zin?quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:36 schreef Great_Expectations het volgende:
Op zich zou het best grappig zijn, om als homo-meet zo'n Eng Center Parcs huisje te huren en dan daar allemaal van die Enge dingen te gaan doen als bowlen, midgetgolfen en zwemmen..
Brummen? Daar zwemmen mijn ouders ook wel eens!quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:35 schreef Pietverdriet het volgende:
* Twoflower gaat 2 keer per week zwemmen, lekker baantjes trekken, samen met mijn ex. Leuke badmeester ook daar in Brummen
Is dat niet pijnlijk voor die midgets?quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:36 schreef Great_Expectations het volgende:
quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:37 schreef NathaN het volgende:
[..]
Is dat niet pijnlijk voor die midgets?
Taalkundig of inhoudelijk?quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
G_E, heb je enig idee hoeveel dingen er fout zijn aan die zin?
*throws corn back*quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:39 schreef LeBeau het volgende:
[..]
*throws corn*
Bad pun, bad pun!!
Ow, dus dat heb je zelf ook al door? Dan heb ik niks gezegd.quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Taalkundig of inhoudelijk?
Ik bedoel, wat ik daar voorstelde is zo Fout als het maar zijn kan..
quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*throws corn back*
Je liet iets vallen geloof ik.
Dan zijn dat waarschijnlijk de mensen die wij de cocooontjes noemenquote:Op vrijdag 2 april 2004 22:37 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Brummen? Daar zwemmen mijn ouders ook wel eens!
wat ik bedoelde dus ... is dat brummen mij nogal welbekend voorkomt.quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:37 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Brummen? Daar zwemmen mijn ouders ook wel eens!
*throws back again*quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:41 schreef LeBeau het volgende:
[..]
![]()
Doe es niet!
*throws it again*
*helemaal voor zich ziet*quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dan zijn dat waarschijnlijk de mensen die wij de cocooontjes noemen
Ja, ik bedoel, we kunnen ook naar het Carlton Beach Hotel in Scheveningen hoor, als je dat liever hebt.quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ow, dus dat heb je zelf ook al door? Dan heb ik niks gezegd.
Zeg, ze mogen dan oud zijn, ze zijn nog niet bejaard!quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dan zijn dat waarschijnlijk de mensen die wij de cocooontjes noemen
En dan?quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:43 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel, we kunnen ook naar het Carlton Beach Hotel in Scheveningen hoor, als je dat liever hebt.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:43 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Zeg, ze mogen dan oud zijn, ze zijn nog niet bejaard!
quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*throws back again*
Ja, moet je maar niet gooien. Ik gooi terug.
Haai!quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:44 schreef wizarddragon het volgende:
checkt ff in.
Een homo-schevingen-zwem-meet houden.quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En dan?
Ja halloow, jij begint met gooien!quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:45 schreef LeBeau het volgende:
[..]
![]()
Kom jij dan ook?quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:47 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Een homo-schevingen-zwem-meet houden..
quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja halloow, jij begint met gooien!
Huilie
Wil je soms met je gezicht in de verjaardagstaart van Markie-Mark net als xman?quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:49 schreef LeBeau het volgende:
[..]
![]()
Jij bent soms veel te gemeen hoor, Rillerd!![]()
![]()
Als jij ook komt.quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kom jij dan ook?
Hij begonquote:Op vrijdag 2 april 2004 22:50 schreef Idril-2 het volgende:
*corn afpakt*![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:50 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Als jij ook komt..
Hoiquote:Op vrijdag 2 april 2004 22:46 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Haai!![]()
irc nu wel gezellie ?
17 april praten we het uitquote:Op vrijdag 2 april 2004 22:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hij begon
*wijs*
Ja maar hij begon hoor!quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:50 schreef Idril-2 het volgende:
*corn afpakt*![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wil je soms met je gezicht in de verjaardagstaart van Markie-Mark net als xman?
Patrick
Geen bal te beleven. Dus bespaar je de moeite...quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:51 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hoi
IRC? nog niet opgestart![]()
En het was nog wel aardig bedoeld.quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En het was nog wel aardig bedoeld..
Hoit terugquote:Op vrijdag 2 april 2004 22:51 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hoi
IRC? nog niet opgestart![]()
Als jij niet gooit, hoef ik je niet te pesten, Patrick.quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:52 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja maar hij begon hoor!![]()
En is ook nog eens heel gemeen!
[..]
Pestkop!!!![]()
Maar ik wilde niet naar jou gooien hoor! Ik kan gewoon niet zo goed mikken...quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Als jij niet gooit, hoef ik je niet te pesten, Patrick.
Yup, maar volgens mij is het echt tijdelijk dood.quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:53 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Hoit terug
Je vond het daar zo stil toch? Gister?
Wat een zeurpiet, die beav. Mij hoor je niet eens klagen. Maar da's dan ook omdat je niet echt kan mikken...quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:55 schreef LeBeau het volgende:
Maar ik wilde niet naar jou gooien hoor! Ik kan gewoon niet zo goed mikken...En dan moet jij de oudste en slimste zijn en niet teruggooien!
![]()
#homo Bolebeau TopTien @Pacstah +BoBjUh[Away] @Xizquote:Op vrijdag 2 april 2004 22:56 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Yup, maar volgens mij is het echt tijdelijk dood.
Wie kaatst kan de bal verwachten.quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:55 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Maar ik wilde niet naar jou gooien hoor! Ik kan gewoon niet zo goed mikken...En dan moet jij de oudste en slimste zijn en niet teruggooien!
![]()
*wizarddragon reanimeer*quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:56 schreef wizarddragon het volgende:
Dat kan best een negatieve uitwerking hebben hoor. Dat niet kunnen mikken.quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:57 schreef NathaN het volgende:
[..]
Wat een zeurpiet, die beav. Mij hoor je niet eens klagen. Maar da's dan ook omdat je niet echt kan mikken...
Tsja, maar we zijn hier of daar he?quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:56 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:57 schreef NathaN het volgende:
[..]
Wat een zeurpiet, die beav. Mij hoor je niet eens klagen. Maar da's dan ook omdat je niet echt kan mikken...
Haai Waxjuhhh Haai!!!quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:58 schreef Waxxer het volgende:
hai
Dat merkt beaverke, jahquote:Op vrijdag 2 april 2004 22:58 schreef LeBeau het volgende:
Dat kan best een negatieve uitwerking hebben hoor. Dat niet kunnen mikken.![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:58 schreef Waxxer het volgende:
hai
hoiquote:Op vrijdag 2 april 2004 22:58 schreef Waxxer het volgende:
hai
Waxxje!quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:58 schreef Waxxer het volgende:
hai
Een citroengele.quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:00 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Heb jij een zwembroek, Waxxer?.
Kwam die vanavond niet ook op Net5? Vond de film zelf erg saai.quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:01 schreef Idril-2 het volgende:
Thans --> video (ze bestaan nog) : Hannibal [sub]brrrr
Ik ben harstikke liev!quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:00 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Waxxje!Zeg even tegen beavje dat omdat ik gooide naar Nate en miste en Beavje toen teruggooide en ik toen weer gooide en hij toen weer gooide enzow dat dat niet betekent dat hij gelijk heeft en dat hij toch best wel gemeen is!
![]()
Ofzo.
quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:02 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Kwam die vanavond niet ook op Net5? Vond de film zelf erg saai.
Die l.o.o.p.t nu dus naar mijn vidéo; het boek staat hier al jaaaaren, durfde ik nog niet te lezenquote:Op vrijdag 2 april 2004 23:02 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Kwam die vanavond niet ook op Net5? Vond de film zelf erg saai.
Oooh, zomaar.quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:03 schreef Waxxer het volgende:kijk, das even persoonlijk!!
Maar hai!
Ik heb een zwembroek ja hoezo??
Zou beter overkomen als dat plaatje zou werkenquote:Op vrijdag 2 april 2004 23:03 schreef beaverhausen het volgende:
Ik ben harstikke liev!
Kijk maar ik knuffel Patrick zelfs!
[roodkruisje]
quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik ben harstikke liev!
Kijk maar ik knuffel Patrick zelfs!
[afbeelding]
Toen net deed ie het.quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:04 schreef NathaN het volgende:
[..]
Zou beter overkomen als dat plaatje zou werken
Bij mij doet hij het nog steeds.quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Toen net deed ie het.
quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oooh, zomaar..
Dat kan alleen een hetero zeggen.quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:43 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Zeg, ze mogen dan oud zijn, ze zijn nog niet bejaard!
Bij mij doet ie ook weer.quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:06 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Bij mij doet hij het nog steeds.
Trusten!quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:08 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet gaat slapen
Allemaal een kusje
* Idril-2 denkt dat Pietverdriet zijn ouders nog heeftquote:Op vrijdag 2 april 2004 23:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat kan alleen een hetero zeggen.
het werkt ook wel, als je de laatste / uit de url weg zou halen...quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:04 schreef NathaN het volgende:
[..]
Zou beter overkomen als dat plaatje zou werken
ik kan beavje´s posts niet editten, hequote:Op vrijdag 2 april 2004 23:12 schreef Twoflower het volgende:
het werkt ook wel, als je de laatste / uit de url weg zou halen...
Maar je eigen post (inclusief quote) wel.quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:13 schreef NathaN het volgende:
[..]
ik kan beavje´s posts niet editten, he
ow wat een sgatjequote:Op vrijdag 2 april 2004 23:12 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Nu doet ie het weer niet. En de url is goed!quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:12 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Dan heb ik nog steeds dat rode kruisje...quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:14 schreef Twoflower het volgende:
Maar je eigen post (inclusief quote) wel.
Misschien werkt 'ie niet met deeplinken. Moet je 'm op een andere server zetten...quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nu doet ie het weer niet. En de url is goed!
quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:14 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dan heb ik nog steeds dat rode kruisje...
Ik ben benieuwd wie als eerste om foto roeptquote:Op vrijdag 2 april 2004 23:15 schreef Waxxer het volgende:
Nou *kuch* wie wil mij nou zonder zwembroek zien?
Ik nietquote:Op vrijdag 2 april 2004 23:16 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie als eerste om foto roept
Yes, Ma'am.quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:16 schreef Idril-2 het volgende:mind your words, please?
Jij roept het eerste "ROEPT"quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:16 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie als eerste om foto roept
Nee, nu durven ze niet meerquote:Op vrijdag 2 april 2004 23:17 schreef wizarddragon het volgende:
Ik niet
Dannybi64?quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:15 schreef Waxxer het volgende:
Nou *kuch* wie wil mij nou zonder zwembroek zien?
Kijk als het nou een foto van jou in een leuke zwemshort was.....quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:18 schreef NathaN het volgende:
[..]
Nee, nu durven ze niet meer
Die discussie is al eens geweestquote:Op vrijdag 2 april 2004 23:18 schreef wizarddragon het volgende:
Kijk als het nou een foto van jou in een leuke zwemshort was.....
quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:20 schreef NathaN het volgende:
[..]
Die discussie is al eens geweest
Wat hij zei! Foto!! Al hebben we al meerdere fotos van Waxxje zonder zwembroek gezien natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:18 schreef Jerruh het volgende:
fotooooo.
*onheil over zich afroept*
Die heb ik dan zeker gemist.quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:20 schreef NathaN het volgende:
[..]
Die discussie is al eens geweest
Niks, denk ik.quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:23 schreef blublub het volgende:
ik heb iemand die heeft mn voicemail ingesproken met: "ah, euh nou jah, is dat nou drvoicemail?"wat moet ik daar nou weer mee
Wat een man.quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:23 schreef Vlarp het volgende:
*boer laat*
*chips eet*
Wat voor soort chips??quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:23 schreef Vlarp het volgende:
*boer laat*
*chips eet*
Eet smakelijk! Welke smaak is het?quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:23 schreef Vlarp het volgende:
*boer laat*
*chips eet*
quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:24 schreef LeBeau het volgende:
Wat een man.![]()
![]()
Naturel van de Plusquote:Op vrijdag 2 april 2004 23:24 schreef wizarddragon het volgende:
Wat voor soort chips??
Mwoa.. Lays is lekkerderquote:Op vrijdag 2 april 2004 23:26 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Lekker![]()
Nou!!!quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:23 schreef Vlarp het volgende:
*boer laat*
*chips eet*
In My Opinionquote:Op vrijdag 2 april 2004 23:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mwoa.. Lays is lekkerder
Zeg, we zitten niet in de bioscoop.quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou!!!
Hand voor je mond!!!
En kraak niet zo hard en stop met dat geritsel!!
Naturel againquote:Op vrijdag 2 april 2004 23:28 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
In My Opinion
Pringles(Cheese-Union
![]()
![]()
)
Die smiley wordt zo'n beetje onze maskotte heh?quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hij is natuurlijk errug leuk!quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die smiley wordt zo'n beetje onze maskotte heh?
Pringles! Mijn favoriete chips OOIT!quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:28 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
In My Opinion
Pringles(Cheese-Union
![]()
![]()
)
Ik vind Pringles Naturel ook lekker. Alle chips met paprikaquote:Op vrijdag 2 april 2004 23:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Naturel again
Truste Idril
nog meerquote:Op vrijdag 2 april 2004 23:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hij is natuurlijk errug leuk!
Die liggen klaar om aangebroken te wordenquote:Op vrijdag 2 april 2004 23:34 schreef NathaN het volgende:
Ik ga gewoon voor Superchips
Dan vind ik deze wel leuk...quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
nog meer
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
en zo staan er nog meer
Ken ik nie..quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:34 schreef NathaN het volgende:
Ik ga gewoon voor Superchips
broek uit en voor de spiegel gaan staan...quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:37 schreef Great_Expectations het volgende:
Grmbl..
Ik wil een blote man.. Nu.
.
quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
nog meer
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
en zo staan er nog meer
quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:37 schreef NathaN het volgende:
[..]
broek uit en voor de spiegel gaan staan...
Schaam je!quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:37 schreef wizarddragon het volgende:
Ken ik nie..
Zo'n reactie verklaart wel meteen waarom je nog steeds alleen bent.quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:37 schreef NathaN het volgende:
[..]
broek uit en voor de spiegel gaan staan...
Das toch met ribbels??quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:38 schreef NathaN het volgende:
[..]
Schaam je!
O ja!quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Laat hem toch, zuurpruim.quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zo'n reactie verklaart wel meteen waarom je nog steeds alleen bent..
Tja, je hebt een GL, dus tenzij je je lover tevoorschijn kan toveren is dat je enige optie. Heeft verder niks met mij te maken...quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:39 schreef Great_Expectations het volgende:
Zo'n reactie verklaart wel meteen waarom je nog steeds alleen bent..
quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:39 schreef LeBeau het volgende:
Das toch met ribbels??
Slaap lekker jerruh!quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:39 schreef Jerruh het volgende:
superchips zijn lekker!
en ik ga zo es slapen!
Truste alvast Jerruhquote:Op vrijdag 2 april 2004 23:39 schreef Jerruh het volgende:
superchips zijn lekker!
en ik ga zo es slapen!
Die vind ik ook errugquote:Op vrijdag 2 april 2004 23:40 schreef NathaN het volgende:
[..]
wat die zegtquote:Op vrijdag 2 april 2004 23:39 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Laat hem toch, zuurpruim.
quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:39 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Laat hem toch, zuurpruim.
Truste..quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:41 schreef NathaN het volgende:
Zo, weblog is weer bijgewerkt, dus ik ga ook maar eens pitten.
Trustuh!
Vond jequote:Op vrijdag 2 april 2004 23:42 schreef Jerruh het volgende:
[..].
ik vond m wel grappig.
uitlokker.
Ik ben moe van werken de hele week? En morgen wil ik weer fris en uitgeslapen zijn?quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:42 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Truste..(damn waarom gaat iedereen zo vroeg naar bed?...this fridaynight).
Ow, dan is het goed...trustequote:Op vrijdag 2 april 2004 23:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben moe van werken de hele week? En morgen wil ik weer fris en uitgeslapen zijn?
Omdat we allemaal hopen dat je meegaatquote:Op vrijdag 2 april 2004 23:42 schreef wizarddragon het volgende:
Truste..(damn waarom gaat iedereen zo vroeg naar bed?...this fridaynight).
En hoe laat ging jij er achteraan?quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:44 schreef Twoflower het volgende:
Vanmorgen was het 5:30 toen de wekker ging...
quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:45 schreef NathaN het volgende:
[..]
En hoe laat ging jij er achteraan?
quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:44 schreef NathaN het volgende:
[..]
Omdat we allemaal hopen dat je meegaat![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:46 schreef wizarddragon het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
een lekkere heteroopmerking!! wax the bestquote:Op vrijdag 2 april 2004 23:51 schreef Waxxer het volgende:
Hey Twoofwat voor Clio heb je tegenwoordig onder je kont?? Ik zat er wel dichtbij he met mijn Twingo!!
![]()
Nou...hup... uitkleden en slapen.quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:47 schreef NathaN het volgende:
[..]
hetero is okayquote:Op vrijdag 2 april 2004 23:53 schreef Jerruh het volgende:
[..]
een lekkere heteroopmerking!! wax the best!
Weet je, ik heb geen flauw idee. Hij is zwart, en heeft leuke sportieve bekleding. En hij rijdt prima. O ja, d'r gaat diesel in...quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:51 schreef Waxxer het volgende:
Hey Twoofwat voor Clio heb je tegenwoordig onder je kont?? Ik zat er wel dichtbij he met mijn Twingo!!
![]()
hehehequote:Op vrijdag 2 april 2004 23:53 schreef Jerruh het volgende:
[..]
een lekkere heteroopmerking!! wax the best!
ja lekker!!!! ik heb vandaag veel leuke dingen gedaan zoals dim summen en een expositie bekeken van rem koolhaas! super!!!quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
hehehe
jajajaik heb van die trekjes.....
Heeeyyy man Jerruuuuhhhhh JERRUUUUUUHHHHHHH!!!!!!! het issss vrijdag, en we komen ssssssaaaamen..... eesssssemmmessssss al je naaaamen......
Hoe issie??
Ah, da's waarschijnlijk een Renault Clio 1.5 Dci Dynamique, check het maarquote:Op vrijdag 2 april 2004 23:56 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Weet je, ik heb geen flauw idee. Hij is zwart, en heeft leuke sportieve bekleding. En hij rijdt prima. O ja, d'r gaat diesel in...
En ik ging maffen geloof ik...
ooohhhh wow dat is echt geweldig!! Ik was failliet na mijn vakantie, maar toen waren we (vriendin, vriend en ik) naar een boekenmarkt geweest in dequote:Op zaterdag 3 april 2004 00:01 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja lekker!!!! ik heb vandaag veel leuke dingen gedaan zoals dim summen en een expositie bekeken van rem koolhaas! super!!!. en met jou?
quote:Op zaterdag 3 april 2004 00:11 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik moet plassen
ja hoorquote:Op zaterdag 3 april 2004 00:12 schreef wizarddragon het volgende:
[..]fijn om te weten, heb je hulp nodig?
Ik eigenlijk ook wel. Hoe was je mom's birthday??quote:Op zaterdag 3 april 2004 00:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik ben erg moe eigenlijk
leuk, druk gezelligquote:Op zaterdag 3 april 2004 00:24 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook wel. Hoe was je mom's birthday??
Klinkt erg spontaanquote:Op zaterdag 3 april 2004 00:30 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
leuk, druk gezellig
Okay danquote:Op zaterdag 3 april 2004 00:42 schreef Kugari-Ken het volgende:
twas echt gezellig hoor, en leuk, en spontaan.
Verdeurie, ik hierquote:Op zaterdag 3 april 2004 04:20 schreef wizarddragon het volgende:
Mogguh mensen![]()
Jij kwam natuurlijk ook op 'ruige sex' af;)quote:Op zaterdag 3 april 2004 04:23 schreef wizarddragon het volgende:
[..]![]()
Altijd... kom maar opquote:Op zaterdag 3 april 2004 04:26 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Jij kwam natuurlijk ook op 'ruige sex' af;)
prima, ik ga vast in bed liggenquote:Op zaterdag 3 april 2004 04:27 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Altijd... kom maar op![]()
quote:Op zaterdag 3 april 2004 04:29 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
prima, ik ga vast in bed liggen
*licht aandoe*quote:Op zaterdag 3 april 2004 01:41 schreef beaverhausen het volgende:
*slapen gaat*
Weltrusten topic en lurkers
*afwas voor XMN8R laat staan*
*licht uitdoe*
O? Met wie? Iemand die ik ken?quote:Op zaterdag 3 april 2004 09:25 schreef XMN8R het volgende:
éérst de afwas.... en daarna, zie topictitel
quote:Op zaterdag 3 april 2004 09:40 schreef XMN8R het volgende:
Ik denk niet dat je de afwasborstel kent, dit is de eerste keer dat ie een foto van zichzelf post
Dus eigenlijk mag jij d'r ook nog niet aan!quote:Op zaterdag 3 april 2004 09:54 schreef XMN8R het volgende:
je moet het niet gelijk té ruig willen natuurlijk... en de afwasborstel.. tja.. das toch wel voor vergevorderden
Nee, heb ik nietquote:Op vrijdag 2 april 2004 23:10 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
* Pietverdriet denkt dat Pietverdriet zijn ouders nog heeft![]()
Was je dat gisteren niet dan?quote:Op zaterdag 3 april 2004 10:41 schreef Great_Expectations het volgende:
Vandaag ben ik lief..
quote:Op zaterdag 3 april 2004 10:44 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Was je dat gisteren niet dan?
quote:Op zaterdag 3 april 2004 10:28 schreef beaverhausen het volgende:
Heej, hier liggen nog handboeien!
Nee, normaal gesproken ben ik intens gemeen, want ik gebruik Fok! om al mijn opgekropte agressie op jullie af te kunnen reageren.quote:Op zaterdag 3 april 2004 10:44 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Was je dat gisteren niet dan?
quote:Op zaterdag 3 april 2004 10:46 schreef LeBeau het volgende:
[..]
*foto maakt van beavje met handboeien*
Betrapt!
Ik laat mijn handboeien nooit slingeren. Die liggen netjes in m'n nachtkastje waar ze horen.quote:Op zaterdag 3 april 2004 10:46 schreef LeBeau het volgende:
[..]
*foto maakt van beavje met handboeien*
Betrapt!
Gedetineerd zijn is schattig?quote:Op zaterdag 3 april 2004 10:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zit Beavje in een huis van bewaring? Tsjeee... Een echte gedetineerde in ons topic! Wat schattig!
Vandaag was ik lief, weet je nog.quote:Op zaterdag 3 april 2004 10:52 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Gedetineerd zijn is schattig?![]()
Voor ons een vraag, en voor jou blijkbaar ook...quote:Op zaterdag 3 april 2004 10:56 schreef NathaN het volgende:
Wat zal ik eens gaan doen vandaag? En met wie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |