quote:Op vrijdag 2 april 2004 21:56 schreef beaverhausen het volgende:
* Naar topic-titel kijk*
* Naar topic-starter kijk*![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*aai*quote:Op vrijdag 2 april 2004 21:56 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Waarom zou ruige sex niet bij mij passen?quote:Op vrijdag 2 april 2004 21:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*aai*
* Pietverdriet wrijft TS over zijn buik, en ziet hoe TS fietsachtige bewegingen maakt met zijn achterpootjequote:Op vrijdag 2 april 2004 22:00 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Waarom zou ruige sex niet bij mij passen?.
Niet huilen, lief G_E-tjequote:Op vrijdag 2 april 2004 22:00 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Waarom zou ruige sex niet bij mij passen?.
quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
* beaverhausen wrijft TS over zijn buik, en ziet hoe TS fietsachtige bewegingen maakt met zijn achterpootje
Grrrrrr....quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
[me=Pietverdriet] wrijft TS over zijn buik, en ziet hoe TS fietsachtige bewegingen maakt met zijn achterpootje
Bambisex.quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Niet huilen, lief G_E-tje
Je hebt het altijd over Lieve Schattige Jongens en Bambisex. Dat is niet wat je noemt ruige sex.
Maar ik kan me natuurlijk vergissen
...quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Niet huilen, lief G_E-tje
Je hebt het altijd over Lieve Schattige Jongens en Bambisex. Dat is niet wat je noemt ruige sex.
Maar ik kan me natuurlijk vergissen
*G_E aai over z'n bolletje geef*quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Grrrrrr.....
Ik ben heel Gemeen, laat daar geen twijfel over bestaan..
De kinky variant is bambix-sexquote:Op vrijdag 2 april 2004 22:06 schreef LeBeau het volgende:
...
Bambisex???![]()
Bambisexquote:Op vrijdag 2 april 2004 22:06 schreef LeBeau het volgende:
[..]
...
Bambisex???![]()
Sex met beren-ontbijt voor kinderen???quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:08 schreef NathaN het volgende:
[..]
De kinky variant is bambix-sex
Alleen omdat ik dat weet?quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:09 schreef LeBeau het volgende:
Sex met beren-ontbijt voor kinderen???![]()
Jullie zijn een stel freaks!
hoe ruig is ruige homosex dan?quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Ligt er natuurlijk aan wat je onder ruig verstaat
Ruig, das ook homo, dus alle homosex is sowieso ruig
* Pietverdriet vind jongens met hertenogen ook liev
Juist. Ik zie nog steeds dat onschuldige hertje voor me, en da werkt dus echt niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |