quote:Op donderdag 1 april 2004 15:24 schreef Miss_mini het volgende:
Welke soort Chips vinden jullie t lekkerste?
Ik persoonlijk ga toch voor de RINGLINGS
[afbeelding]
Paar weken geleden nog gezien bij de Albert Heijn aan de Jacobslaan te Nijmegen.quote:Op donderdag 1 april 2004 15:26 schreef Karrakas het volgende:
Die chips van Lays (euhmm met komkommer). Maar hier verkopen die josties ze niet meer
. Ergens anders nog wel? Je had ook met feta en nog een aantal soorten.
Dan moet ik maar uit Zeeland even snel op mijn fietsje naar Nijmegen komenquote:Op donderdag 1 april 2004 15:31 schreef Frollo het volgende:
Gewoon Lays naturel. Geen poespas met vergezochte smaakjes, gewoon lekker kraken
[..]
Paar weken geleden nog gezien bij de Albert Heijn aan de Jacobslaan te Nijmegen.
Ik wil wel ff een doos komen brengen hoorquote:Op donderdag 1 april 2004 15:34 schreef Karrakas het volgende:
[..]
Dan moet ik maar uit Zeeland even snel op mijn fietsje naar Nijmegen komen.
Ik kan ze natuurlijk ook laten versturen via rembours ''dit pakket heeft een breekbare inhoud''.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zijn idd errug lekkerquote:Op donderdag 1 april 2004 15:34 schreef Whiskers het volgende:
Salt & Vinegar
Ja die zijn inderdaad lekker, had een vriendje van mij op de basisschool (lang geleden) in groep 8 van zijn pa die voor zaken naar Engeland was geweest. (Leuke souvenirquote:Op donderdag 1 april 2004 15:38 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Die zijn idd errug lekker
Doet me herinneren aan mijn tijd in OZ.....
Die hebben zo'n vieze nasmaakquote:Op donderdag 1 april 2004 15:41 schreef LaPluche het volgende:
Nibbits of Pomtips![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |