Tis dat je er zelf al om lacht....quote:Op donderdag 1 april 2004 14:29 schreef SeLang het volgende:
Vorige week vertelde ze me dat ze het vreemd vind dat ik in het weekend vaak ga fietsen, dat ze het niet begrijpt waarom mensen hobby's hebben en dat ze zelf totaal geen hobby's heeft. Ze zei dat het enige dat zij leuk vind is rondhangen met vrienden en vriendinnen (Spaans meisje, vandaar waarschijnlijk).
Daarnet zaten we wat te kletsen wat we zouden doen als we genoeg geld zouden hebben om nooit meer te hoeven werken, wat te doen met al die vrije tijd?
Zegt zij: "Jij gaat dan zeker weer fietsen"
Zeg ik: "Dat klopt, maar jij hebt niks te doen want je hebt geen hobby's en al je vrienden moeten nog steeds werken"
Begint ze keihard te huilen![]()
Zal wel weer ongesteld zijn
quote:Op donderdag 1 april 2004 14:32 schreef stormbeest het volgende:
Geen compassie mee hebben met van die vrouwen die zo totaal zonder enige reden beginnen te blèten!!!![]()
![]()
![]()
![]()
wel eerlijkquote:Op donderdag 1 april 2004 14:49 schreef Miss_mini het volgende:
beetje hard eigenlijk....
Nee duh....quote:Op donderdag 1 april 2004 14:45 schreef Megumi het volgende:
Dat wordt dus geen sex op de vrijdagavond.
quote:Zal wel weer ongesteld zijn![]()
Tactiek is ook een gave hoorquote:Op donderdag 1 april 2004 14:29 schreef SeLang het volgende:
Zeg ik: "Dat klopt, maar jij hebt niks te doen want je hebt geen hobby's en al je vrienden moeten nog
quote:Op donderdag 1 april 2004 14:56 schreef gfree het volgende:
Ik bespeur toch een beetje trots, in je hele verhaal, am i right?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |