Waarschijnlijk niet, een andere verslaafde gaat de stuff regelen, zal wel weer Souza worden...quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:39 schreef katjaschuurman het volgende:
Ik gebruik geen zout als d'r gold label wordt geschonken. Maar dat zal wel niet
Aan de maas...met een pakje sigaretten erbij. Onvermijdelijk....quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:45 schreef gazylady2 het volgende:
Tequila......WAAR???????![]()
![]()
en sigaretten ook nog???quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:48 schreef klaus_beyer het volgende:
[..]
Aan de maas...met een pakje sigaretten erbij. Onvermijdelijk....
Geen tequilla meer voor jou!quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:50 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
en sigaretten ook nog???
nou moet ik toch echt eerlijk bekennen dat ik sinds vannacht gestopt ben....![]()
maar deze keer ga ik het WEL volhouden!!!!![]()
(iig tot opstap dan)
WHY NOT????quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:54 schreef klaus_beyer het volgende:
[..]
Geen tequilla meer voor jou!![]()
Anders begin je weer te roken en dat is toch niet de bedoeling. Je kan beter vanavond langs komen op onze party en dan maandag stoppenquote:Op vrijdag 2 april 2004 14:59 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
WHY NOT????![]()
Bikkelquote:Op vrijdag 2 april 2004 15:13 schreef cerror het volgende:
glaasjes? Fles!
waar wanneer hoelaat waarom (ter gelegenheid van...?) ?????quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:05 schreef klaus_beyer het volgende:
[..]
Anders begin je weer te roken en dat is toch niet de bedoeling. Je kan beter vanavond langs komen op onze party en dan maandag stoppen![]()
Cuijk, vanavond, 8/9 uur, verslaving (ter ere van jouw laatste Tequilla Party met sigaretten)quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:24 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
waar wanneer hoelaat waarom (ter gelegenheid van...?) ?????![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:28 schreef gazylady2 het volgende:
1 glaasje erbij pakt...![]()
2 glaasje erbij pakt......![]()
3 glaasje erbij pakt.....![]()
4 glaasje erbij pakt.....![]()
5 glaasje erbij pakt....![]()
6 glaasje erbij pakt....![]()
7 glaasjer bij pakkkrt..(beetje
?)
8 gaasjel bijpaktten...![]()
9 gljeri jgijpkt....uehh![]()
10de gjekl ljeirjg.....![]()
(???)
![]()
en dan 1 1x de vergeten citroen...whieuwww
quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:28 schreef gazylady2 het volgende:
1 glaasje erbij pakt...![]()
2 glaasje erbij pakt......![]()
3 glaasje erbij pakt.....![]()
4 glaasje erbij pakt.....![]()
5 glaasje erbij pakt....![]()
6 glaasje erbij pakt....![]()
7 glaasjer bij pakkkrt..![]()
![]()
hmm, dacht vanavond een alcoholvrije avond te houden, pauzetje zeg maar....quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:29 schreef klaus_beyer het volgende:
[..]
Cuijk, vanavond, 8/9 uur, verslaving (ter ere van jouw laatste Tequilla Party met sigaretten)![]()
jaa? is dat zo??quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:31 schreef klaus_beyer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:32 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
jaa? is dat zo??![]()
Bikkel...quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:37 schreef Xebrozius het volgende:
Sauza Tequila Blaco.
Zonder zout, zonder citroen.
Ik drink in het weekend misschien 2 biertjes en de rest is Tequila.
Niet dat ik daar veel van hoef, maar ik word er heerlijk aangeschoten van zonder meteen als een zatte aap over straat te zwalken.
En geen kater, mede vanwege het feit dat het in mate geconsumeerd wordt.
Wat is er leuk aan om de algehele controle van je lijf te verliezen?
*klaus profiel gazylady checkt...quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:37 schreef klaus_beyer het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom! Waar moet je vandaan komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |