Ik vrees eigenlijk dat dat ook niet helpt. Maar ga het volgende week proberen. Als het goed is heb ik dan een stofzuiger hier. Hij heeft er nl geen.quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:32 schreef Spyder het volgende:
stofzuiger?
dan heb ik een natte/vochtige kamer. Denk niet dat mijn vriend dat zal waarderen.quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:50 schreef Salvad0R het volgende:
Oke, hier is Salvad0R met de oplossing:
Je pakt een plantenspuit..,
Daarmee spray je door de hele kamer..
De stofdeeltjes in de lucht hechten zich aan t water en slaan neer.
Pak vervolgens een vochtig doekje, en neem alles af.
De kamer zal dan voor ruime tijd stof-vrij zijn.
Dat heb ik ook al een aantal keren geprobeerd maar dat maakt niets uit. De vloer is net zo snel stoffig.quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:15 schreef Forau_Diavolina het volgende:
JE MOET HET OOK AFDOEN DAARNA.
Trouwens, waarom gebruik je niet een keer de dweil?
Dan denk ik niet dat het aan je vloer ligt maar aan de verspreiding van het stof zelf.quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:56 schreef Fio het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al een aantal keren geprobeerd maar dat maakt niets uit. De vloer is net zo snel stoffig.
quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:50 schreef Solitarias het volgende:
80 % van stof is huidschilfers. Vriendje lekker in de vaseline zetten --> nergens last van
daar hebben ze een paar duizend jaar geleden iets heel handigs voor gevonden: een droge, doek.quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:53 schreef Fio het volgende:
[..]
dan heb ik een natte/vochtige kamer. Denk niet dat mijn vriend dat zal waarderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |