Wit is niet echt een leuk kleurtje voor een auto, en bovendien valt hij beetje buiten de boot vanwege zijn aparte vorm (Citroen BX is ook een goed voorbeeld). En mocht de auto sportief zijn, dan heeft hij zijn merk niet echt mee (lees: Volvo = vaak ouwelullenbak).quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:42 schreef PBtje het volgende:
even een kickje
en ik vraag me af waarom er weinig serieuze interesse in deze auto is!
het is echt een heel leuk ding.
als het de prijs is, dan vermeldt ik bij deze nog ff, dat het een vraagprijs is van 1000,- euro
en zelfs hier valt heus nog wel over te praten.
Ik heb een paar weken geleden in zo'n 480 gereden en dat is ECHT geen ouwelullen bak. Ding trekt de stenen uit de straat, zelfs zonder turbo...quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:33 schreef Mugen_Honda het volgende:
[..]
Wit is niet echt een leuk kleurtje voor een auto, en bovendien valt hij beetje buiten de boot vanwege zijn aparte vorm (Citroen BX is ook een goed voorbeeld). En mocht de auto sportief zijn, dan heeft hij zijn merk niet echt mee (lees: Volvo = vaak ouwelullenbak).
Ik heb over de merk, niet over de type auto.quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik heb een paar weken geleden in zo'n 480 gereden en dat is ECHT geen ouwelullen bak. Ding trekt de stenen uit de straat, zelfs zonder turbo...
ok, wacht ik dat ff af iigquote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:03 schreef PBtje het volgende:
deze heeft geen Airco, alleen maar ARKO
en binnenkort kan ik eindelijk een digitale camera lenen,
zodat ik foto's van de mijne kan laten zien!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |