When in Rome...quote:Op vrijdag 2 april 2004 08:13 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Met een pistool....
Bij de vorige meet was het meetingpoint ook al bij de Burger King. Wordt je gesponsord?quote:Op donderdag 1 april 2004 16:43 schreef sizzler het volgende:
voor de Burger King op spoor 2b
Waarom niet gewoon doorkarren met de trein naar Amsterdam CS?quote:Op donderdag 1 april 2004 17:17 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Als je dan in de metro aan de linkerkant gaat zitten dan kom je langs mijn werkplek.
Dan mis je de interculturele verrijking van een reisje van Bijlmer naar centrale stad per Metro dat je mogelijk wat extra zicht biedt op mensen uit diverse lagen van onze bevolking in een alledaagse praktijk.quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:06 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon doorkarren met de trein naar Amsterdam CS?
Nee liever niet, ik heb mijn afspraak met de magere hein nog niet afgesprokenquote:Op vrijdag 2 april 2004 20:22 schreef hoppe het volgende:
Dan mis je de interculturele verrijking van een reisje van Bijlmer naar centrale stad per Metro dat je mogelijk wat extra zicht biedt op mensen uit diverse lagen van onze bevolking in een alledaagse praktijk.
quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:24 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee liever niet, ik heb mijn afspraak met de magere hein nog niet afgesproken
Ja, helaas wel.quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:05 schreef RichardQuest het volgende:Ben je er ooit geweest?
Nee hoor, ik kom liever niet in Amsterdam. Helaas moet ik ook nog 1x per jaar op een verre locatie op vakantie.quote:Ik vind dat het nogal overdreven wordt daar...
quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:54 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ja, helaas wel.
[..]
Nee hoor, ik kom liever niet in Amsterdam. Helaas moet ik ook nog 1x per jaar op een verre locatie op vakantie.
Dus toch een lesje realiteit?quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:22 schreef hoppe het volgende:
[..]
Dan mis je de interculturele verrijking van een reisje van Bijlmer naar centrale stad per Metro dat je mogelijk wat extra zicht biedt op mensen uit diverse lagen van onze bevolking in een alledaagse praktijk.
Want? je knoopt er graag een weekendje hunebedden aan vast?quote:Op zaterdag 3 april 2004 15:09 schreef Silmarwen het volgende:
Drenthe ook goed. Maar dan bij vookeur op een vrijdag
De man woont en leeft in de Bijlmer, locatie Ganzenhoef...quote:Op zaterdag 3 april 2004 15:56 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dus toch een lesje realiteit?
Valt me mee van je
quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:51 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Aanslag op POL-meet voorkomen door recherche.
Ik had ook eigenlijk moeten zeggen: joviaal van jequote:Op zondag 4 april 2004 13:49 schreef sjun het volgende:
[..]
Zien we je op het station of 'pas' bij het eten of het college? Als je mijn 06-nummer wilt hebben dan moet je me even mailen, dan kun je ook ergens 'onderweg' aanhaken.quote:Op zondag 4 april 2004 17:47 schreef DeGroeneRidder het volgende:
Ik kom zeker even langs , en ben verder ook nieuwsgierig tot welke inzichten ik als linkse user ga komen indien ik de beschreven route volg.
(nu ja "kom even langs" klinkt misschien wat te alledaags, 't is verdomme 200 km in vogelvlucht)
Als ik er geraak, dan zie je me allicht aan het station. Ik ben van plan eerst naar Essen te sporen (een dorp helemaal in het noorden van de eerste "bult" op de provincie Antwerpen, of in de eerste inkeping in de provincie Noord-Brabant, al hoe je 't bekijkt), vervolgens te voet de grens over te stekken, en in het eerste dorp aan de overkant de trein naar Amsterdam te nemen. Op die manier kan de prijs hopelijk wat gedrukt worden.quote:Op zondag 4 april 2004 18:48 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Zien we je op het station of 'pas' bij het eten of het college? Als je mijn 06-nummer wilt hebben dan moet je me even mailen, dan kun je ook ergens 'onderweg' aanhaken.
Als er nog een station staat. Stel dat de laatste bommelding echt isquote:Op zondag 4 april 2004 23:05 schreef sizzler het volgende:
Dames en heren, tot 15:00!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |