Ja.. nogal Laf.. Bas heeft het niet verdiend om te winnen vind ik!quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:27 schreef RedGuy het volgende:
Haha, Bas en Sebastiaan hebben Do eruit gestemd.
-- Is André Hazes niet goed geworden? --- effe ter zijde ....quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:37 schreef dunn0w het volgende:
Ja.. nogal Laf.. Bas heeft het niet verdiend om te winnen vind ik!
Maargoed.. lekkere concurrentie-strijd tussen ONM en GTST.
Ja, irritant he. Ik heb de oude topicnummers nog in een documentje staan op m'n computer, dus kan ik wel alle links weergevenquote:Op vrijdag 2 april 2004 19:49 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat is dat voor een gesodemieter dat ik de oude topics niet meer kan aangeven? Vroeger kon je in een gesloten topic nog op "wijzigen", o.i.d. klikken om de links te zien en te kopiëren.
Had ik ook ooit in een MsWord bestandje, maar toen moest ik die Kilo Utrecht Tango-schijf formatteren en toen was alles weg.quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:40 schreef Svensational het volgende:
Ja, irritant he. Ik heb de oude topicnummers nog in een documentje staan op m'n computer, dus kan ik wel alle links weergeven
Ik zeg ook niet dat Sebastiaan had moeten winnen... Met z'n lelijke oorbelquote:Op vrijdag 2 april 2004 22:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
-- Is André Hazes niet goed geworden? --- effe ter zijde ....
(Se)Bas(tiaan) is gewoon een smerige overloper van ONM () naar GTST (
).
Grappig! Ik heb net m'n zus uitgelegd dat je nooit je bestanden en je besturingssysteemquote:Op vrijdag 2 april 2004 22:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
Had ik ook ooit in een MsWord bestandje, maar toen moest ik die Kilo Utrecht Tango-schijf formatteren en toen was alles weg.
Ik heb maar 1 partitie.quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:55 schreef Iwan1976 het volgende:
Grappig! Ik heb net m'n zus uitgelegd dat je nooit je bestanden en je besturingssysteem
op dezelfde partitie moet zetten.
Ze waren vooral erg lekker.quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:31 schreef BVO het volgende:
Ik vond Victoria en Mimi erg leuk vanavond.
Wat moet ik met hem? Vond ik altijd al een suflul. Reina verdiende beter dan deze drugspiet.quote:Op zaterdag 3 april 2004 00:19 schreef Svensational het volgende:
En wie zagen we vanavond in Grijpstra en de Gier?
Franky Ribbens alias Melle Hartman in ONM
Zet je tv eens op RTL5quote:Op zaterdag 3 april 2004 00:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wat moet ik met hem? Vond ik altijd al een suflul. Reina verdiende beter dan deze drugspiet.
Heb je niet een foto van een lekker wijf?
Wat heb ik aan "5"? Bij mij staat die zender op 30.quote:Op zaterdag 3 april 2004 00:49 schreef Svensational het volgende:
Zet je tv eens op 5
[WIV-modus]Quoten kun je ook al nietquote:Op zaterdag 3 april 2004 00:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wat heb ik aan "5"? Bij mij staat die zender op 30.
Op dit soort lulkoek heb ik patent. 't Is dat je het ff onthoudt!quote:Op zaterdag 3 april 2004 01:02 schreef Svensational het volgende:
[WIV-modus]Quoten kun je ook al niet[/WIV-modus]
Oké, hier heb je je foto's van een lekker wijf:quote:Op zaterdag 3 april 2004 01:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Op dit soort lulkoek heb ik patent. 't Is dat je het ff onthoudt!
Ik bedoel natuurlijk foto's die ik nog niet heb ....quote:Op zaterdag 3 april 2004 01:14 schreef Svensational het volgende:
Oké, hier heb je je foto's van een lekker wijf:
En verder ben je fysiek helemaal in orde????quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:23 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik heb maar 1 partitie.
Nee, ik heb twee l*ll*n ....quote:Op zaterdag 3 april 2004 15:20 schreef Joyce1982 het volgende:
En verder ben je fysiek helemaal in orde????
FOUT!!!quote:w_i_v zei:
Dat weet ik niet meer uit mijn hoofd, maar volgens mij waren er 3 meiden hetero en was er eentje lesbisch
Gina is het enige karakter waarvan de rol niet is overgenomen door een andere actrice.quote:Op zaterdag 3 april 2004 17:13 schreef Svensational het volgende:Reina de Zeeuw Gina Rodriquez Joyce Couwenberg Lizzy Vehmeier
Inderdaad, maar het mijne was ook een mogelijkheid.quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:49 schreef Iwan1976 het volgende:
Gina is het enige karakter waarvan de rol niet is overgenomen door een andere actrice.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |