dus dat zou wel handig zijn hè......quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:30 schreef Slarioux het volgende:
Geef je emailadres even
Dat is sneu vind ik zelfs, opzich: Hoe zielug ken je wezenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:11 schreef Slarioux het volgende:
Ik ook, maar als ik er geld voor zou hebben (want ik ben echt heel erg blut) dan ga ik naar Ebay.
Dat is Slariouxquote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:08 schreef Adik het volgende:
who's first on the list? heb er nog een over
neuh maar geen zin in mense die hij nie zijn ;-p hebbum ff gemailedquote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:28 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
hij heeft gereageerd?
Ah ok, hij is namelijk aan het pittenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:29 schreef Adik het volgende:
[..]
neuh maar geen zin in mense die hij nie zijn ;-p hebbum ff gemailed
mja maar ligt het aan mij of kan ik gewoon niet in mn word en pdf attachments zoeken (zoals google normaal wel doet). Dat zou wel flex zijnquote:En de zoekfunctie is al helemaal ultiem!
Hier vind je de lijst Gmail van Googlequote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:22 schreef Thijsie92 het volgende:
Ja, ik heb de uitnodiging al weggegeven, maar ik mag nu nòg 1 iemand uitnodigen.
Het gaat wel erg snel bij mij, niet ?
Laat de voorstellen maar binnenkomen op thijsie@gmail.com![]()
Dit is niet zo slim, als je even terug leest kan je zien dat hij er net een gehad heeft en nu loopt iemand anders op de lijst hem mis...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:29 schreef Thijsie92 het volgende:
Ik heb Slarioux een invite gestuurd !
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:43 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dit is niet zo slim, als je even terug leest kan je zien dat hij er net een gehad heeft en nu loopt iemand anders op de lijst hem mis...
Ik heb die van jou gebruikt, thxquote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:12 schreef drelletje het volgende:
damn! Nu moet slarioux hem doorsturen dan maar he.. Tenminste dat kan toch? En anders moet hij er eentje voor iemand anders aanmaken ed.
Misschien moet slarioux zichzelf al ff doorstrepen
Slarioux is doorgestreeptquote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:12 schreef drelletje het volgende:
damn! Nu moet slarioux hem doorsturen dan maar he.. Tenminste dat kan toch? En anders moet hij er eentje voor iemand anders aanmaken ed.
Misschien moet slarioux zichzelf al ff doorstrepen
kun je mij dan ook toevoegenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:22 schreef QuietGuy het volgende:
Slarioux is doorgestreept
In theorie welquote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:27 schreef devzero het volgende:
[..]
kun je mij dan ook toevoegen![]()
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:31 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
In theorie wel
gedaan
Mmmm ik kan 'm nie nog een keer versturen hoor ;-) dus misschien kan jij je invite mail forwarden naar degene on the listquote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:22 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik heb die van jou gebruikt, thx
Die andere account, van Adik, zag ik te laat. Die heeft nu een mailtje terug.
doorgestreeptquote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:23 schreef flat_erik het volgende:
IddThxz erik
Hoe invite in de volgende?
dè lijstquote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:06 schreef sop het volgende:
bij wie zijn we? Ik heb namelijk ook invitesEn ik wil geen invites verspelen voor mijn lieve fokkertjes!
Ik ga er drie uitdelen!
Jij bent lievquote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:13 schreef sop het volgende:
ik ga Oksel, Manweth en detulp050 nu inviten, dus die kunnen van de lijst af. Mocht een van deze inmiddels wel al een invite hebben gehad van iemand anders, graag doorsturen naar de volgende op de lijst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |