abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 mei 2004 @ 16:39:11 #101
72282 360sjors
King of the Hill
pi_19338954
quote:
Op zondag 23 mei 2004 10:49 schreef XL het volgende:

[..]

Met bier kun je elkaar niet vinden als je aan het snowboarden bent. Ook kun je met bier elkaar niet waarschuwen als je in off-piste zit.

Kijk, het is ongetwijfeld niet zo goed als een systeem van 200 euro maar zoveel geld heb ik ook niet. Je hebt 5 km bereik, dat zijn 2 bergen. Daarvoor heb je optimale omstandigheden nodig.. die heb je volgens mij in de bergen. Alleen bewolking kan roet in het eten gooien (? lijkt mij).

Dat je daar ook een babyfoon bij krijgt! Dat is nog eens mooi meegenomen
Ik had afgelopen jaar met mijn GSM zelfs bij de meest brute en afgelegen off-piste omstandigheden bereik.. Leuk hebbedingetje maar voor mij niet noodzakelijk. Zwaar off-piste doe ik toch alleen met gidsen, dan wel met de benodige equipment.

* Ik kan met die walkie-talkies wel een open lijn met Beerke onderhouden, onze optrekjes liggen zeker geen 5 km bij elkaar vandaan
  zondag 23 mei 2004 @ 16:46:38 #102
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_19339168
Die GSM werkt wel, dat is duidelijk.... alleen zijn die kosten met 10 x bellen net zo hoog.
Off piste heb ik ook nog nooit zonder gids gedaan... het is nou ook niet zo dat je steeds maar 10 meter uit elkaar zit. Vaak board je stukken van een paar honderd meter alvorens je op de rest wacht/bij de rest aansluit. Daarnaast zien boarders die vooruit zitten vaak rotsen die jij niet ziet.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zondag 23 mei 2004 @ 17:01:18 #103
72282 360sjors
King of the Hill
pi_19339543
quote:
Op zondag 23 mei 2004 16:46 schreef XL het volgende:
Die GSM werkt wel, dat is duidelijk.... alleen zijn die kosten met 10 x bellen net zo hoog.
Off piste heb ik ook nog nooit zonder gids gedaan... het is nou ook niet zo dat je steeds maar 10 meter uit elkaar zit. Vaak board je stukken van een paar honderd meter alvorens je op de rest wacht/bij de rest aansluit. Daarnaast zien boarders die vooruit zitten vaak rotsen die jij niet ziet.
SMS blijft gewoon 20 ct (ofzo). Het kan zijn dat je eens wat kleins tegen elkaar wil zeggen (bv rotsen), maar dit komt niet zo vaak voor dat het voor mij een noodzaak wordt om daarvoor nieuwe apparatuur aan te schaffen. Denk niet dat het een miskoop is overigens, lijkt me goed bruikbaar.
  zondag 23 mei 2004 @ 17:11:14 #104
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_19339772
quote:
Op zondag 23 mei 2004 17:01 schreef 360sjors het volgende:

[..]

SMS blijft gewoon 20 ct (ofzo). Het kan zijn dat je eens wat kleins tegen elkaar wil zeggen (bv rotsen), maar dit komt niet zo vaak voor dat het voor mij een noodzaak wordt om daarvoor nieuwe apparatuur aan te schaffen. Denk niet dat het een miskoop is overigens, lijkt me goed bruikbaar.
Het was bij mij ook geen vraaggestuurde aanbieding, maar overduidelijk aanbodgestuurd. Ik had het nog niet bedacht, aldi gooit het in de reclame en plots ontstaat daar een soort van behoefte. Een van de gasten in mijn laatste snowboardklas boardde met walkie talkies... tegen het einde van de les ging hij dan met zijn vrouw afspreken. Eigenlijk heb ik hem daar nooit over gesproken, wat voor technieken daarmee gepaard gaan... wat het bereik is enzovoorts. Een bepaalde vorm van handig was het wel. Zeker als je bedenkt hoe de True Life-movement afgelopen jaar heeft gezwoegd om afspraken te maken. Je kunt met Walkie Talkies natuurlijk makkelijk alvast vertrekken om je te laten inhalen
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_19348205
quote:
Op zondag 23 mei 2004 10:49 schreef XL het volgende:

[..]

Met bier kun je elkaar niet vinden als je aan het snowboarden bent.
Met bier kun je het juist prima met elkaar vinden. Na het boarden is het heerlijk. Zo'n babyfoon daarintegen lijkt me niet te zuipen.
  zondag 23 mei 2004 @ 23:10:25 #106
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_19349893
quote:
Op zondag 23 mei 2004 22:18 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Met bier kun je het juist prima met elkaar vinden. Na het boarden is het heerlijk. Zo'n babyfoon daarintegen lijkt me niet te zuipen.
Dat heb je dus duidelijk nog nooit geprobeerd

Heerlijk een ware delicatesse!
  maandag 24 mei 2004 @ 01:23:24 #107
72282 360sjors
King of the Hill
pi_19353532
quote:
Op zondag 23 mei 2004 17:11 schreef XL het volgende:
Zeker als je bedenkt hoe de True Life-movement afgelopen jaar heeft gezwoegd om afspraken te maken.
Moeilijk afspraken maken? In "mijn tijd" nooit last van gehad, hoe dat zo opeens dan?
quote:
Je kunt met Walkie Talkies natuurlijk makkelijk alvast vertrekken om je te laten inhalen
* 360sjors laat zich niet inhalen
pi_19380970
... ik ben weer beter. Iedereen bedankt voor alle fruitmanden, kaarten en telefoontjes. Het heeft me goed gedaan.

En de eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ook ik mijn ogen heb laten vallen op die Walkie-Talkies. Volgens mij kan het alleen maar ideaal zijn en zal het zeker geen weggegooid geld zijn. Echter, of ik er echt behoefte aan heb weet ik niet. Als ze nog op voorraad zijn als ik boodschappen ga doen zal ik ze zeer waarschijnlijk wel meenemen.
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
pi_19400197
Hoi

Ik heb er pas 3 jaar opzitten, dus ben nog niet in staat om veel interessante dingen te doen, toch eventjes wat foto's: http://www.angelfire.com/ex/mzraki

Ga van de kerst + voorjaarsvakantie pas weer. Maar dat is het nadeel van jong zijn, veel geld heb je niet :')

Ik zit er aan te denken om ook maar eens mijn eigen board te kopen, dat huurspul (zie foto's) ben ik nu toch wel meer dan zat. Zeker aangezien het punt waar de binding aan het board vastzit in de voorjaarsvakantie bij mij afbrak, en mij dus met alleen mijn voorste voet (gelukkig) overliet. Het is dat ik niet zo snel ging, anders had ik mijn knie nasty kunnen verdraaien.

Dus ik wil wel eens overstappen op wat eigen materiaal. Maar zoals ik al zei, veel geld heb ik niet. Gelukkig heb ik ook zeker niet het beste v/h beste nodig, dus qua prijs hoop ik wel wat gunstig uit te komen

Nu een paar vragen: Wanneer kan ik het beste de spullen (board, bindingen, schoenen, evt. tas) kopen? Mij lijkt het logisch dat ze na het seizoen goedkoper zijn, maar zijn daar ook nadelen aan verbonden?
Wat voor een merken/types boards zijn geschikt (kwaliteit hoeft niet denderend te zijn, prijs ook niet ).
Hoeveel tijd/moeite neemt het onderhoud in beslag?
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_19402461
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 19:04 schreef -Mzraki- het volgende:
Hoi

Ik heb er pas 3 jaar opzitten, dus ben nog niet in staat om veel interessante dingen te doen, toch eventjes wat foto's: http://www.angelfire.com/ex/mzraki

Ga van de kerst + voorjaarsvakantie pas weer. Maar dat is het nadeel van jong zijn, veel geld heb je niet

Ik zit er aan te denken om ook maar eens mijn eigen board te kopen, dat huurspul (zie foto's) ben ik nu toch wel meer dan zat. Zeker aangezien het punt waar de binding aan het board vastzit in de voorjaarsvakantie bij mij afbrak, en mij dus met alleen mijn voorste voet (gelukkig) overliet. Het is dat ik niet zo snel ging, anders had ik mijn knie nasty kunnen verdraaien.

Dus ik wil wel eens overstappen op wat eigen materiaal. Maar zoals ik al zei, veel geld heb ik niet. Gelukkig heb ik ook zeker niet het beste v/h beste nodig, dus qua prijs hoop ik wel wat gunstig uit te komen

Nu een paar vragen: Wanneer kan ik het beste de spullen (board, bindingen, schoenen, evt. tas) kopen? Mij lijkt het logisch dat ze na het seizoen goedkoper zijn, maar zijn daar ook nadelen aan verbonden?
Wat voor een merken/types boards zijn geschikt (kwaliteit hoeft niet denderend te zijn, prijs ook niet ).
Hoeveel tijd/moeite neemt het onderhoud in beslag?
Iedereen hier is fan van Burton Dus, als ik zo vrij mag zijn uit naam van het hele topic te spreken, adviseren wij je Burton te kopen. Burton maakt namelijk kwalitatief hoogwaardige produkten welke tegen een zeer schappelijke prijs aan de consument worden aangeboden.

Wat bindingen betreft zijn we hier al even unaniem in ons advies. Wij adviseren jou namelijk strapbindingen van het merk Burton. Onovertroffen qua bedieningsgemak en comfort.

Het zomerseizoen is bovendien uitermate geschikt om voordelig Burton snowboardspullen van het afgelopen seizoen te kopen. Dus wacht niet langer en spoed je naar de winkel. Wij zien de foto's van je nieuwe aanwinst graag tegemoet, succes!
pi_19402774
Forum !!!!!!!!!!!!!!!

En burton bindingen want forum bindingen zijn niet alles

I looooveeeee forum

Forum kan je ook in de zomerseizoen zeker voordelig kopen, zoals ik gedaan heb via ebay
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  dinsdag 25 mei 2004 @ 20:34:53 #112
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_19402820
Wat je ook koopt.... koop in ieder geval geen Flow-bindingen. Ze zijn misschien wat goedkoper, maar dan heb je ook niets.
pi_19403029
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 20:34 schreef XL het volgende:
Wat je ook koopt.... koop in ieder geval geen Flow-bindingen. Ze zijn misschien wat goedkoper, maar dan heb je ook niets.
Daar ben ik het niet mee eens, je kunt best Flow bindingen kopen. Maar koop er dan, van het geld wat je overhoud, een paar walkie talkies bij. Dan kun je je vrienden vragen je op te komen halen wanneer ze kapot gaan
pi_19403261
+ babyfoonfuctie mocht je kinderen krijgen en toch willen boarden.. of een vriendin hebben.

pi_19403565
quote:
geen zorgen, een vriend van me heeft geen goede ervaringen met Flow en ik vind Straps heerlijk
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_19403890
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 20:48 schreef Thermo het volgende:
+ babyfoonfuctie mocht je kinderen krijgen en toch willen boarden.. of een vriendin hebben.

En haar dan zeker als ik beneden ben er van overtuigen dat het écht wel kan?
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_19403975
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 20:59 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

geen zorgen, een vriend van me heeft geen goede ervaringen met Flow en ik vind Straps heerlijk
pi_19404648
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 21:09 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

En haar dan zeker als ik beneden ben er van overtuigen dat het écht wel kan?
Nee het was meer voor haar 's avonds, als je beetje aant relaxen ben en je haar het liefst op de kamer opsluit hé
pi_19409842
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 20:23 schreef Kentaro het volgende:

Iedereen hier is fan van Burton Dus, als ik zo vrij mag zijn uit naam van het hele topic te spreken, adviseren wij je Burton te kopen. Burton maakt namelijk kwalitatief hoogwaardige produkten welke tegen een zeer schappelijke prijs aan de consument worden aangeboden.
quote:

Wat heb ik gemist jongens. We zijn toch allemaal voor Intersports huismerk Crazy Creek? Met de alom geprezen Step-In bindingen...
Ach ja, jullie weten het, mijn motto is: "doe eens gek". En Rome is ook niet in een dag gebouwd...
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
pi_19414395
nee Rome is idd opgebouwd uit Burton medewerkers.
pi_19416659
"doe eens gek"
  woensdag 26 mei 2004 @ 17:53:01 #122
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_19425941
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 10:24 schreef Thermo het volgende:
nee Rome is idd opgebouwd uit Burton medewerkers.
Je wil niet weten hoeveel goede snowboardbouwers er door Burton geofferd zijn ten faveure van het Colosseum.
  woensdag 26 mei 2004 @ 20:45:37 #123
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_19430210
Ok dan ga ik ook maar ff wat onzin spuien....

HARDBOOTS ALL THE WAY BABY!!!!!!!!!!!!!!!
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_19434215
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 00:43 schreef beerke het volgende:

[..]

[..]

Wat heb ik gemist jongens. We zijn toch allemaal voor Intersports huismerk Crazy Creek? Met de alom geprezen Step-In bindingen...
Ach ja, jullie weten het, mijn motto is: "doe eens gek". En Rome is ook niet in een dag gebouwd...
Crazy Creek

Step-In

ik doe een andere keer wel eens lekker gek
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_19476578
Echt alle sneeuw is hier nu weg, het is 20 graden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')