en dat kan ik dus niet proberen met een plaatjequote:Op donderdag 1 april 2004 23:57 schreef Se7eN20 het volgende:
het materiaal als je een oakley buigt gebeurt er niks als je dat dioet bi jeen neppe springen de glazen eruit
verkopers met 95% positieve feedback vertrouw ik wel hoorquote:Op vrijdag 2 april 2004 00:04 schreef SwOoSh het volgende:
wie zegt dat er een plaatje word gepost van de bril die jij opgestuurd krijgt
nou dan heb je je antwoord toch alquote:Op vrijdag 2 april 2004 00:06 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
verkopers met 95% positieve feedback vertrouw ik wel hoor
Nee, want hij wil weten of de Oakley op het plaatje wel een echte is volgens mij. En van een plaatje af kan je lastig zien hoe een echte eruit ziet.quote:Op vrijdag 2 april 2004 00:10 schreef SwOoSh het volgende:
[..]
nou dan heb je je antwoord toch al
Bij die bril wordt ook niet eens gesuggereerd dat het een Oakley is, dus slecht voorbeeld van diegene die hem gegeven heeft. Er staat duidelijk bij wat het is.quote:Op vrijdag 2 april 2004 09:33 schreef Marsepein het volgende:
Volgens mij nep, maar is het zakje van Oakley?
citaat:
Please read carefully: These sunglasses have NO Brand or Logos. By purchasing this sunglasses you will get a gift Oakley Soft Storage bag.
Hij lijkt geeneens op een Oakleyquote:Op vrijdag 2 april 2004 09:46 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Bij die bril wordt ook niet eens gesuggereerd dat het een Oakley is, dus slecht voorbeeld van diegene die hem gegeven heeft. Er staat duidelijk bij wat het is.
Mijn Oakley ook niet. En toch weet ik zeker dat het een echte isquote:Op vrijdag 2 april 2004 21:55 schreef zBus het volgende:
Je kan het ook zien aan de productnaam die altijd op een van de pootjes staat neppe Oakley's hebben dat echt nooit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |