abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18098877
Waar kopen jullie je polo's van RL/TH/Lacoste polo's? Want in de toko's waar ik kom zijn ze allemaal tussen de 60 en 70 euri. Is er bijvoorbeeld een online winkel die ze verkoopt in Nederland?
pi_18098892
da's toch gewoon ook de normale prijs?

Volgensmij krijg je ze niet goedkoper hoor.
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
pi_18098905
of je moet illegale nepperds kopen natuurlijk....
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
pi_18098928
quote:
Op donderdag 1 april 2004 01:50 schreef somegirl het volgende:
da's toch gewoon ook de normale prijs?

Volgensmij krijg je ze niet goedkoper hoor.
Polo.com verkoopt ze voor 50 dollar, dat scheelt dus flink. Helaas verzenden ze niet naar Nederland. Maar is er in Nederland niet iets vergelijkbaars? Het kan zeker weten goedkoper.
  donderdag 1 april 2004 @ 01:56:21 #5
27663 B4ron
Kuala Lumpur
pi_18098970
wat ben jij een nep-kakker zeg...
Goedenmiddag, u kunt wel gaan
pi_18098996
quote:
Op donderdag 1 april 2004 01:53 schreef Steijn het volgende:

[..]

Polo.com verkoopt ze voor 50 dollar, dat scheelt dus flink. Helaas verzenden ze niet naar Nederland. Maar is er in Nederland niet iets vergelijkbaars? Het kan zeker weten goedkoper.
Da's alleen maar omdat je ze dan direct bij de fabrikant koopt én in amerika, en omdat het een amerikaans merk is, is het daar altijd goedkoper........
pi_18099022
quote:
Op donderdag 1 april 2004 01:59 schreef somegirl het volgende:Da's alleen maar omdat je ze dan direct bij de fabrikant koopt én in amerika, en omdat het een amerikaans merk is, is het daar altijd goedkoper........
Met die instelling blijven ze wel duur, maar bedankt voor de moeite.
pi_18099027
quote:
Op donderdag 1 april 2004 01:56 schreef B4ron het volgende:
wat ben jij een nep-kakker zeg...
Vandaag hap ik niet.
  donderdag 1 april 2004 @ 02:04:10 #9
27663 B4ron
Kuala Lumpur
pi_18099046
heb je net club-avond gehad ofzo?
Goedenmiddag, u kunt wel gaan
  donderdag 1 april 2004 @ 02:52:23 #10
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_18099302
Ik vind dat maar gare t-shirts enzo hooor :S alsof dr echt wat speciaals aan is zie je gewoon zoeen kut crocodilletje erop staan wow wat speciaal of dat ene dan van tommy hilfiger op die blousen zie je zoeen vet klein rood wit 4kantje en daar betaal je dan over de 70 euro voor :/ Tis niet mijn smaak zoeen gare kakkers kleren.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  donderdag 1 april 2004 @ 02:55:48 #11
71411 GINandJUICE
k vind dat kruisje gewoon mooi
pi_18099308
of ehm... Amazon.com
Eh, ja....
pi_18099319
quote:
Op donderdag 1 april 2004 02:52 schreef Maikuuul het volgende:
Ik vind dat maar gare t-shirts enzo hooor :S alsof dr echt wat speciaals aan is zie je gewoon zoeen kut crocodilletje erop staan wow wat speciaal of dat ene dan van tommy hilfiger op die blousen zie je zoeen vet klein rood wit 4kantje en daar betaal je dan over de 70 euro voor :/ Tis niet mijn smaak zoeen gare kakkers kleren.
Er zijn ook mensen die het niet om t logo gaan...
| Foto's |
  donderdag 1 april 2004 @ 03:04:46 #13
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_18099324
Neej maar wel om het merk dat mag toch wel wat mooier gedaan worden ... dat krokodilletje is net alsof iemand het erop "geplakt" heeft want het steekt dik uit :s
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  donderdag 1 april 2004 @ 03:48:47 #14
5260 Stewie
March on down the field !
pi_18099404
quote:
kijk, dat je gewoon dom bent, fuck it. Maar ik zeik toch ook niet over die pauper zooi die jij aan hebt ? Dus chillen, gek !! Got it ?
pi_18105793
quote:
Misschien is het een cliché maar ik heb slechte ervaringen met andere polo's. Ik heb er een keer 2 bij The Sting gekocht en die waren na 3 keer wassen (gewoon 40 graden) dermate gekrompen dat het zo'n sexy naveltruitje was geworden. Dan geef ik liever wat meer uit want ik heb een gruwelijke hekel aan winkelen.
pi_18106763
quote:
Op donderdag 1 april 2004 02:02 schreef Steijn het volgende:

[..]

Vandaag hap ik niet.
Maar ik wel, sommige mensen zijn zo uitermate triest hier he!
Ten 1e polo's zijn niet bestemd voor de de groep losers, sorry ik bedoel kakkers, je ouders kunnen ook veel geld hebben en je normaal gedragen, maar wel bijv. polo's dragen.
Ten 2e ben jij zo'n loser, want waarom zou je 70 euro betalen als je er ook 50 euros aan uit kan geven met iets meer moeite? Ook al heb je genoeg geld, betekend dat dat je het dan maar over de balk moet smijten?

Get alive miezerig hoopje mens.
pi_18106767
Gewoon naar de Bonneterie of de RL store en niet zeiken over de prijs. Anders koop je maar een ander merk. Wat kan mij het schelen welk merk je draagt.
All good things must come to an end...
  donderdag 1 april 2004 @ 13:46:47 #18
27929 piere
doe mij maar bier
pi_18106812
dit jaar koop ik ze in maleisie
fok you ja!
pi_18108308
quote:
Op donderdag 1 april 2004 13:44 schreef Karrakas het volgende:

Ten 2e ben jij zo'n loser, want waarom zou je 70 euro betalen als je er ook 50 euros aan uit kan geven met iets meer moeite? Ook al heb je genoeg geld, betekend dat dat je het dan maar over de balk moet smijten?
Inderdaad. Alsof je alleen maar dure kleding zou mogen dragen als je er het volle pond voor betaalt
Ik koop nieuwe merkkleding, maar ook vaak tweedehands. Scheelt bakken met geld en over 't algemeen is 't zo goed als nieuw.
BEAR... FORCE... ONE! HOO HA!
pi_18108614
www.ebay.com, seller greatlittlegift

Gemiddeld 20 EUE per stuk, ik heb er zelf al 6 van deze verkoper gekocht. En de real ting!
pi_18108626
quote:
Op donderdag 1 april 2004 14:56 schreef Kaensterle het volgende:

[..]

Inderdaad. Alsof je alleen maar dure kleding zou mogen dragen als je er het volle pond voor betaalt
Ik koop nieuwe merkkleding, maar ook vaak tweedehands. Scheelt bakken met geld en over 't algemeen is 't zo goed als nieuw.
Betuigt adhesie met
pi_18109153
quote:
Op donderdag 1 april 2004 13:44 schreef Karrakas het volgende:

[..]

Maar ik wel, sommige mensen zijn zo uitermate triest hier he!
Ten 1e polo's zijn niet bestemd voor de de groep losers, sorry ik bedoel kakkers, je ouders kunnen ook veel geld hebben en je normaal gedragen, maar wel bijv. polo's dragen.

Get alive miezerig hoopje mens.
Doe ff normaal zeg.
pi_18109246
Zeg dat dan ook tegen B4ron.
BEAR... FORCE... ONE! HOO HA!
pi_18109259
quote:
Op donderdag 1 april 2004 15:29 schreef schatje het volgende:

[..]

Doe ff normaal zeg.
Ik vond het best normaal, kakkers zijn zielige figuren die met pappies geld pronken, maar zelf nog niks bereikt hebben. Bij ons op de hockeyclub heb je er ook genoeg, ik draag dan ook wel dure merken. Maar dan vooral omdat ik deze kleding (ik versta onder dure merken LC, TH bijv.) erg mooi vind, netjes gekleed gaan is mijn stijl. Deze mannetjes denken zo stoer te zijn, zo van: ''als jij niet 80 euro betaald voor een rode TH polo maar 50 euro, dan hoor je er niet bij'' In en in triest.

En ja, ik ben anti-kakker.
pi_18109396
quote:
Op donderdag 1 april 2004 15:32 schreef Kaensterle het volgende:
Zeg dat dan ook tegen B4ron.
Kaensterle heeft het bij het rechte eind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')