quote:Op vrijdag 2 april 2004 00:14 schreef RijstNatie het volgende:
aambeien tijdens de sex? aambeien zijn toch die korsten bij je anus die je krijgt als je je reet niet goed schoonmaakt? Gelukkig heb ik hier geen verstand van omdat me reet altijd schoon is.
quote:Op vrijdag 2 april 2004 00:15 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
nee, dat heet anders (de search doet het weer overigens)quote:Op vrijdag 2 april 2004 00:14 schreef RijstNatie het volgende:
aambeien tijdens de sex? aambeien zijn toch die korsten bij je anus die je krijgt als je je reet niet goed schoonmaakt? Gelukkig heb ik hier geen verstand van omdat me reet altijd schoon is.
Tarrelsquote:Op vrijdag 2 april 2004 00:17 schreef kooba het volgende:
[..]
nee, dat heet anders (de search doet het weer overigens)
Kijk hier hebben we wat aan. Jullie zouden me allemaal moeten helpenquote:Op vrijdag 2 april 2004 00:19 schreef Golf het volgende:
Wat bedoel je nou? Nu het aangenaam weer gaat worden, kan je er op wachten tot je aardbeien uitlopers vormen. Als ze rijp zijn gewoon lekker op een beschuitje prakken en een beetje suiker erop strooien doet wonderen voor de smaak van de aardbei. Niet meer langer druk om maken dus. Eetze!![]()
dat moet je mij niet vertellen, ik weet hoe dat heet!quote:Op vrijdag 2 april 2004 00:18 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Tarrels
Ik wilde alleen even mijn vocabulaire pimpenquote:Op vrijdag 2 april 2004 00:21 schreef kooba het volgende:
[..]
dat moet je mij niet vertellen, ik weet hoe dat heet!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |