Dat zal bij de algemene release ook wel veranderen denk ik.quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:02 schreef Thomper het volgende:
Voor iedereen die denkt dat die reclame flut is:
Die reclames werken alleen met engelstalige mails blijkt. Hij kent blijbaar geen NL en doet geen reclame..
Logisch. Ik geef er geen 4.quote:sop - Heeft er één van Thomper
Hehe, ik zal er even gewone e-tjes van makenquote:Op donderdag 10 juni 2004 17:33 schreef Thomper het volgende:
[..]
Logisch. Ik geef er geen 4.
Maar goed, ik heb daarnet nog een invite weggeven aan een ander, en die derde invite bewaar ik even. Ik denk dat er over twee weken weer invites komen, dus als men nu niet is geweest: gewoon wachten, het worden er langzaamaan alleen maar meer.
Op Ebay kan je ze te koop zettenquote:Op donderdag 10 juni 2004 19:19 schreef kepler het volgende:
zo ik had er geld moeten voor vragen
Ik bied 5 Euro (paypal)quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:45 schreef Thomper het volgende:
Ik zag het. Alleen bied men nog niet echt veel..
Whehe en dan jouw invites voor 10 euro per stuk doorverkopenquote:Op donderdag 10 juni 2004 20:31 schreef R0ADKILL het volgende:
[..]
Ik bied 5 Euro (paypal)
Wie invite me![]()
me toquote:Op donderdag 10 juni 2004 20:37 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
...
Als ik wordt geinvite zal ik al mijn invites gratis aan de fokkers weggeven
quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:41 schreef dujour het volgende:
[..]
me to
Nee hoor, kijk maar naar m'n vorige postingquote:Op donderdag 10 juni 2004 20:37 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Whehe en dan jouw invites voor 10 euro per stuk doorverkopen
Als ik wordt geinvite zal ik al mijn invites gratis aan de fokkers weggeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |