Die mag je dan allemaal in dit topic plaatsen ....quote:Op zondag 4 april 2004 23:06 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik heb de dvd van seizoen 10, met de meest recente caps van Babette, nu even niet bij de hand, maar ik zal deze week wel een aantal caps voor je zoeken.
Jij hebt seizoen 10 al? Ik heb net seizoen 9 binnen! Toch mooi dat wij de dvd's van alle seizoenen hebben kunnen bemachtigen. "t heeft ons heel wat werk gekost, maar we konden ze voor noppes binnenhalen. Ik denk dat ik seizoen 10 van de week binnen krijg!quote:Op zondag 4 april 2004 23:06 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik heb de dvd van seizoen 10, met de meest recente caps van Babette, nu even niet bij de hand, maar ik zal deze week wel een aantal caps voor je zoeken.
Svensational waarom maak je ingodsnaam steeds reclame voor die jongens van het net?quote:Op zondag 4 april 2004 23:15 schreef Svensational het volgende:
Oke, wie er caps heeft kan ze zetten op http://stars.clubs.nl/tamara . En voor de komende twee weken kom je daar GEEN meldingen tegen dat je moet betalen. De site is volkomen GRATIS
Ik maak reclame voor m'n eigen site! Ik kwam erachter dat Tamara nog geen fansite had en dat vond ik toch wel schandalig. Dus heb ik er één opgericht :0 En omdat ie net is opgericht, is ie gratis! Dus moet je een kijkje gaan nemen!!!!!!!quote:Op zondag 4 april 2004 23:27 schreef Wup het volgende:
[..]
Svensational waarom maak je ingodsnaam steeds reclame voor die jongens van het net?
aha, oke sorry, ecxuses dan dat ik ging blazen. Helaas, ik kom echt niet meer op dat soort sites, ik heb er geen geduld voor.quote:Op zondag 4 april 2004 23:30 schreef Svensational het volgende:
Ik maak reclame voor m'n eigen site! Ik kwam erachter dat Tamara nog geen fansite had en dat vond ik toch wel schandalig. Dus heb ik er één opgericht :0 En omdat ie net is opgericht, is ie gratis! Dus moet je een kijkje gaan nemen!!!!!!!
Nee ik ken meer mensen die er moeite mee hebben. Dus het is je vergeven. En 't werkt ook zeer verslavend moet ik zeggenquote:Op zondag 4 april 2004 23:35 schreef Wup het volgende:
[..]
aha, oke sorry, ecxuses dan dat ik ging blazen. Helaas, ik kom echt niet meer op dat soort sites, ik heb er geen geduld voor.
Wat vond jij trouwens van de extra's van seizoen 3? Ik vond ze erg mager, zeker als je kijkt naar bijv. seizoen 6! De extra's van dat seizoen zijnquote:Op zondag 4 april 2004 23:06 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
niet happen weet_ik_veeltje...quote:Op zondag 4 april 2004 23:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat zijn dat voor dvd's? Zijn ze ergens in de handel ofzo?
Nou weet ik nog steeds niet of ze ergens in de handel zijn.quote:Op zondag 4 april 2004 23:56 schreef Wup het volgende:
niet happen weet_ik_veeltje...
alsof je dat niet geweten zou hebben als dat zo was.....quote:Op maandag 5 april 2004 00:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nou weet ik nog steeds niet of ze ergens in de handel zijn.
Owh w8 ff: jullie hebben illegale kopieën! Foei! Dat mag niet! (Alsof ik dat niet zou doen --quote:Op maandag 5 april 2004 00:01 schreef Wup het volgende:
alsof je dat niet geweten zou hebben als dat zo was.....
Nee helaas, ze zijn niet in de handel. Om ze te krijgen moet je connecties hebben en gelukkig kent Iwan veel mensen uit "het wereldje" Ik betwijfel of jij de dvd's nog kunt krijgen. het was een gelimiteerde oplage. Ik hoop natuurlijk het beste voor jequote:Op zondag 4 april 2004 23:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat zijn dat voor dvd's? Zijn ze ergens in de handel ofzo?
quote:Op maandag 5 april 2004 00:05 schreef Wup het volgende:
wat mankeert jou vandaag?
Wie? Ikke? Ik heb gewoon wat meligheidsaanvallen vandaag.quote:Op maandag 5 april 2004 00:05 schreef Wup het volgende:
wat mankeert jou vandaag?
Ik niet. Ik ben bloedserieus.quote:Op maandag 5 april 2004 00:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wie? Ikke? Ik heb gewoon wat meligheidsaanvallen vandaag.
haha, oke, jou feestje.quote:Op maandag 5 april 2004 00:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wie? Ikke? Ik heb gewoon wat meligheidsaanvallen vandaag.
En op de dood van Aafke. Het is net als in "Sometimes They Come Back" van Stephen King. Eerst moet er iemand sterven en dan kan een ander persoon terugkomen. Babette bijvoorbeeld.quote:Op maandag 5 april 2004 00:13 schreef Wup het volgende:
haha, oke, jou feestje.
je bent je natuurlijk al helemaal aan het verheugen op de return van Claire morgen
Haha, je probeertquote:Op maandag 5 april 2004 00:05 schreef Svensational het volgende:
Nee helaas, ze zijn niet in de handel. Om ze te krijgen moet je connecties hebben en gelukkig kent Iwan veel mensen uit "het wereldje" Ik betwijfel of jij de dvd's nog kunt krijgen. het was een gelimiteerde oplage. Ik hoop natuurlijk het beste voor je
Wat is er met jou? Ben je plotseling tegen mij? Jij praat ook van waar de wind waait!quote:Op maandag 5 april 2004 00:45 schreef Wup het volgende:
haha
hoezo? omdat ik moet lachen om het wanhopig gezoek naar een afkorting voor weet_ik_veel?quote:Op maandag 5 april 2004 00:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat is er met jou? Ben je plotseling tegen mij? Jij praat ook van waar de wind waait!
Het ligt aan mij. Ik ben aan een alcoshotje toe.quote:Op maandag 5 april 2004 00:53 schreef Wup het volgende:
hoezo? omdat ik moet lachen om het wanhopig gezoek naar een afkorting voor weet_ik_veel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |