Waarom moet Claire op zo een saaie manier vertrekken dan?quote:Op maandag 5 april 2004 20:36 schreef soapie het volgende:
Carlo wordt nog een keer zo in elkaar gebeukt dat hij erin blijft!!!! Exit Tom
Aafke blijft in haar operatie. Exit Pauline
Claire vertrekt naar Milaan. Exit Kim
Dit is wat ik denk dat er gaat gebeuren....
hahahaquote:Op maandag 5 april 2004 22:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
LN deed open en zei: "Yoeeoeoeoehehewoehahahahahahahahahah. Ohw wat leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Wat wil je dan? Dat ze haar kop kwijtraakt door een rondvliegende slijptol?quote:Op maandag 5 april 2004 22:06 schreef Wup het volgende:
Waarom moet Claire op zo een saaie manier vertrekken dan?
Laat haar dan maar even flink vermoord worden, of ontvoerd naar een wilde harem ergens.....
nee niet iets soort van perongeluks, da's al voor Bram gereserveerd.quote:Op maandag 5 april 2004 22:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat wil je dan? Dat ze haar kop kwijtraakt door een rondvliegende slijptol?
Dat lijkt me wel spectaculair ja... Al zie ik liever dat Kyra op dergelijke wijze onthoofd wordt!!quote:Op maandag 5 april 2004 22:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat wil je dan? Dat ze haar kop kwijtraakt door een rondvliegende slijptol?
kijk, daar ben ik het nou helemaal mee eens, nou ja bijna helemaal, op voorwaarde dat Lieve belooft niet steeds zo walgelijk loopt te glimlachen de hele tijd, hoewel, een vals grijnsje mag dan weer wel...quote:Op maandag 5 april 2004 22:11 schreef Markie-Mark het volgende:
Psycho Lieve moet terugkomen en dood en verderf zaaien met als klapper de moord op Arthur in de laatste aflevering
Als favorieten als Arthur en Claire eruit moeten dan op een grootse spectaculaire manier!!!
Arthur vind ik wel 'n typje voor 'n TBS-kliniek... na de genezing van Merel en de dood van Serge hebben ze daar vast nog wel 'n kamertje vrijquote:Op maandag 5 april 2004 22:11 schreef Markie-Mark het volgende:
Als favorieten als Arthur en Claire eruit moeten dan op een grootse spectaculaire manier!!!
Dan zullen de vonken er van af spatten met dat strijkijzer in haar hoofd.quote:Op maandag 5 april 2004 22:12 schreef babette21 het volgende:
Dat lijkt me wel spectaculair ja... Al zie ik liever dat Kyra op dergelijke wijze onthoofd wordt!!
nou dat roep ik nou ook al maanden. Claire & recast.quote:Op maandag 5 april 2004 22:13 schreef Markie-Mark het volgende:
Trouwens Claire mag wel ge-recast worden, dat personage is van essentieel belang voor de serie. De rest hoeft niet en Arthur is niet te vervangen.
ja en laat ze Hugo in het voorbijgaan ook meemaaien.quote:Op maandag 5 april 2004 22:12 schreef babette21 het volgende:
Dat lijkt me wel spectaculair ja... Al zie ik liever dat Kyra op dergelijke wijze onthoofd wordt!!
nou dat ligt eraan, niet als braindead dan hoor, dan zie ik hem liever niet.quote:Op maandag 5 april 2004 22:15 schreef Markie-Mark het volgende:
De comeback van Victor zou ook geweldig zijn al is het maar voor een paar afleveringen om de ondergang van Arthur te veroorzaken
Correctie: ik zie KYRA graag onthoofd worden, niet Claire!! De rol van Claire mag over genomen worden door Thekla Reuten (á la Bella Bettien) of Kim van Kooten (á la Phileine zegt sorry)quote:Op maandag 5 april 2004 22:14 schreef Wup het volgende:
nou dat roep ik nou ook al maanden. Claire & recast.
maar helaas hebben Babette en weet_ik_veel dat via logica weggeredeneerd.......
Hugo moet iets met Chris krijgen...zou Tuur leuk vinden hahaquote:Op maandag 5 april 2004 22:16 schreef Wup het volgende:
[..]
ja en laat ze Hugo in het voorbijgaan ook meemaaien.
nee we zijn het eens.quote:Op maandag 5 april 2004 22:18 schreef babette21 het volgende:
Correctie: ik zie KYRA graag onthoofd worden, niet Claire!! De rol van Claire mag over genomen worden door Thekla Reuten (á la Bella Bettien) of Kim van Kooten (á la Phileine zegt sorry)
Ach, hij was na een paar weken alweer helder genoeg om alleen naar Parijs te gaan....quote:Op maandag 5 april 2004 22:17 schreef Wup het volgende:
nou dat ligt eraan, niet als braindead dan hoor, dan zie ik hem liever niet.
hij moet dan wel op volle sterkte zijn.
Wat heb jij toch met Kim van kooten??quote:Op maandag 5 april 2004 22:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
Correctie: ik zie KYRA graag onthoofd worden, niet Claire!! De rol van Claire mag over genomen worden door Thekla Reuten (á la Bella Bettien) of Kim van Kooten (á la Phileine zegt sorry)
asjemenou, dat wilde ik ook al. Maar Chris ziet geloof ik meer in Nielsquote:Op maandag 5 april 2004 22:18 schreef Markie-Mark het volgende:
Hugo moet iets met Chris krijgen...zou Tuur leuk vinden haha![]()
hey ga huppelen jij.....quote:Op maandag 5 april 2004 22:20 schreef Svensational het volgende:
En Claire hoeft helemaal geen recast. Zal blij zijn als ze weg is
quote:Op maandag 5 april 2004 22:21 schreef Wup het volgende:
[..]
hey ga huppelen jij.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |