quote:VVD-fractieleider Van Aartsen is donderdag rond het middaguur op het Lange Voorhout in Den Haag geraakt door een auto die op hem inreed. Hij viel over de motorkap maar bleef verder ongedeerd. Een man naast de oud-minister raakte gewond.
De man is doorgereden en volgens de politie nog voortvluchtig. Volgende VVD-fractie ging het om een vrouw, maar de politie kan dat niet bevestigen. De gewonde man die bij Van Aartsen was, is een voorlichter van de VVD. Hij is gewond aan een schouder en is in een ziekenhuis behandeld. Van Aartsen heeft een verklaring afgelegd in het politiebureau.
Sporenonderzoek
Het Lange Voorhout, een belangrijke straat in het centrum van Den Haag, is momenteel afgezet voor sporenonderzoek. Een politiehelikopter hangt in de lucht.
In de Tweede Kamer werd een overleg met VVD-minister Zalm van Financiën onderbroken om de bewindsman op de hoogte te brengen. Het overleg werd direct daarna hervat. Afgelasten van het overleg zou volgens Zalm betekenen dat de politiek zwicht voor geweld. Van Aartsen was op het Lange Voorhout in verband met een fotosessie.
Jij gelooft zeker alles wat je leest?quote:Op donderdag 1 april 2004 14:35 schreef RealLife het volgende:
Als dat zo is gaan we dat misselijke mannetje ook maar eens stenigen. Vieze moraalridder. Links lullen, rechts leven
Hoezo?quote:Op donderdag 1 april 2004 14:59 schreef JohnDope het volgende:
dat zeg ik, waarschijnlijk religieus ook.
Nederlands Hervormd denk ik.quote:Op donderdag 1 april 2004 14:59 schreef JohnDope het volgende:
dat zeg ik, waarschijnlijk religieus ook.
quote:Vrouw rijdt in op Van Aartsen
Uitgegeven: 1 april 2004 13:55
Laatst gewijzigd: 1 april 2004 14:51
VVD-fractieleider Van Aartsen is donderdag rond het middaguur op het Lange Voorhout in Den Haag geraakt door een auto die op hem inreed. Hij viel over de motorkap maar bleef verder ongedeerd. Een man naast de oud-minister raakte gewond.
Volgende VVD-fractie ging het om een vrouw, maar de politie kan dat niet bevestigen. De gewonde man die bij Van Aartsen was, is een voorlichter van de VVD. Hij is gewond aan een schouder en is in een ziekenhuis behandeld. Van Aartsen heeft een verklaring afgelegd in het politiebureau.
Sporenonderzoek
Een politiewoordvoerster zei dat het heel goed mogelijk is dat er opzet in het spel is, maar kan daar pas wat definitiefs over zeggen als de verdachte is aangehouden. Er waren een hoop getuigen bij de aanrijding aanwezig.
Omstanders wisten de auto van de dader aan te houden, waarna de chauffeur te voet vluchtte. Het Lange Voorhout, een belangrijke straat in het centrum van Den Haag, is momenteel afgezet voor sporenonderzoek. Een politiehelikopter hangt in de lucht.
Zwichten voor geweld
In de Tweede Kamer werd een overleg met VVD-minister Zalm van Financiën onderbroken om de bewindsman op de hoogte te brengen. Het overleg werd direct daarna hervat. Afgelasten van het overleg zou volgens Zalm betekenen dat de politiek zwicht voor geweld. Van Aartsen was op het Lange Voorhout in verband met een fotosessie.
NU.nl
voorgevoel, veel achterlijke mensen, hangen een achterlijk geloof (pleonasme(copyright 2 forumchatter)) aan.quote:Op donderdag 1 april 2004 15:00 schreef Jimmy het volgende:
[..]
Hoezo?
Jij ook?quote:Op donderdag 1 april 2004 15:00 schreef Jimmy het volgende:
[..]
Jij gelooft zeker alles wat je leest?
ze lopen op dit moment aan het script te kloten, ik kreeg errorcode weet ik veel hoeveel terug met het bericht "het forum is met succes verwijderd"quote:Op donderdag 1 april 2004 15:05 schreef Ylias het volgende:
Waarom werd ik gebanned?? Kan iemand mij dat uitleggen?
1 april? hzo?quote:Op donderdag 1 april 2004 15:05 schreef Ylias het volgende:
Waarom werd ik gebanned?? Kan iemand mij dat uitleggen?
Heeft ie dat echt geschreven? Wat een mongool.quote:Op donderdag 1 april 2004 14:31 schreef Monidique het volgende:
[..].
Heb je dat stukje van Marcel van Dam in de Volkskrant nog waarin 'ie vrouwen opriep Van Aartsen aan te rijden? Ik heb 'm kennelijk weggegooid.
Mits de auto niet gestolen was, zullen ze de dader snel hebben.quote:Op donderdag 1 april 2004 15:02 schreef Kozzmic het volgende:
Update...
[..]
quote:Op donderdag 1 april 2004 15:08 schreef Toeps het volgende:
[..]
Heeft ie dat echt geschreven? Wat een mongool.
Owkee, never mind, ik volg die hele hype van tegenwoordig niet zo.quote:Op donderdag 1 april 2004 15:09 schreef Murray het volgende:
[..]
Ja marcel van Dam gaat ook binnenkort een keer klappen krijgen, ik zat laatst met wat tuig televisie te kijken en die kende zelfs marcel van Dam en die ene kon hem wel schietenquote:Op donderdag 1 april 2004 15:08 schreef Toeps het volgende:
[..]
Heeft ie dat echt geschreven? Wat een mongool.
quote:De automobiliste reed dwars door een plantsoen naar Van Aartsen die verderop bezig was met een fotosessie. Ze werd meteen door omstanders uit haar auto gehaald. Desondanks kon ze ontkomen. De ongeveer 40-jarige vrouw maakte volgens een ooggetuige een verwarde indruk.
bron: TT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |