abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 april 2004 @ 14:45:41 #26
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_18108060
quote:
VVD-fractieleider Van Aartsen is donderdag rond het middaguur op het Lange Voorhout in Den Haag geraakt door een auto die op hem inreed. Hij viel over de motorkap maar bleef verder ongedeerd. Een man naast de oud-minister raakte gewond.

De man is doorgereden en volgens de politie nog voortvluchtig. Volgende VVD-fractie ging het om een vrouw, maar de politie kan dat niet bevestigen. De gewonde man die bij Van Aartsen was, is een voorlichter van de VVD. Hij is gewond aan een schouder en is in een ziekenhuis behandeld. Van Aartsen heeft een verklaring afgelegd in het politiebureau.

Sporenonderzoek

Het Lange Voorhout, een belangrijke straat in het centrum van Den Haag, is momenteel afgezet voor sporenonderzoek. Een politiehelikopter hangt in de lucht.

In de Tweede Kamer werd een overleg met VVD-minister Zalm van Financiën onderbroken om de bewindsman op de hoogte te brengen. Het overleg werd direct daarna hervat. Afgelasten van het overleg zou volgens Zalm betekenen dat de politiek zwicht voor geweld. Van Aartsen was op het Lange Voorhout in verband met een fotosessie.
pi_18108077
ik zal voortaan harder rijden

ontopic: waar gaat dit heen, we houden niemand meer over als we allemaal aanslagen gaan plegen.
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_18108095
Het is vast een rechtse Fortuynstemmende uitkeringstrekker die vind/vond dat Van Aartsen niet ver genoeg ging, of juist teveel in het potje van Fortuyns gedachtengoed zat te roeren.

Stemmingmakende posts zijn makkelijk. .
FOK! verstandig, lees een P.I.
  donderdag 1 april 2004 @ 14:53:33 #29
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_18108243
Opruimtijd

En opgeruimd.

Opmerkingen als "de auto kwam van links!" zijn nu wel gemaakt.
Monidique mag kappen met z'n gezuig.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_18108399
dat zeg ik, waarschijnlijk religieus ook.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 1 april 2004 @ 15:00:04 #32
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18108405
quote:
Op donderdag 1 april 2004 14:35 schreef RealLife het volgende:
Als dat zo is gaan we dat misselijke mannetje ook maar eens stenigen. Vieze moraalridder. Links lullen, rechts leven
Jij gelooft zeker alles wat je leest?
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  donderdag 1 april 2004 @ 15:00:59 #33
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18108432
quote:
Op donderdag 1 april 2004 14:59 schreef JohnDope het volgende:
Hoezo?
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_18108434
quote:
Op donderdag 1 april 2004 14:59 schreef JohnDope het volgende:
Nederlands Hervormd denk ik.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_18108460
Update...
quote:
Vrouw rijdt in op Van Aartsen

Uitgegeven: 1 april 2004 13:55
Laatst gewijzigd: 1 april 2004 14:51

VVD-fractieleider Van Aartsen is donderdag rond het middaguur op het Lange Voorhout in Den Haag geraakt door een auto die op hem inreed. Hij viel over de motorkap maar bleef verder ongedeerd. Een man naast de oud-minister raakte gewond.

Volgende VVD-fractie ging het om een vrouw, maar de politie kan dat niet bevestigen. De gewonde man die bij Van Aartsen was, is een voorlichter van de VVD. Hij is gewond aan een schouder en is in een ziekenhuis behandeld. Van Aartsen heeft een verklaring afgelegd in het politiebureau.

Sporenonderzoek

Een politiewoordvoerster zei dat het heel goed mogelijk is dat er opzet in het spel is, maar kan daar pas wat definitiefs over zeggen als de verdachte is aangehouden. Er waren een hoop getuigen bij de aanrijding aanwezig.

Omstanders wisten de auto van de dader aan te houden, waarna de chauffeur te voet vluchtte. Het Lange Voorhout, een belangrijke straat in het centrum van Den Haag, is momenteel afgezet voor sporenonderzoek. Een politiehelikopter hangt in de lucht.

Zwichten voor geweld

In de Tweede Kamer werd een overleg met VVD-minister Zalm van Financiën onderbroken om de bewindsman op de hoogte te brengen. Het overleg werd direct daarna hervat. Afgelasten van het overleg zou volgens Zalm betekenen dat de politiek zwicht voor geweld. Van Aartsen was op het Lange Voorhout in verband met een fotosessie.

NU.nl
pi_18108472
quote:
Op donderdag 1 april 2004 15:00 schreef Jimmy het volgende:

[..]

Hoezo?
voorgevoel, veel achterlijke mensen, hangen een achterlijk geloof (pleonasme(copyright 2 forumchatter)) aan.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 1 april 2004 @ 15:04:20 #37
2391 Jimmy
Door het bot
pi_18108518
Lekker suf trouwens.

Wel de auto aanhouden en dan de chauffeur weg laten komen.
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_18108541
Titel even gewijzigd. Wel stigmatiserend om meteen aan te nemen dat het een man is.
pi_18108556
Waarom werd ik gebanned?? Kan iemand mij dat uitleggen?
pi_18108564
Ze was in de war.. iemand heeft haar 5 minuten vastgehouden maar daarna weer laten gaan.

Maar ze vinden haar toch wel, ze hebben de auto en een goed signalement.
pi_18108567
't Is maar wat. .
Hoi.
  donderdag 1 april 2004 @ 15:06:48 #42
89497 RealLife
Bless America!
pi_18108579
quote:
Op donderdag 1 april 2004 15:00 schreef Jimmy het volgende:

[..]

Jij gelooft zeker alles wat je leest?
Jij ook?
pi_18108592
quote:
Op donderdag 1 april 2004 15:05 schreef Ylias het volgende:
ze lopen op dit moment aan het script te kloten, ik kreeg errorcode weet ik veel hoeveel terug met het bericht "het forum is met succes verwijderd"

haha alleen de humor was van korteduur er was helemaal niks verwijderd
pi_18108593
quote:
Op donderdag 1 april 2004 15:05 schreef Ylias het volgende:
1 april? hzo?
pi_18108623
quote:
Op donderdag 1 april 2004 14:31 schreef Monidique het volgende:

[..]

.

Heb je dat stukje van Marcel van Dam in de Volkskrant nog waarin 'ie vrouwen opriep Van Aartsen aan te rijden? Ik heb 'm kennelijk weggegooid.
Heeft ie dat echt geschreven? Wat een mongool.
  † In Memoriam † donderdag 1 april 2004 @ 15:09:23 #46
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_18108646
quote:
Op donderdag 1 april 2004 15:02 schreef Kozzmic het volgende:
Update...
[..]
Mits de auto niet gestolen was, zullen ze de dader snel hebben.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_18108658
quote:
Op donderdag 1 april 2004 15:08 schreef Toeps het volgende:

[..]

pi_18108693
quote:
Op donderdag 1 april 2004 15:09 schreef Murray het volgende:

[..]

Owkee, never mind, ik volg die hele hype van tegenwoordig niet zo.
pi_18108696
quote:
Op donderdag 1 april 2004 15:08 schreef Toeps het volgende:

[..]

Ja marcel van Dam gaat ook binnenkort een keer klappen krijgen, ik zat laatst met wat tuig televisie te kijken en die kende zelfs marcel van Dam en die ene kon hem wel schieten
haha ik lachen, nouja je hoeft niet meteen op hem te schieten, spugen mag ook, klappen lijkt me ook wel weer lullig voor die oude man, alhoewel een paar corrigerende klappen geen kwaad kunnen, hij hoeft tenslotte niet dood

We hebben met ze alle zo`n gruwelijke hekel aan die kerel
pi_18108758
quote:
De automobiliste reed dwars door een plantsoen naar Van Aartsen die verderop bezig was met een fotosessie. Ze werd meteen door omstanders uit haar auto gehaald. Desondanks kon ze ontkomen. De ongeveer 40-jarige vrouw maakte volgens een ooggetuige een verwarde indruk.

bron: TT
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')