ook okayquote:Op donderdag 1 april 2004 13:43 schreef jogy het volgende:
Sourcy is er niet.
nee iemand met een homo in zn icoon neem ik serieusquote:Op donderdag 1 april 2004 13:44 schreef sourcy het volgende:
Iemand met een cavia in haar profiel neem je toch niet serieus?
Met de cavia kroelen zou ze nog prefereren boven hard genomen worden
My thoughts excactlyquote:Op donderdag 1 april 2004 13:46 schreef jogy het volgende:
Ookal blijkt Tokay een 50 jarige vent te zijn met chronische zweetvlekken, boeit niet.
Tokay is okay!
Homoquote:Op donderdag 1 april 2004 13:46 schreef sourcy het volgende:
Dat ben ik zelf en ik ben geen homo maar een bi!
quote:Op donderdag 1 april 2004 13:46 schreef jogy het volgende:
Ookal blijkt Tokay een 50 jarige vent te zijn met chronische zweetvlekken, boeit niet.
Tokay is okay!
jogy...quote:Op donderdag 1 april 2004 13:43 schreef jogy het volgende:
Sourcy is er niet.
dat zeggen ze allemaal, voor hetzelfde geld ben je zo lelijk dat je daar zelf in ergste droom nog niet over wil fantaserenquote:Op donderdag 1 april 2004 13:46 schreef sourcy het volgende:
Dat ben ik zelf en ik ben geen homo maar een bi!
Totdat ie op een meeting handtastelijk wordtquote:Op donderdag 1 april 2004 13:46 schreef jogy het volgende:
Dank je jogy, dat doet me deugd.quote:Op donderdag 1 april 2004 13:46 schreef jogy het volgende:
Tokay is okay!
Scherp m'n waarde Boskever!quote:Op donderdag 1 april 2004 13:48 schreef Bosbeetle het volgende:
dat zeggen ze allemaal, voor hetzelfde geld ben je zo lelijk dat je daar zelf in ergste droom nog niet over wil fantaseren
de waarheid als een }:O JKquote:Op donderdag 1 april 2004 14:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Klopt en is alsmede ook tevens waar Bb.
quote:Op donderdag 1 april 2004 16:29 schreef Croupouque het volgende:
Tokay is méér dan okay.
En ik kan het weten, want ze heeft jarenlang voor me gewerkt als huishoudster. Mijn toilet heeft nooit meer zó fris geroken als in de tijd dat Tokay mijn wc-bril schrobde. Tot die rampzalige dag in 1938, toen onze wegen op dramatische wijze scheidden.
Ik mis je, Tokay.
Waar ben je?
Hoi Bosbeetle,quote:Op donderdag 1 april 2004 16:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Haar huid is zo zacht als een perzik op een door ochtendmist besluierde maandag,quote:Op donderdag 1 april 2004 16:39 schreef -Clowntje- het volgende:
Wat is er zo okay aan tokay?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |