omdat ze het ook niet konden waarderen toen iemand had getekend om opgegeten te worden door iemand anders.quote:Op donderdag 8 april 2004 19:52 schreef Schepseltje het volgende:
waarom keurt duitsland het af? als de gebruikers ermee akkoord gaan dat hun mail wordt gescanned dan is er toch niets aan de hand?
kun jij mij niet uitnodigenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:23 schreef Thomper het volgende:
Tis nog steeds voor een bepaald publiek only, maar ik had het geluk te worden uitgenodigd.
Via Blogger (van Google) kreeg ik ineens een venstertje "of ik de beta ff wil testen".
Ik ben zo snel mogelijk akkoord gegaan, dus bereik me via thomper[at]gmail.com.
Je moet trouwens gewoon al lang bij Blogger zit, en je krijgt een uitnodiging. En ja, het is echt echt.
ff een blogger accountje aanmaken (5 min werk?)quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:03 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
kun jij mij niet uitnodigen
werkt nietquote:Op donderdag 3 juni 2004 10:29 schreef mr_koffie het volgende:
[..]
ff een blogger accountje aanmaken (5 min werk?)
heb je dat eenmaal en je logged op het admin gedeelte van je blog in, komt de uitnodiging vanzelf
sim-pel![]()
niet?quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:15 schreef erikkll het volgende:
werkt niet
Gaarnequote:Op woensdag 2 juni 2004 15:08 schreef Thomper het volgende:
Meer hebben?
Ik zal ze morgen maken, als je wilt..
kloptquote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:23 schreef Thomper het volgende:
Tis nog steeds voor een bepaald publiek only, maar ik had het geluk te worden uitgenodigd.
Via Blogger (van Google) kreeg ik ineens een venstertje "of ik de beta ff wil testen".
Ik ben zo snel mogelijk akkoord gegaan, dus bereik me via thomper[at]gmail.com.
Je moet trouwens gewoon al lang bij Blogger zit, en je krijgt een uitnodiging. En ja, het is echt echt.
Nope.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:38 schreef flat_erik het volgende:
Grrr ik wil ook een account
Zijn er nog aanmeldt mogelijkheden?
me me me mequote:Op woensdag 9 juni 2004 20:31 schreef Thomper het volgende:
[..]
En toen verscheen de invite-link...
doe mij es invitenquote:Op woensdag 9 juni 2004 20:31 schreef Thomper het volgende:
[..]
wesleyvandeburg@hotmail.comquote:Op woensdag 9 juni 2004 20:31 schreef Thomper het volgende:
[..]
oe! kun je mij inviten?quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:37 schreef kepler het volgende:
ik kan er ook nog 2 inviten, wie eerste komt wie eerst maalt (of hoe dat spreekwoord ook gaat)
je mail staat niet in je profielquote:Op woensdag 9 juni 2004 22:37 schreef kepler het volgende:
ik kan er ook nog 2 inviten, wie eerste komt wie eerst maalt (of hoe dat spreekwoord ook gaat)
quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:07 schreef kepler het volgende:
ik heb de eerste 2 die na mij reageerden ge-invite.
Sop, als ik weer mensen kan inviten ben jij de eerste!
mail ontvangen & account aangemaaktquote:Op donderdag 10 juni 2004 00:07 schreef kepler het volgende:
ik heb de eerste 2 die na mij reageerden ge-invite.
Sop, als ik weer mensen kan inviten ben jij de eerste!
We zitten allemaal te wachtenquote:Op donderdag 10 juni 2004 07:52 schreef flat_erik het volgende:
Iemand nog een account/invite over?
Met smart!quote:Op donderdag 10 juni 2004 08:48 schreef Slarioux het volgende:
[..]
We zitten allemaal te wachten
ik kan idd nog niemand inviten.quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:55 schreef kepler het volgende:
de mensen die ik heb ge-invite kunnen zeker geen mensen uitnodigen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |