Ik was te laat, maar gelukkig sta ik wel bovenaanquote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:33 schreef __Saviour__ het volgende:
er zijn 27 wachtenden voor u
Gelukkig was ik er net op tijd bij, voordat er zo'n wachtrij ontstond
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:47 schreef Thomper het volgende:
Mijn broertje, dat gisteren zijn invite kreeg blijkt vandaag al weer 3 mensen te kunnen uitnodigen. Misschien moet de rest even checken? Bij hem bedelen kan op thijsie[at]gmail[dot]com
Mja, we houden als regel dat je 1 iemand invite.. dus als je nou de bovenste invite mag je met de rest iets anders doen.. bijvoorbeeld woeeiii invitenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:59 schreef erikkll het volgende:vindt iemand 't erg als ik woeeiiii invite terwijl hij op nr 27 staat?
hij heeft mij een laptop verkocht
Neehee t was een notebook, geen laptopquote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:59 schreef erikkll het volgende:vindt iemand 't erg als ik woeeiiii invite terwijl hij op nr 27 staat?
ssssht dalijk ontdektie dat je hem genaaid hebt, en dan krijg je z'n invite niet meerquote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:04 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
Neehee t was een notebook, geen laptop![]()
Mjah het zijn jouw invites. Heb je zo'n hekel aan me dan?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:59 schreef erikkll het volgende:vindt iemand 't erg als ik woeeiiii invite terwijl hij op nr 27 staat?
nee hoorquote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:07 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Mjah het zijn jouw invites. Heb je zo'n hekel aan me dan?
Je doet maar..quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:02 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Mja, we houden als regel dat je 1 iemand invite.. dus als je nou de bovenste invite mag je met de rest iets anders doen.. bijvoorbeeld woeeiii inviten
Ik ben nu trouwens even bij thompers broertje aan het bedelen
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:05 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
ssssht dalijk ontdektie dat je hem genaaid hebt, en dan krijg je z'n invite niet meer
Zeg eens tegen je broertje dat Wesley een hele aardige jongen is die een invite verdientquote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:47 schreef Thomper het volgende:
Mijn broertje, dat gisteren zijn invite kreeg blijkt vandaag al weer 3 mensen te kunnen uitnodigen. Misschien moet de rest even checken? Bij hem bedelen kan op thijsie[at]gmail[dot]com
Dat hoop ik maarquote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:09 schreef erikkll het volgende:
[..]
nee hoormaar jij staat toch helemaal bovenaan, jij bent als eerste aan de beurt
Merkte ik alquote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:09 schreef Thomper het volgende:
[..]
Je doet maar..
Blijkt trouwens nu dat hij iets terug wil, omdat ie niet zomaar een vreemde wil inviten.. maar goed, we zien wel..
Toegevoegdquote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:10 schreef Toet het volgende:
Slarioux![]()
r.toet bij umail.leidenuniv.nl
Bij voorbaat dank
Gast ik heb je broertje zojuist mijn ftpserver-adres met mijn mp3verzameling gegeven.. doetie er niks meequote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:09 schreef Thomper het volgende:
[..]
Je doet maar..
Blijkt trouwens nu dat hij iets terug wil, omdat ie niet zomaar een vreemde wil inviten.. maar goed, we zien wel..
Mijn eerstvolgende invite heb je.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:02 schreef Slarioux het volgende:
Ik vroeg hem wat ie wilde hebben, maar ik hoor niks
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:08 schreef Thomper het volgende:
[..]
Mijn eerstvolgende invite heb je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |