quote:Op zondag 4 april 2004 19:31 schreef Wup het volgende:
[..]
dies in elk geval minder nerveus dan Svensational............
Hij zeikt Tuur de naam in de rug.... Jawel ... daar heb je het weer.quote:Op zondag 4 april 2004 19:18 schreef Wup het volgende:
wat staat Carlo nou aan het eind van die smiley te doen?
Hoeveel coke heb jij vannacht gesnoven?quote:Op zondag 4 april 2004 19:55 schreef Svensational het volgende:
WIV's versie zou waarschijnlijk zijn:
[afbeelding][afbeelding]
Claire is lief.quote:Op zondag 4 april 2004 20:08 schreef Wup het volgende:
mja en vooral Claire..........
Jij wou mijn icon toch neerschieten?quote:Op zondag 4 april 2004 20:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hoeveel coke heb jij vannacht gesnoven?
Wie zegt dat ik 't over jouw icon had?quote:Op zondag 4 april 2004 20:32 schreef Svensational het volgende:
Jij wou mijn icon toch neerschieten?
Ja, ik ga geen foto van mezelf uploadenquote:Op zondag 4 april 2004 20:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik 't over jouw icon had?![]()
![]()
Dan heb ik liever een foto van Wup of Babette21 (vrouwen).quote:Op zondag 4 april 2004 20:45 schreef Svensational het volgende:
Ja, ik ga geen foto van mezelf uploaden
Ik ook.quote:Op zondag 4 april 2004 20:50 schreef Svensational het volgende:
Qua uiterlijk lijk ik op David Beckham en Brad Pitt
behalve Aafke die van de bank kukelt bedoel je?quote:Op zondag 4 april 2004 20:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wup: heb je nog wat caps van vandaag?
Nou, dan stuur maar eens een foto van jou, hahahahaha....quote:Op zondag 4 april 2004 20:53 schreef Wup het volgende:
wat wil je, alles van afgelopen week staat er al zo'n beetje volgens mij....
mja vraag dan ook niet van die maffe dingetjes......quote:Op zondag 4 april 2004 21:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zeg Wup, nou moet je me niet plagen door me zo lang te laten wachten....
Yammi! Bedankt!quote:Op zondag 4 april 2004 21:17 schreef Wup het volgende:
ik zag er nog maar eentje, donderdag
Ik vroeg niet om iets mafs. Ik vroeg naar iets lekkers.quote:Op zondag 4 april 2004 21:18 schreef Wup het volgende:
mja vraag dan ook niet van die maffe dingetjes......
sorry, ik nietquote:Op zondag 4 april 2004 22:01 schreef Svensational het volgende:
Heeft er iemand caps van Babette?
Ik heb een heleboel opnamen van Babette, maar ik heb geen videocatcher (of hoe heet zo'n ding?).quote:Op zondag 4 april 2004 22:30 schreef Wup het volgende:
sorry, ik niet
Ik heb de dvd van seizoen 10, met de meest recente caps van Babette, nu even niet bij de hand, maar ik zal deze week wel een aantal caps voor je zoeken.quote:Op zondag 4 april 2004 22:01 schreef Svensational het volgende:
Heeft er iemand caps van Babette?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |