Wat een tomeloze inzet.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:15 schreef Echo99 het volgende:
Ik persoonlijk ga ervoor zorgen dat in de provincie Flevoland (daar woon ik dan) het woord Puts weer voet aan de grond krijgt. De puts zal weldra wederom prijken op menig sloep & schuit. Sterker nog ik ga me nu terstond vervoegen bij een sluis om aldaar de Puts te promoten!!!!
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]held
ik zal je maar niet wijzen op je ondertitel
Ik ben dit hele topic al intens blij tokay maar dit voegt weer een schepje levensvreugd toequote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:36 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
7 putsen op een rij, Bosbeetle ben je nu dan blij?
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:44 schreef Echo99 het volgende:
Check die appelputs! Bruut.
zo'n puts kan best wat inquote:Op maandag 17 mei 2004 20:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nou hoeveel putsen zou je zat zijn eigenlijk?
En trouwens... dat moet wel lastig tappen zijn... zo'n puts bier. Das een lastige schuimkraag enzo...
Litertje of tien, schat ik.quote:Op maandag 17 mei 2004 21:05 schreef 9christensen het volgende:
zo'n puts kan best wat in![]()
12 om precies te zijn.quote:Op maandag 17 mei 2004 21:23 schreef Tokay het volgende:
[..]
Litertje of tien, schat ik.
Toe maar.quote:Op maandag 17 mei 2004 21:40 schreef Echo99 het volgende:
12 om precies te zijn.
Ik moet overal een beetje bekend worden onder Akketa. Puts is achterhaald. Maar beleeft een goede revival met dit topic.quote:Op maandag 17 mei 2004 20:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Puts... toch weer jammer dat je dan niet 'Puts' als nick hebt genomen
akketaquote:Op woensdag 19 mei 2004 11:36 schreef Akketa het volgende:
[..]
Ik moet overal een beetje bekend worden onder Akketa. Puts is achterhaald. Maar beleeft een goede revival met dit topic.
Doe mijn zo'n t-shirt !!!quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:56 schreef The_Langolier het volgende:
komen er nog aanmeldingen voor het Putsen promotieteam? anders zit ik hier opgescheept met al die t-shirts.![]()
een origineel Putsen promotieteam shirt kost 25 euros.quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Doe mijn zo'n t-shirt !!!
was kost da ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |