Als je dan redenen wilt noemen, noem dan wel goede!quote:Op donderdag 1 april 2004 14:19 schreef SeLang het volgende:
Een andere reden is dat ze zich ongemakkelijk voelen wanneer je hun tepels door de kleren heen kunt zien. Om dat te voorkomen dragen ze een BH
Meelopers ook altijdquote:Op donderdag 1 april 2004 14:19 schreef Mr_Knoxville het volgende:
om erbij te horen![]()
Niet door voorgevormde bh's.quote:Op donderdag 1 april 2004 14:21 schreef Debs het volgende:
[..]
Als je dan redenen wilt noemen, noem dan wel goede!
1. Als je tepels hard zijn zie je dat ook gewoon door je bh en de rest van je kleren heen.
Ik ben verliefd op jouw smileyquote:Op donderdag 1 april 2004 14:22 schreef Adelante het volgende:
anders gaan ze hangen
quote:Op donderdag 1 april 2004 14:25 schreef M_M het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op jouw smiley
* Veel ervaring heeft met platte meisjesquote:Op donderdag 1 april 2004 14:21 schreef Debs het volgende:
[..]
Als je dan redenen wilt noemen, noem dan wel goede!
1. Als je tepels hard zijn zie je dat ook gewoon door je bh en de rest van je kleren heen.
2. Het stofje van je bh is misschien 3 mm dik, dus groter zien ze er dan ook niet uit.
Jaquote:Op donderdag 1 april 2004 14:34 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:
[..]
Jij ook al!
Maar als je hele kleine voeten hebt ook niet?quote:Op donderdag 1 april 2004 14:26 schreef Dezz het volgende:
Ik snap het ook niet, als je geen voeten hebt trek je toch ook geen schoenen aan!
Mannen die schoenmaat 40 hebben.quote:Op donderdag 1 april 2004 15:04 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Maar als je hele kleine voeten hebt ook niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |