NiteSpeed, tevens PhotoshopGOD!quote:Op vrijdag 2 april 2004 01:38 schreef NiteSpeed het volgende:bolivian
.
Dat ligt er nou net aan in welke context u dat bedoelt.quote:Op vrijdag 2 april 2004 01:39 schreef kastanova het volgende:
Is dit het "M'n ban geldt eigenlijk nog en toch post ik weer" topic?
Ik zou zeggen, probeer het eens!quote:Op vrijdag 2 april 2004 01:39 schreef kastanova het volgende:
en hoe zit het met jouw weekban precies?quote:Op vrijdag 2 april 2004 01:39 schreef kastanova het volgende:
Bijvoeglijk naamwoord.quote:Op vrijdag 2 april 2004 01:43 schreef kastanova het volgende:
Duitse is trouwens met een hoofdletter.
Goed voorbeeld hoor zo'n openingspost met fouten.
Het belieft ons.quote:Op vrijdag 2 april 2004 01:43 schreef ilona-scuderia het volgende:
Als het u belieft...
quote:Op vrijdag 2 april 2004 01:40 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Dat ligt er nou net aan in welke context u dat bedoelt.
Jij hebt een ban, ik heb een ban en toch posten we, veel duidelijker kan ik niet zien lijkt mequote:
Op woensdag 31 maart 2004 @ 04:26 schreef Danny (Administrator) het volgende:
kastanova weekje weg wegens grove belediging.
Ik heb Danny omgekocht met een zak hondenbrokken, tip van Swetsquote:Op vrijdag 2 april 2004 01:44 schreef Caesu het volgende:
en hoe zit het met jouw weekban precies?
Ik zou nu eigenlijk moeten verklaren dat ík niet geband ben.quote:Op vrijdag 2 april 2004 01:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
[..]
Jij hebt een ban, ik heb een ban en toch posten we, veel duidelijker kan ik niet zien lijkt me.
Zonder grove beledigingen is Fok! toch niet veel aan.quote:Op vrijdag 2 april 2004 01:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
[..]
Jij hebt een ban, ik heb een ban en toch posten we, veel duidelijker kan ik niet zien lijkt me.
Dan belieft het ons allen net zo lief als al den anderenquote:Op vrijdag 2 april 2004 01:45 schreef bolivian het volgende:
[..]
Het belieft ons.
Dat verklaart in ieder geval jouw huidige verstandhouding met een zekere E.quote:Op vrijdag 2 april 2004 01:47 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
zonder grove beledigingen is fok toch geen Fuck aan.
E. ter Budel?quote:Op vrijdag 2 april 2004 01:49 schreef bolivian het volgende:
[..]
Dat verklaart in ieder geval jouw huidige verstandhouding met een zekere E.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |