Polo.com verkoopt ze voor 50 dollar, dat scheelt dus flink. Helaas verzenden ze niet naar Nederland. Maar is er in Nederland niet iets vergelijkbaars? Het kan zeker weten goedkoper.quote:Op donderdag 1 april 2004 01:50 schreef somegirl het volgende:
da's toch gewoon ook de normale prijs?
Volgensmij krijg je ze niet goedkoper hoor.
Da's alleen maar omdat je ze dan direct bij de fabrikant koopt én in amerika, en omdat het een amerikaans merk is, is het daar altijd goedkoper........quote:Op donderdag 1 april 2004 01:53 schreef Steijn het volgende:
[..]
Polo.com verkoopt ze voor 50 dollar, dat scheelt dus flink. Helaas verzenden ze niet naar Nederland. Maar is er in Nederland niet iets vergelijkbaars? Het kan zeker weten goedkoper.
Met die instelling blijven ze wel duur, maar bedankt voor de moeite.quote:Op donderdag 1 april 2004 01:59 schreef somegirl het volgende:Da's alleen maar omdat je ze dan direct bij de fabrikant koopt én in amerika, en omdat het een amerikaans merk is, is het daar altijd goedkoper........
Vandaag hap ik niet.quote:Op donderdag 1 april 2004 01:56 schreef B4ron het volgende:
wat ben jij een nep-kakker zeg...
Er zijn ook mensen die het niet om t logo gaan...quote:Op donderdag 1 april 2004 02:52 schreef Maikuuul het volgende:
Ik vind dat maar gare t-shirts enzo hooor :S alsof dr echt wat speciaals aan is zie je gewoon zoeen kut crocodilletje erop staan wow wat speciaalof dat ene dan van tommy hilfiger op die blousen zie je zoeen vet klein rood wit 4kantje en daar betaal je dan over de 70 euro voor :/ Tis niet mijn smaak zoeen gare kakkers kleren.
kijk, dat je gewoon dom bent, fuck it. Maar ik zeik toch ook niet over die pauper zooi die jij aan hebt ? Dus chillen, gek !! Got it ?quote:Op donderdag 1 april 2004 02:52 schreef Maikuuul het volgende:
Ik vind dat maar gare t-shirts enzo hooor :S alsof dr echt wat speciaals aan is zie je gewoon zoeen kut crocodilletje erop staan wow wat speciaalof dat ene dan van tommy hilfiger op die blousen zie je zoeen vet klein rood wit 4kantje en daar betaal je dan over de 70 euro voor :/ Tis niet mijn smaak zoeen gare kakkers kleren.
Misschien is het een cliché maar ik heb slechte ervaringen met andere polo's. Ik heb er een keer 2 bij The Sting gekocht en die waren na 3 keer wassen (gewoon 40 graden) dermate gekrompen dat het zo'n sexy naveltruitje was geworden. Dan geef ik liever wat meer uit want ik heb een gruwelijke hekel aan winkelen.quote:Op donderdag 1 april 2004 02:52 schreef Maikuuul het volgende:
Maar ik wel, sommige mensen zijn zo uitermate triest hier he!quote:Op donderdag 1 april 2004 02:02 schreef Steijn het volgende:
[..]
Vandaag hap ik niet.![]()
Inderdaad. Alsof je alleen maar dure kleding zou mogen dragen als je er het volle pond voor betaaltquote:Op donderdag 1 april 2004 13:44 schreef Karrakas het volgende:
Ten 2e ben jij zo'n loser, want waarom zou je 70 euro betalen als je er ook 50 euros aan uit kan geven met iets meer moeite? Ook al heb je genoeg geld, betekend dat dat je het dan maar over de balk moet smijten?
Betuigt adhesie metquote:Op donderdag 1 april 2004 14:56 schreef Kaensterle het volgende:
[..]
Inderdaad. Alsof je alleen maar dure kleding zou mogen dragen als je er het volle pond voor betaalt
Ik koop nieuwe merkkleding, maar ook vaak tweedehands. Scheelt bakken met geld en over 't algemeen is 't zo goed als nieuw.
Doe ff normaal zeg.quote:Op donderdag 1 april 2004 13:44 schreef Karrakas het volgende:
[..]
Maar ik wel, sommige mensen zijn zo uitermate triest hier he!
Ten 1e polo's zijn niet bestemd voor de de groep losers, sorry ik bedoel kakkers, je ouders kunnen ook veel geld hebben en je normaal gedragen, maar wel bijv. polo's dragen.
Ten 2e ben jij zo'n loser, want waarom zou je 70 euro betalen als je er ook 50 euros aan uit kan geven met iets meer moeite? Ook al heb je genoeg geld, betekend dat dat je het dan maar over de balk moet smijten?
Get alive miezerig hoopje mens.
Ik vond het best normaal, kakkers zijn zielige figuren die met pappies geld pronken, maar zelf nog niks bereikt hebben. Bij ons op de hockeyclub heb je er ook genoeg, ik draag dan ook wel dure merken. Maar dan vooral omdat ik deze kleding (ik versta onder dure merken LC, TH bijv.) erg mooi vind, netjes gekleed gaan is mijn stijl. Deze mannetjes denken zo stoer te zijn, zo van: ''als jij niet 80 euro betaald voor een rode TH polo maar 50 euro, dan hoor je er niet bij'' In en in triest.quote:Op donderdag 1 april 2004 15:29 schreef schatje het volgende:
[..]
Doe ff normaal zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |