Hey Lise uut Valkenswaard! Heb je een auto???quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:41 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
*klaus profiel gazylady checkt...
en dan valkenswaard....![]()
Dat zal waarschijnlijk vanavond ook op tafel staan...quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:45 schreef Xebrozius het volgende:
[afbeelding]
auto en tequila?????quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:45 schreef klaus_beyer het volgende:
[..]
Hey Lise uut Valkenswaard! Heb je een auto???![]()
Rijden is niet verantwoord na een Tequilla Party. Ben bang we de hele nacht door moeten gaan...quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:52 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
auto en tequila?????![]()
Oh, natuurlijk. En dan s'ochtends met je zatte bakkes in je auto stappen en dan gaan rijden.quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:15 schreef klaus_beyer het volgende:
[..]
Rijden is niet verantwoord na een Tequilla Party. Ben bang we de hele nacht door moeten gaan...![]()
MET????quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:15 schreef klaus_beyer het volgende:
[..]
Rijden is niet verantwoord na een Tequilla Party. Ben bang we de hele nacht door moeten gaan...![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:21 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
MET????![]()
![]()
Een flink ontbijt doet wonderenquote:Op vrijdag 2 april 2004 16:17 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Oh, natuurlijk. En dan s'ochtends met je zatte bakkes in je auto stappen en dan gaan rijden.
Nee, inderdaad. Ik zie meteen in waarom dat dan zo moet, dit zet het wel weer in het goede perspectief...
owkeeej!quote:Op vrijdag 2 april 2004 17:50 schreef blublub het volgende:
ik heb nog een fles Sauza bovenstaan...![]()
![]()
ja, en? dan?quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:50 schreef fleurie het volgende:
ik doe daar niet meer aan. ik word altijd zoooo ontzettend erg dronken
Serieus joh? Is dit lekker? Zo ja dan moeten we dit eens gaan proberen op de eerstvolgende party!quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:59 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Gold (met sinaasappel en kaneel)
Dah hai ik ook al bedacht!quote:Op zaterdag 3 april 2004 18:50 schreef mrcool het volgende:
[..]
Serieus joh? Is dit lekker? Zo ja dan moeten we dit eens gaan proberen op de eerstvolgende party!
Dus je doet eerst kaneel, dan de Tequila Gold en dan een flinke hap uit een sinaasappel? Klinkt goed, zeker het proberen waard dacht ik zo! Op naar de volgende party!quote:Op zondag 4 april 2004 18:05 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Dat is zeker lekker ja. Wat vooral lekker is is als laatste die zoete sinaasappelsmaak. Eigenlijk moet je dan ook 2 verschillende soorten tequila kopen (de gold en de silver) maar het verschil hiertussen heb ik nooit echt kunnen proeven.
Aaaaaaah neeeeee, niet weer! Ik moet iedere keer twee dagen revalideren van die tequila partys!quote:Op zondag 4 april 2004 18:08 schreef mrcool het volgende:
[..]
Dus je doet eerst kaneel, dan de Tequila Gold en dan een flinke hap uit een sinaasappel? Klinkt goed, zeker het proberen waard dacht ik zo! Op naar de volgende party!
Luister, jij bent de officiele founder van de Tequila-Party's!quote:Op zondag 4 april 2004 18:12 schreef JesusThePimp het volgende:
[..]
Aaaaaaah neeeeee, niet weer! Ik moet iedere keer twee dagen revalideren van die tequila partys!
Maar ach, ik zou JesusThePimpelaar niet zijn als ik er volgende keer niet bij ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |