van de bevalling ??quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:41 schreef Erosjuhhh het volgende:
komt er ook een purno filmpje?
Nee van de verwekking natuurlijkquote:Op vrijdag 2 april 2004 13:43 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
van de bevalling ??![]()
![]()
Wat dacht je hiervan?quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:41 schreef Erosjuhhh het volgende:
komt er ook een purno filmpje?
En dat geeft aan dat ze een kind krijgen? Misschien is ze wel de pil vergeten en gaan ze even testen of ze zwanger is. Misschien willen ze nog niet zo snel kinderen hebben.quote:Het stel werd gespot in een drogist, waar ze een zwangerschapstest kochten.
Het is ook een roddeltopic en bovendien weer een goed excuus wat mooie Kylie pics te plaatstenquote:Op vrijdag 2 april 2004 14:05 schreef DaDemoMan het volgende:
[..]
En dat geeft aan dat ze een kind krijgen? Misschien is ze wel de pil vergeten en gaan ze even testen of ze zwanger is. Misschien willen ze nog niet zo snel kinderen hebben.
Mijn Kylie! Wat doe je?!quote:Kylie Minogue zwanger.
Kylie Minogue heeft haar vrienden onlangs op de hoogte gebracht van het feit dat ze wel eens in verwachting zou kunnen zijn van haar eerste kindje. De 35-jarige sexy zangeres en haar Franse vriendje Olivier Martinez zijn dolgelukkig, maar proberen het goede nieuws enigszins stil te houden totdat ze er zeker van zijn en alles in orde is.
"Kylie heeft zich hier al maanden op voorbereid. Ze zorgt ervoor dat ze de juiste dingen eet, drinkt geen alcohol meer en slikt foliumzuur", aldus een van haar vrienden.
Een paar dagen geleden werd het stel al gesignaleerd bij een apotheek in Parijs met een zwangerschapstest. Kylie, die nu een jaar een relatie heeft met de knappe acteur, heeft er nooit een geheim van gemaakt dat ze graag kinderen wil. Voor haar kinderwens zou ze zelfs haar carrière op een laag pitje zetten.
"Ik hoor mijn biologische klok tikken en de meeste van mijn vrienden hebben al kinderen. Ik hou ontzettend van mijn werk, maar ik sta daar nu anders tegenover. En ja, dat heeft te maken met Olivier", aldus de moeder in spé.
Nu maak je helemaal geen kans meer hequote:Op dinsdag 13 april 2004 11:20 schreef Eightball het volgende:
Nee!![]()
Ik moet dit inderdaad even verwerken ja.quote:Op dinsdag 13 april 2004 11:27 schreef Duiveltja het volgende:
Nu maak je helemaal geen kans meer he
quote:Kylie Minogue wil niet op de foto.
De geruchten dat Kylie Minogue zwanger is worden steeds sterker, maar zelf wil ze er nog niets over zeggen. Opvallend was wel dat de popprinses tijdens de TMF Awards niet gefotografeerd mocht worden achter de schermen.
Op het laatste moment zou ook voor een wijde jurk zijn gekozen, om de aandacht van haar buik af te leiden. Volgens het Britse boulevardblad The Daily Express werd ook op het laatste moment beslist dat Kylie niet zou meedansen tijdens haar optreden. De bewegingen die haar dansers maakten zouden slecht zijn voor de net zwangere Kylie. Tijdens het optreden was ook te zien dat Kylie het dansen aan haar dansers overliet.
Opvallend is dat de zangeres een concert voor volgende week in Las Vegas heeft afgezegd omdat ze de lange vliegtrip niet ziet zitten. Volgens geruchten zou ze geen enkel risico meer willen nemen en in alle rust samen met haar vriend Olivier Martinez in Frankrijk van de zwangerschap willen genieten.
Bullshit berichtquote:Op woensdag 14 april 2004 22:23 schreef static het volgende:
[..]
de manier waarop zij danst denk ik.quote:Op woensdag 14 april 2004 23:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe kan dansen nu schadelijk zijn voor een zwangerschap
Da's waar.quote:Op dinsdag 13 april 2004 11:17 schreef Duiveltja het volgende:
Voor Kylie begon de klok wel te tikken, het moet toch maar een keer gebeuren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |