abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18122020
was ff nieuwsgierig.
wat kan een man doen om vroegtijdige aambeien te voorkomen?
stel je wilt dat je aambeien tijdens de sex langer uitblijven, hoe doe je dit dan?
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  vrijdag 2 april 2004 @ 00:13:16 #2
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_18122032
In het verleden behaalde rendementen bieden geen garantie voor detoekomst
U kent mij waarschijnlijk van de romans..
pi_18122050
aambeien tijdens de sex? aambeien zijn toch die korsten bij je anus die je krijgt als je je reet niet goed schoonmaakt? Gelukkig heb ik hier geen verstand van omdat me reet altijd schoon is.
Nothing to see here, carry on
pi_18122063
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 00:14 schreef RijstNatie het volgende:
aambeien tijdens de sex? aambeien zijn toch die korsten bij je anus die je krijgt als je je reet niet goed schoonmaakt? Gelukkig heb ik hier geen verstand van omdat me reet altijd schoon is.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_18122089
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 00:15 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_18122090
Toedeloe, auf wiedersehen, good bye, tjing do dee.....
Nothing to see here, carry on
  vrijdag 2 april 2004 @ 00:17:34 #7
88655 kooba
Met dubbel o...
pi_18122099
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 00:14 schreef RijstNatie het volgende:
nee, dat heet anders (de search doet het weer overigens)
'Fast, furious,over before you know it and leaves you wanting more, more, more...'
pi_18122101
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 00:16 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Je gaat me niet vertellen dat je dit nog nooit hebt gehad

Held
pi_18122103
Gezond eten gezond eten.
pi_18122111
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 00:17 schreef kooba het volgende:

[..]

nee, dat heet anders (de search doet het weer overigens)
Tarrels
pi_18122141
Wat bedoel je nou? Nu het aangenaam weer gaat worden, kan je er op wachten tot je aardbeien uitlopers vormen. Als ze rijp zijn gewoon lekker op een beschuitje prakken en een beetje suiker erop strooien doet wonderen voor de smaak van de aardbei. Niet meer langer druk om maken dus. Eetze!
pi_18122158
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 00:19 schreef Golf het volgende:
Wat bedoel je nou? Nu het aangenaam weer gaat worden, kan je er op wachten tot je aardbeien uitlopers vormen. Als ze rijp zijn gewoon lekker op een beschuitje prakken en een beetje suiker erop strooien doet wonderen voor de smaak van de aardbei. Niet meer langer druk om maken dus. Eetze!
Kijk hier hebben we wat aan. Jullie zouden me allemaal moeten helpen
  vrijdag 2 april 2004 @ 00:21:31 #13
88655 kooba
Met dubbel o...
pi_18122173
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 00:18 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Tarrels
dat moet je mij niet vertellen, ik weet hoe dat heet!
'Fast, furious,over before you know it and leaves you wanting more, more, more...'
pi_18122193
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 00:21 schreef kooba het volgende:

[..]

dat moet je mij niet vertellen, ik weet hoe dat heet!
Ik wilde alleen even mijn vocabulaire pimpen
pi_18122326
Sorrie dat ik je tekst niet goed las. Gewoon flink blazen ipv zuigen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')