Is dit jouw mugshotfoto uit het politiearchief ofzo??quote:Op donderdag 1 april 2004 00:06 schreef Waxxer het volgende:
*zucht*
ik wil terug
het is 1 aprilquote:Op donderdag 1 april 2004 00:17 schreef beaverhausen het volgende:
Mis ik iets?
Ja zover was ik ook..quote:Op donderdag 1 april 2004 00:18 schreef blublub het volgende:
[..]
het is 1 april![]()
dat is een grapjequote:Op donderdag 1 april 2004 00:20 schreef ajuu het volgende:
ben ik daarom gebanned?
trusten ajuu!quote:Op donderdag 1 april 2004 00:23 schreef ajuu het volgende:
weltrusten
Nu wel ...dus truste mensenquote:Op donderdag 1 april 2004 02:15 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nog niet![]()
als nou niet iedereen er een topic over opent is het voor de mensen die om 4 uur online komen alsnog een verrassingquote:Op donderdag 1 april 2004 06:41 schreef Dark_Killah het volgende:
Idd, lekker handig![]()
I.P.V je dat nou om 4 uur doet als er 1000 mensen online zijn ..
grap?quote:Op donderdag 1 april 2004 07:25 schreef Megumi het volgende:
Mogguh luitjes. Grap werkt bij mij niet meer.
Ik ben in de PC Hooft blijven hangenquote:Op donderdag 1 april 2004 11:08 schreef Semisane het volgende:
Beaver!!Waar was je nou gisteren...we zagen je nergens in het vondelpark.
![]()
Beetje jammer...quote:Op donderdag 1 april 2004 11:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik ben in de PC Hooft blijven hangen
Net toen ik dacht ik moet iets kopen voor Semi kwam ik Estelle bij Gucci tegen en zijn we wat gaan drinken om bij te komen van al dat shoppen.quote:Op donderdag 1 april 2004 11:21 schreef Semisane het volgende:
[..]
Beetje jammer...
Heb je nog wat voor me gekocht!![]()
![]()
sorryquote:Op donderdag 1 april 2004 11:52 schreef Doffy het volgende:
Shoppen met een...... vrouw?!
![]()
quote:
17 april bij de meet dus.....ach wat lief van je.quote:Op donderdag 1 april 2004 11:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Net toen ik dacht ik moet iets kopen voor Semi kwam ik Estelle bij Gucci tegen en zijn we wat gaan drinken om bij te komen van al dat shoppen.
Volgende keer.
hey bartbeebquote:Op donderdag 1 april 2004 12:16 schreef Cybart het volgende:
[..]
heya lekker ding
HAAAKKUUUHHHquote:Op donderdag 1 april 2004 12:17 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hey bartbeeb
geproficitieerd!quote:Op donderdag 1 april 2004 12:26 schreef Gerdo het volgende:
*6,6 had voor tentamen*
.
*uitermate tevreden is*quote:Op donderdag 1 april 2004 12:29 schreef Cybart het volgende:
[..]
geproficitieerd!
quote:Op donderdag 1 april 2004 12:33 schreef Jerruh het volgende:
ik wil eten!!!!
gefliesieteerd gerdooooow!
*Tikkie* Jij bent 'em. Ik weet het, ik heb een chronisch gebrek aan 1 april humorquote:Op donderdag 1 april 2004 12:54 schreef wizarddragon het volgende:
Damn...te vroeg opgestaan. Mogguh iedereen. Nou kom maar op met jullie nasty 1aprilgrapjes.
Jij... jij... naar Dofstertje....quote:Op donderdag 1 april 2004 13:04 schreef Doffy het volgende:
*struikel laat*
Ziet er trouwens wel cool uit.quote:Op donderdag 1 april 2004 12:58 schreef Semisane het volgende:
[..]
Wellicht is die van XS4ALL beter: http://www.xs4all.nl/help(...)ge/senseo/index.html![]()
Goeiemorgen trouwens![]()
quote:Op donderdag 1 april 2004 13:05 schreef Sunjammer het volgende:
Jij... jij... naar Dofstertje....
Weet ik...quote:Op donderdag 1 april 2004 13:06 schreef Doffy het volgende:
[..]![]()
Grapje, Sunnie. Hou wel van je hoor
quote:Op donderdag 1 april 2004 12:58 schreef Semisane het volgende:
[..]
Wellicht is die van XS4ALL beter: http://www.xs4all.nl/help(...)ge/senseo/index.html![]()
quote:Op donderdag 1 april 2004 13:07 schreef Sunjammer het volgende:
Weet ik...
Twijfelde geen moment aan je hoor
If it makes you happy, I'm happyquote:Op donderdag 1 april 2004 13:18 schreef Doffy het volgende:
[..]Dat maakt me zo gelukkig!
Tegen wie was dat bedoeld?quote:Op donderdag 1 april 2004 13:27 schreef Davidboaz het volgende:
![]()
iig niet tegen jou.quote:Op donderdag 1 april 2004 13:30 schreef Doffy het volgende:
[..]
Tegen wie was dat bedoeld?![]()
quote:Op donderdag 1 april 2004 13:30 schreef wizarddragon het volgende:
Iig niet tegen jou.
Ik weet niks...ik observeerquote:Op donderdag 1 april 2004 13:31 schreef Doffy het volgende:
[..]![]()
en wie ben jij, als ik vragen mag, dat je dat weet?
Je veter is losquote:Op donderdag 1 april 2004 14:07 schreef Waxxer het volgende:
Fok is irritant vandaag, maarja, wie ben ik......
*kuch*
Iemand al ergens een 1 april grap bemerkt??
Ik heb veterloze schoenen aanquote:Op donderdag 1 april 2004 14:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je veter is los
quote:Op donderdag 1 april 2004 14:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb veterloze schoenen aan
Hai!!quote:Op donderdag 1 april 2004 14:17 schreef xman het volgende:
Hoi
Ja goed hoer! Hoer is het met jou in Zwolle?quote:Op donderdag 1 april 2004 14:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hai!!Hoer gaat het dan in Amsterdam?
Nouquote:Op donderdag 1 april 2004 14:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]![]()
quote:Op donderdag 1 april 2004 14:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nouheel mooie Italiaanse hoor
Ja op zich goed, dankje!quote:Op donderdag 1 april 2004 14:32 schreef xman het volgende:
[..]
Ja goed hoer! Hoer is het met jou in Zwolle?
quote:Op donderdag 1 april 2004 14:32 schreef xman het volgende:
[..]
Ja goed hoer! Hoer is het met jou in Zwolle?
Je hebt een zwaar leven waxxer..echt!quote:Op donderdag 1 april 2004 14:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja op zich goed, dankje!Echterrrr heb ik dus een boel tentamens en begint de motivatie in te klappen, het is zoooo druk, althans, ik zet een heel hoge druk om mezelf waardoor ik me 24/7 gestresst voel (slaaptekort, niet rustig kunnen zitten enz). Maar er valt iig met mij te praten, dinsdag was ik echt tegen het hysterische aan....
Naja en verder het laptop-debacle he... to do or not to do....
quote:Op donderdag 1 april 2004 14:45 schreef xman het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 1 april 2004 14:45 schreef xman het volgende:
1 april
quote:Op donderdag 1 april 2004 14:49 schreef xman het volgende:
![]()
Wat trouwens helpt: bij mij dan, is ff naar buiten gaan of ergens anders je werk doen. Van binnen zitten wordt ik zo depri.quote:Op donderdag 1 april 2004 14:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja op zich goed, dankje!Echterrrr heb ik dus een boel tentamens en begint de motivatie in te klappen, het is zoooo druk, althans, ik zet een heel hoge druk om mezelf waardoor ik me 24/7 gestresst voel (slaaptekort, niet rustig kunnen zitten enz). Maar er valt iig met mij te praten, dinsdag was ik echt tegen het hysterische aan....
Naja en verder het laptop-debacle he... to do or not to do....
Als ie een laptop had ging dat een stuk makkelijkerquote:Op donderdag 1 april 2004 14:56 schreef xman het volgende:
[..]
Wat trouwens helpt: bij mij dan, is ff naar buiten gaan of ergens anders je werk doen. Van binnen zitten wordt ik zo depri.
Je ziet dan dingen meer in verhouding.
Als je een laptop wil dan koop je er toch een! Ik weet van mezelf dat ik het niet loslaat tot ik ereentje heb gekocht.
Haai!!quote:Op donderdag 1 april 2004 15:07 schreef Markie-Mark het volgende:
Hello
Bedankt voor het alsnog verpesten van mn uitstekende humeurquote:Op donderdag 1 april 2004 15:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Morgenavond mag je weer he??
Nou ik zal je een beetje uit de droom helpen; buiten in de zon werken gaat niet, omdat je door het licht van de zon, de letters op je lcd scherm niet zult zien! Het enige wat je ziet is een zwarte scherm!quote:Op donderdag 1 april 2004 15:08 schreef Waxxer het volgende:
Als ik een laptop had kon ik nu lekker buiten in de zon gaan werken ook.....
Maar het is qua geld geen kattenpis natuurlijk he.... aan de andere kant als ik het renteloos in termijnen kan betalen, wat ik dus wel kan, oke.... dat lukt wel. Gewoon mijn krantengeld linea recta naar de mediamarkt een aantal keren... Maar als ik straks een auto heb...... benzine.... verz + belasting betaalt pappa zolang ik nog studeer, althans, als ik eenmaal op stage ben en het gaat goed..... Stom is dat, dat ik zelf niet eens zulke beslissingen kan nemen.
Nah dat is toch juist leuk??? Tussen de lego en de knuffelbeertjes en dan ben jij die leuke vriendelijke verkoper aan wie iedereen van alles vraagtquote:Op donderdag 1 april 2004 15:13 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Bedankt voor het alsnog verpesten van mn uitstekende humeur![]()
Maar idd morgenavond mag ik weer jagelukkig ben ik zaterdag de hele dag vrij
![]()
en dan nu de werkelijkheid:quote:Op donderdag 1 april 2004 15:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nah dat is toch juist leuk??? Tussen de lego en de knuffelbeertjes en dan ben jij die leuke vriendelijke verkoper aan wie iedereen van alles vraagten je kunt heel goed inpakken en dan maak je met een schaar en gekleurde sliertjes van die krullen en dan vraag je "Mag er gefeliciteerd op staan?"
![]()
Oh ja dat is waar ook... Nou ja dan kan ik iig overal werken waar ik maar wil, want in een kamer als dit word je op een gegeven moment idd helemaal kriegel. Geen balkon en slechts een groot parkeerterrein voor m'n raam...quote:Op donderdag 1 april 2004 15:15 schreef xman het volgende:
[..]
Nou ik zal je een beetje uit de droom helpen; buiten in de zon werken gaat niet, omdat je door het licht van de zon, de letters op je lcd scherm niet zult zien! Het enige wat je ziet is een zwarte scherm!![]()
quote:Op donderdag 1 april 2004 15:20 schreef Cybart het volgende:
[..]
en dan nu de werkelijkheid:
Nah dat is toch juist irritant??? Tussen de stapels omgevallen dozen lego en de knuffelbeertjes en dan ben jij die leuke vriendelijke verkoper aan wie iedereen van alles tot stervens toe onzinnige dingen vraagten je kunt heel goed inpakken en dan maak je met een schaar en gekleurde sliertjes van die krullen en dan vraag je "Mag er gefeliciteerd op staan?" en nog niet eens dat die mensen dan bedankt zeggen...
*ZwoeiZwaai*quote:Op donderdag 1 april 2004 14:17 schreef xman het volgende:
Hoi
Vondelparkweer?quote:Op donderdag 1 april 2004 15:23 schreef Semisane het volgende:
Tis mooi weer hè
[..]
Nah dat is toch juist irritant??? Tussen de stapels omgevallen dozen lego en de knuffelbeertjes en dan ben jij die leuke vriendelijke verkoper aan wie iedereen van alles tot stervens toe onzinnige dingen vraagten je kunt heel goed inpakken en dan maak je met een schaar en gekleurde sliertjes van die krullen en dan vraag je "Mag er gefeliciteerd op staan?" en nog niet eens dat die mensen dan bedankt zeggen...
Kom jij dan dit keer wel? 1 dag shoppen in de PCH straat is wel genoeg hoor! Vooral als je toch niks voor mij koopquote:Op donderdag 1 april 2004 15:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Vondelparkweer?
Hey daarquote:Op donderdag 1 april 2004 15:23 schreef Semisane het volgende:
[..]
*ZwoeiZwaai*
Tis mooi weer hè
Yep!quote:Vondelparkweer?
Waxx!quote:Op donderdag 1 april 2004 15:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Ja daar heb je dan ook wel weer gelijk in.... Dat er voor duizenden euro's aan Lego staat en dan zoeken mensen een bepaald iets en dan gaan ze stampij lopen maken omdat dat er dan net weer niet staat....![]()
Heeeyyy Bart hey!!! Hoe gaat'ie verder?? Nog een dag en het is weer weekend - tijd om recepten uit te proberen!! Alsof je verder niks anders doet
Ik ga zo maar eens richting school, heb weer een tentamen (massacommunicatie)
waarschijnlijk is de bouwvallige staat dus net zo erg als de bouwvallige staat van Victoria zelf?quote:Op donderdag 1 april 2004 15:24 schreef fulco- het volgende:
Wuif vanuit Engeland! Ja, ik moest even laten zien dat ik nog leef enzo.
Ik zit op het moment in Crewe, geweldig stadje... NOT! Als je op zoek bent naar ouwe zooi, ben je op de place to be! Crewe schijnt het grootste spoorwegknooppunt van Engeland te zijn, en raad eens wie er een hotelkamer heeft, vlak naast dat spoor.... jups, moi
Het hotel is al even oud als het station (wat hopeloos vervallen is, maar nog steeds in gebruik!). Victoria schijnt ook eens in dat hotel geslapen te hebben... daarna hebben ze waarschijnlijk amper meer geld voor onderhoud gehad. Ik zal proberen nog wat deplorabele foto's te maken.
Hoe is ie met jullui? Alles goed?
Oi! Jah vond ik ook.quote:Op donderdag 1 april 2004 15:27 schreef xman het volgende:
[..]
Hey daar
Was erg gezellig gister!![]()
Woei!!quote:Op donderdag 1 april 2004 15:32 schreef Semisane het volgende:
[..]
Oi! Jah vond ik ook.Ben weer een level gestegen in FFXI
Oh dan moet ik dat ook eens doen, gewoon om half tien licht uit en in bed.quote:Op donderdag 1 april 2004 15:29 schreef Cybart het volgende:
[..]
Waxx!
met mij gaat ie weer lekker. merk echt dat ik veel geslapen heb. voel me een stuk beter dan afgelopen week/weken. bijna weekend![]()
![]()
hehe dit weekend zal er weinig in de keuken gestaan worden
morgenavond de kroeg in (althans dat hoop ik). zaterdag naar concert van soulvation*en zondag hoop ik op een bankhangavond met wat lui
en wat gaat gij doen?
succes met tenmamen!
[..]
2 vriendinnen nog welquote:Op donderdag 1 april 2004 15:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh dan moet ik dat ook eens doen, gewoon om half tien licht uit en in bed.
Ik heb morgen een barvergadering bij het coc, wordt wel gezellig (samen eten bijv). Dan zaterdag naar mijn ouders om de verjaardag van mijn vader te vieren. 's Avonds ga ik eten met een vriend en twee vriendinnen (jaja) en dan gaan we naar Delfts Blok (=cabaretgroep). Dan zondags een interview denk ik. En dan naar Zwolle voor Part II van de tentamenweek.
Dankjewel voor het succes wensenIk hoop dat ik er wat van bak, maar ik heb echt concentratieproblemen met het leren
naja, wie weet heb ik wat algemene kennis opgedaan zodat ik het alsnog goed maak.... Positief blijven he
Maar naar een concert!! Wat cool!!! En nog soulvation ook!!![]()
vooralsnog ga je je vanavond helemaal lamzuipen ?quote:Op donderdag 1 april 2004 15:44 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]Bart!!!
En idd Bart dat lijkt er meer op ja!
Ik heb onlangs niet in haar coffin gekeken... Maar het ziet er allemaal niet zo jofel uit.quote:Op donderdag 1 april 2004 15:30 schreef Cybart het volgende:
[..]
waarschijnlijk is de bouwvallige staat dus net zo erg als de bouwvallige staat van Victoria zelf?
wat je allemaal zelf moet ophoesten?quote:Op donderdag 1 april 2004 15:48 schreef fulco- het volgende:
[..]
Ik heb onlangs niet in haar coffin gekeken... Maar het ziet er allemaal niet zo jofel uit.
Maar goed... ze zijn het hotel wel aan het renoveren. Ik heb een "refurbished room" en mja.... het ziet er op het eerste gezicht wel opgeknapt uit. En op het tweede gezicht allemaal gemiste kansen. En daarvoor durven ze ook nog eens 90 pond (135 euro) per nacht te vragen.![]()
Lamzuipen niet....maar mn beste vriendin neemt me een avondje mee uit ( bios, wat drinken) voor mn verjaardag(morgen)quote:Op donderdag 1 april 2004 15:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
vooralsnog ga je je vanavond helemaal lamzuipen ?
alvast proficiatquote:Op donderdag 1 april 2004 15:51 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Lamzuipen niet....maar mn beste vriendin neemt me een avondje mee uit ( bios, wat drinken) voor mn verjaardag(morgen)![]()
En jij gaat naar Soulvationjaloers ben
Helemaal niks gevraagd en mn vrienden kennende krijg ik vast allerlei onzinnige en onbruikbare dingen zoals vorig jaarquote:Op donderdag 1 april 2004 15:53 schreef Cybart het volgende:
[..]
alvast proficiat
wat heb je gevraagd?
Nee, het werk betaalt. Maar ik vind het een "shitload of money".quote:Op donderdag 1 april 2004 15:51 schreef Cybart het volgende:
[..]
wat je allemaal zelf moet ophoesten?
of hoe ben je daar verzeild geraakt?
reinste troep kan ook leuk zijnquote:Op donderdag 1 april 2004 15:54 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Helemaal niks gevraagd en mn vrienden kennende krijg ik vast allerlei onzinnige en onbruikbare dingen zoals vorig jaar![]()
om weer te baden in luxe weelde?quote:Op donderdag 1 april 2004 15:55 schreef fulco- het volgende:
[..]
Nee, het werk betaalt. Maar ik vind het een "shitload of money".
Ik heb hier een paar dagen cursus gedaan... en nu zit ik te wachten tot ik morgenochtend weer naar Manchester mag terugreizen, om daar met KLM naar Amsterdam te reizen.
nieuw is inderdaad erg betrekkelijkquote:Op donderdag 1 april 2004 15:56 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik word zo vrolijk van het "nieuwe"liedje van Safri Duo-> All The People In The World
Helemaal content hoor...lig nog steeds dubbel om z'n gehuppelquote:Op donderdag 1 april 2004 15:33 schreef xman het volgende:
[..]
Woei!!![]()
En voel je je nu wel goed met deze character?
Om weer bij mijn vriendje te zijnquote:Op donderdag 1 april 2004 15:57 schreef Cybart het volgende:
[..]
om weer te baden in luxe weelde?
nouja, toch allemaal positieve punten!quote:Op donderdag 1 april 2004 15:58 schreef fulco- het volgende:
[..]
Om weer bij mijn vriendje te zijn![]()
En nee, ik baad thuis niet in weelde.... maar mijn bed is wel langer dan mijn lengte (in Engeland is het bed altijd 10 cm te kort!) en het eten is niet doordrenkt met vet!
Hangt er vanaf hoe je gaat zitten en hoe donker je zonnenbril isquote:Op donderdag 1 april 2004 15:15 schreef xman het volgende:
Nou ik zal je een beetje uit de droom helpen; buiten in de zon werken gaat niet, omdat je door het licht van de zon, de letters op je lcd scherm niet zult zien! Het enige wat je ziet is een zwarte scherm!![]()
Steken onder water mogen wel als je ze per twee doet en moderator bent?quote:Op donderdag 1 april 2004 13:35 schreef Jerruh het volgende:
daboza; ben je eenr marc_mga kloon?.
die komt ook altijd alleen maar ff met een vrij weinig zeggende post binnen voor de reacties.
*flauw ok.*
gaan we weerquote:Op donderdag 1 april 2004 16:03 schreef NathaN het volgende:
[..]
Steken onder water mogen wel als je ze per twee doet en moderator bent?
Bassie!quote:Op donderdag 1 april 2004 15:58 schreef fulco- het volgende:
[..]
Om weer bij mijn vriendje te zijn![]()
En nee, ik baad thuis niet in weelde.... maar mijn bed is wel langer dan mijn lengte (in Engeland is het bed altijd 10 cm te kort!) en het eten is niet doordrenkt met vet!
Zag je diequote:Op donderdag 1 april 2004 16:07 schreef Markie-Mark het volgende:
gaan we weer![]()
jeps....inderdaadquote:Op donderdag 1 april 2004 16:07 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
gaan we weer![]()
zag je diequote:Op donderdag 1 april 2004 16:09 schreef Cybart het volgende:
jeps....inderdaad
ga buiten spelen
daar is het nu heel mooi weer voor
Ha Jerrequote:Op donderdag 1 april 2004 16:14 schreef Jerruh het volgende:
wieeej eerste vergadering van multi gehad! we hebben 4 nationaliteiten in de groep van dretien en nog wat halfbloedjes (zoals ik
)
het wordt gaaf!!!!!!!!!!
Donkere zonnebril helpt niet, want je scherm is te donker voor zonlicht dus met zonnebril van je nog minder lcdlicht op. Met een parasol heb je kans dat je wat ziet, doch dat is ook weinig met het omgevingslicht.quote:Op donderdag 1 april 2004 16:02 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe je gaat zitten en hoe donker je zonnenbril is
jij ... halfbloed....??????quote:Op donderdag 1 april 2004 16:14 schreef Jerruh het volgende:
wieeej eerste vergadering van multi gehad! we hebben 4 nationaliteiten in de groep van dretien en nog wat halfbloedjes (zoals ik
)
het wordt gaaf!!!!!!!!!!
That was kinda my pointquote:Op donderdag 1 april 2004 16:15 schreef xman het volgende:
Donkere zonnebril helpt niet,
Joepie eindelijk de goede en nog de ongecensureerde versie ook : Lover he fuck youquote:Op donderdag 1 april 2004 16:13 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik haat verneukte mp3'tjes die ineens heel hard gaan piepen![]()
zag je diequote:Op donderdag 1 april 2004 16:11 schreef NathaN het volgende:
[..]
zag je die?
pink?quote:Op donderdag 1 april 2004 16:17 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Joepie eindelijk de goede en nog de ongecensureerde versie ook : Lover he fuck you![]()
Yep....voor m'n top 40 cdtje voor mn verjaardagsfeestje. Ter verkoming dat we weer zijn veroordeeld tot de muziek van paps en mams -> Rene Froger, Ruth Jaccot en Simply Redquote:Op donderdag 1 april 2004 16:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
pink?
markie!!!! ja alles goedquote:Op donderdag 1 april 2004 16:15 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ha Jerre![]()
Alles ok????
quote:Op donderdag 1 april 2004 16:15 schreef Cybart het volgende:
[..]
jij ... halfbloed....??????
Ow ja de shopdatequote:Op donderdag 1 april 2004 16:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]
markie!!!! ja alles goed.
. zeggum, choose your date
.
je hebt anderhalve week volgende week huh? nou dan zit er vast wel een mooie woensdga of vrijdag bij?quote:Op donderdag 1 april 2004 16:21 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ow ja de shopdateDie moet nu idd maar eens gepland worden ja voor de lente al voorbij is
![]()
nobody else...can walk....the way you walk....quote:Op donderdag 1 april 2004 16:19 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Yep....voor m'n top 40 cdtje voor mn verjaardagsfeestje. Ter verkoming dat we weer zijn veroordeeld tot de muziek van paps en mams -> Rene Froger, Ruth Jaccot en Simply Red![]()
Nee, m'n zonnenbril is te donker en ik zit in de zon te laptoppen...quote:Op donderdag 1 april 2004 16:18 schreef Jerruh het volgende:
zag je die [afbeelding]?
Gaat helemaal goed komen, vanaf volgende week donderdag ben ik 1.5 week helemaal verlost van alle schoolzorgenquote:Op donderdag 1 april 2004 16:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
je hebt anderhalve week volgende week huh? nou dan zit er vast wel een mooie woensdga of vrijdag bij?.
ghe ghequote:Op donderdag 1 april 2004 16:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]half belg
.
brandend zaaaaaaaandquote:Op donderdag 1 april 2004 16:22 schreef Cybart het volgende:
[..]
nobody else...can walk....the way you walk....
we bouwen huizen om orkanen te weerstaan...
And I Looooooooove the thought of comming home to you....
hehe....quote:Op donderdag 1 april 2004 16:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
brandend zaaaaaaaand
hey hallo so youre the greatest lover!!!
Sja la la la la la Sja la la la laquote:Op donderdag 1 april 2004 16:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hey hallo so youre the greatest lover!!!
de macarenaquote:Op donderdag 1 april 2004 16:25 schreef Jerruh het volgende:
[quote]Op donderdag 1 april 2004 16:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
hehe....
looking out on
die doet het altijd goed, of mambo nr.5.
K3!!!!.
jaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 1 april 2004 16:26 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Sja la la la la la Sja la la la la
*blij ben*
hoe laat, en als ik de auto kan krijgen (wat ik wel verwacht) dan heb ik daar eigenlijk wel erg veel zin inquote:Op donderdag 1 april 2004 16:31 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaa
*ook is*
komen jij en bart vanavond ff poolen in eindhoven?.
geef maar toe, het is best een leuke cd!quote:Op donderdag 1 april 2004 16:32 schreef Markie-Mark het volgende:
Bang Bang Bang...Catch Me If You Can
If You Get me Started we could have a Party![]()
![]()
Somebody Stop me![]()
![]()
ik weet het niet, ik ga sowieso al met kawah en linda poolenquote:Op donderdag 1 april 2004 16:32 schreef Cybart het volgende:
[..]
hoe laat, en als ik de auto kan krijgen (wat ik wel verwacht) dan heb ik daar eigenlijk wel erg veel zin in
Ik kan nietquote:Op donderdag 1 april 2004 16:31 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaa
*ook is*
komen jij en bart vanavond ff poolen in eindhoven?.
belachelijkquote:Op donderdag 1 april 2004 16:34 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ik kan nietga met mn beste vriendin naar de bios en wat drinken zoals ik zei gisteren
Anders had ik daar wel superveel zin in gehad ja![]()
De cd heb ik nietquote:Op donderdag 1 april 2004 16:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
geef maar toe, het is best een leuke cd!
when i hear the jungle beat...
hahaha i knew, gewoon, feeling of welcomenessquote:Op donderdag 1 april 2004 16:34 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ik kan nietga met mn beste vriendin naar de bios en wat drinken zoals ik zei gisteren
Anders had ik daar wel superveel zin in gehad ja![]()
ik heb hem hier bijquote:Op donderdag 1 april 2004 16:35 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
De cd heb ik niet![]()
alleen dat ene liedje....
en Cowboy![]()
en Chipz in Black![]()
heel snel de hele cd downloaden gaat![]()
quote:Op donderdag 1 april 2004 16:35 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hahaha i knew, gewoon, feeling of welcomeness.
Lang niet meer gezien op fok!quote:Op donderdag 1 april 2004 16:40 schreef fulco- het volgende:
[..]
Hichammie!!
Ookquote:Op donderdag 1 april 2004 16:48 schreef xman het volgende:
[..]
Lang niet meer gezien op fok!
Kom je nou ook met die pompoenen op de meet doffiyquote:Op donderdag 1 april 2004 16:57 schreef Doffy het volgende:![]()
![]()
* Woeiiiiiiii! *![]()
![]()
![]()
![]()
@ fulco-
![]()
![]()
Kwam ie maar eens met pompoenen op MSNquote:Op donderdag 1 april 2004 17:02 schreef xman het volgende:
[..]
Kom je nou ook met die pompoenen op de meet doffiy![]()
Mis je me zo?quote:Op donderdag 1 april 2004 17:04 schreef fulco- het volgende:
Kwam ie maar eens met pompoenen op MSN
(zonder pompoenen mag ook).
Mja... ik mis de gezellige conversaties wel,quote:Op donderdag 1 april 2004 17:13 schreef Doffy het volgende:
[..]
Mis je me zo?![]()
quote:Op donderdag 1 april 2004 17:15 schreef fulco- het volgende:
Mja... ik mis de gezellige conversaties wel,
Jij kletst graag buiten de deurquote:ja! Heb gelukkig ook nog andere conversaties, zoals met mijnvriendje
. Maar hoe diverser, hoe leuker, zal ik maar zeggen!
![]()
Jups... ik ben geen monogaam kletser!quote:Op donderdag 1 april 2004 17:19 schreef Doffy het volgende:
[..]Lief!
[..]
Jij kletst graag buiten de deur
Maar helaas, ik moet zo weer weg... sex, druk druk druk & rock 'n' roll, je weet hoe dat gaat...
Voor jou doe ik dat graag, hoorquote:Op donderdag 1 april 2004 17:02 schreef xman het volgende:
Kom je nou ook met die pompoenen op de meet doffiy![]()
En weet jequote:Op donderdag 1 april 2004 17:21 schreef fulco- het volgende:
Jups... ik ben geen monogaam kletser!![]()
Uhoh...quote:Maarruh... ik zal je wel eens stalken op je gsm!
Kugari vent gozer dudequote:Op donderdag 1 april 2004 17:39 schreef Kugari-Ken het volgende:
hey peeps ik ben er weer
niet zo goed.quote:Op donderdag 1 april 2004 17:43 schreef Markie-Mark het volgende:
En met de tentamens?
Heet heet heet.quote:Op donderdag 1 april 2004 17:39 schreef Kugari-Ken het volgende:
hey peeps ik ben er weer
Dat is minderquote:Op donderdag 1 april 2004 17:45 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
niet zo goed.
Jij wil ook iedereenquote:Op donderdag 1 april 2004 17:49 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Heet heet heet.
Hoi Kugari-Ken, kheb er lang over nagedacht....ik wil je..![]()
Zou je het erg vinden danquote:Op donderdag 1 april 2004 17:52 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Jij wil ook iedereen![]()
quote:Op donderdag 1 april 2004 17:49 schreef wizarddragon het volgende:
ik wil je.. een cadeautje geven, of veel geld, heel veel geld.
That wasn't my pointquote:Op donderdag 1 april 2004 17:53 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Zou je het erg vinden dan?
Voor jou altijd, m'n liefstequote:Op donderdag 1 april 2004 17:55 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
![]()
Kralingse bos?quote:Op donderdag 1 april 2004 18:06 schreef Camoth het volgende:
Isse weer!Hele dag in Rotterdam gehangen, lekker in het zonnetje in een park gezeten..hmm...
![]()
Uhm.. dat moet vast mogelijk zijn... *naar msn zweef*quote:Op donderdag 1 april 2004 19:19 schreef Cybart het volgende:
Vlarp...
ik wil u om een gunst vragen
ik krijg mixmania maar niet goed gekocht...
op het werk niet en thuis niet...
verkeerd u mischien in de gelegenheid deze een keer door te passen?
eej wax!quote:Op donderdag 1 april 2004 19:24 schreef Waxxer het volgende:
Nou dat tentamen was een 1 april-grap
hoop ik
Hai!
quote:Op donderdag 1 april 2004 19:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
eej wax!
Al gebeld of gemaild?
Geen idee hoe het daar heette, was te stoned. Was bij de kunsthal.quote:Op donderdag 1 april 2004 18:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kralingse bos?
*meezweef*quote:Op donderdag 1 april 2004 19:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm.. dat moet vast mogelijk zijn... *naar msn zweef*
Mijn user-icoon, wat doe je!quote:Op donderdag 1 april 2004 19:33 schreef beaverhausen het volgende:
Tis rustig hier..
Wat? Ik zie nog steeds een Lief Schattig Hondje hoor.quote:Op donderdag 1 april 2004 19:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mijn user-icoon, wat doe je! [afbeelding]
Ik bedoel dus de jouwe.quote:Op donderdag 1 april 2004 19:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat? Ik zie nog steeds een Lief Schattig Hondje hoor.
Ow.quote:Op donderdag 1 april 2004 19:44 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik bedoel dus de jouwe..
Deze is wel heel gay.quote:Op donderdag 1 april 2004 19:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ow.
Niet leuk? Moet ik Jude weer terughalen?
Tis gewoon een schattig beertje hoor.quote:Op donderdag 1 april 2004 19:47 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Deze is wel heel gay..
Oohhhhh het kwartje valt (quote:Op donderdag 1 april 2004 19:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
eej wax!
Al gebeld of gemaild?
Eerst spelen met je etenquote:Op donderdag 1 april 2004 19:49 schreef Waxxer het volgende:
Wat kwel ik hem he ondertussen
Nounounounouquote:Op donderdag 1 april 2004 19:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Eerst spelen met je eten
spelen met je leven?quote:Op donderdag 1 april 2004 19:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Eerst spelen met je eten
Heb je er wat op tegen dat ze dat niet doen?quote:Op donderdag 1 april 2004 20:08 schreef ysklontje2000 het volgende:
Kunnen de provincialen niet in hun eigen knullige stadjes gaan zitten?
Dat heb je snel begrepen.quote:Op donderdag 1 april 2004 20:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Heb je er wat op tegen dat ze dat niet doen?
Ik wil ook naar Amsterdam hoorquote:Op donderdag 1 april 2004 20:08 schreef ysklontje2000 het volgende:
Kunnen de provincialen niet in hun eigen knullige stadjes gaan zitten?
EN een Vlarp-usericon met zonnebril!!!quote:Op donderdag 1 april 2004 20:12 schreef Vlarp het volgende:nieuwe smileys
Zij zorgen wel voor de nodige inkomsten als ze hun eigen omgeving verlatenquote:Op donderdag 1 april 2004 20:11 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Dat heb je snel begrepen.
Nog nietquote:Op donderdag 1 april 2004 20:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
EN een Vlarp-usericon met zonnebril!!!
Heb je er zelf ook een?
Amsterdam, Amsterdam, Amsterdam..wat is dat toch voor een drang om altijd maar naar Amsterdam te willen?quote:Op donderdag 1 april 2004 20:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik wil ook naar Amsterdam hoor![]()
Blubjequote:Op donderdag 1 april 2004 20:13 schreef blublub het volgende:
n'avond heren![]()
Euhhh.... hoe bedoel je?quote:Op donderdag 1 april 2004 20:14 schreef ysklontje2000 het volgende:
Oh ja, ik mag weer alles leuk vinden van de dokter.
Ohw, en waarom mocht dat eerst niet?quote:Op donderdag 1 april 2004 20:14 schreef ysklontje2000 het volgende:
Oh ja, ik mag weer alles leuk vinden van de dokter.
Beavjequote:Op donderdag 1 april 2004 20:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Blubje
Voor mensen die er niet vandaan komen heeft het iets aparts. Het heeft sfeer enzoquote:Op donderdag 1 april 2004 20:15 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Amsterdam, Amsterdam, Amsterdam..wat is dat toch voor een drang om altijd maar naar Amsterdam te willen?
quote:Op donderdag 1 april 2004 20:19 schreef blublub het volgende:
[..]
Beavje![]()
alles goed?
hm, weet niet of t doorgaat...quote:Op donderdag 1 april 2004 20:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Al klaar voor je lunch?![]()
Ik wilde een niet serieus antwoord....quote:Op donderdag 1 april 2004 20:18 schreef ysklontje2000 het volgende:
Sinds wanneer worden mijn posts serieus genomen?
Tuurlijk gaat het door!quote:Op donderdag 1 april 2004 20:21 schreef blublub het volgende:
hm, weet niet of t doorgaat...
Je gebruikt de verkeerde smiley!quote:maar ik ben er klaar voor, ik ben er klaar voor, ik ben er klaar voor!![]()
hm, ik weet t zo net nog niet hoorquote:Op donderdag 1 april 2004 20:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat het door!
[..]
Je gebruikt de verkeerde smiley!
Deze moet je hebben:![]()
![]()
![]()
![]()
Oeh joy!quote:Op donderdag 1 april 2004 20:50 schreef wizarddragon het volgende:
Ow mensen...pas op, want hier ben ik weer
quote:Op donderdag 1 april 2004 20:50 schreef wizarddragon het volgende:
Ow mensen...pas op, want hier ben ik weer
Altijd leuk jahquote:Op donderdag 1 april 2004 20:51 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Oeh joy!
jahquote:Op donderdag 1 april 2004 21:09 schreef Jerruh het volgende:
BUFFY!!!!!!!!!!!!!!! ze zijn weer in het secret lab!!!!.
en willow verandert in warren.
.
quote:Op donderdag 1 april 2004 21:10 schreef blublub het volgende:
[..]
jah
ik snap t niet, hoe kan dat nou...
En Giles is dood
ik zei toch al, nietquote:Op donderdag 1 april 2004 21:15 schreef Jerruh het volgende:
giles is nie dood, muts!
en kennedy is cool.
ik concentreer me tenmonste op buffyquote:Op donderdag 1 april 2004 21:15 schreef blublub het volgende:
[..]
ik zei toch al, nietsnelle
ultrabeat - feeling finequote:Op donderdag 1 april 2004 20:26 schreef Vlarp het volgende:
Hoe heet dat nummer eigenlijk waar een gozer de hele tijd "now i'm feeling fine!" zingt? Is een dance nummertje, zit ook in Mixmania 2004 vol 1
Kennedy...quote:Op donderdag 1 april 2004 21:15 schreef Jerruh het volgende:
giles is nie dood, muts!
en kennedy is cool.
Na deze natuurlijkquote:Op donderdag 1 april 2004 21:21 schreef xman het volgende:
Cool dit is echt the gayest smilie ever! [afbeelding]
ik niet dan? wat doet willow nou gek?quote:Op donderdag 1 april 2004 21:16 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik concentreer me tenmonste op buffy.
.
alles goe vrouwelijk schoon?.
quote:Op donderdag 1 april 2004 21:26 schreef beaverhausen het volgende:
Kennedy Tara & Willow
kijk jou mag ikquote:Op donderdag 1 april 2004 21:26 schreef beaverhausen het volgende:
Kennedy & Willow
quote:Op donderdag 1 april 2004 21:27 schreef Jerruh het volgende:
[..]
kijk jou mag ik.
Ik vond Tara eigenlijk nooit zo leukquote:Op donderdag 1 april 2004 21:27 schreef LeBeau het volgende:
[..]
![]()
Tara.![]()
![]()
![]()
het is Blublub the Vampire Slayer voor jou, hoorquote:Op donderdag 1 april 2004 21:29 schreef wizarddragon het volgende:
Ow is Snuffy The Vampire Player op tv??
ja, beetje een raar kind, maar ze waren wel lief samenquote:Op donderdag 1 april 2004 21:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik vond Tara eigenlijk nooit zo leuk
Ik eigenlijk ook niet tot de aflevering waarin ze dood ging.quote:Op donderdag 1 april 2004 21:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik vond Tara eigenlijk nooit zo leuk
Finding Nemo!quote:Op donderdag 1 april 2004 21:32 schreef Andyvie het volgende:
ER was ook goed vanavond
Alles goed met iedereen verder?
Ik heb vandaag 3 DVD's gekocht, FInding Nemo, Insomnia en The Matrix Revolutions (nou ja, Finding Nemo had ik besteld en is vandaag aangekomen). Welke zal ik als eerste gaan kijken?
quote:Op donderdag 1 april 2004 21:31 schreef blublub het volgende:
ja, beetje een raar kind, maar ze waren wel lief samen
Ze waren wel lief samen en het was zielig toen Tara doodging maar ik vind Willow en Kennedy leukerquote:Op donderdag 1 april 2004 21:32 schreef LeBeau het volgende:
Ik eigenlijk ook niet tot de aflevering waarin ze dood ging.![]()
Mja, vind Buffy ook weinig aan. Eigenlijk helemaal niks. Een paar keer gekeken, maar het kan me niet echt boeien.quote:Op donderdag 1 april 2004 21:34 schreef ysklontje2000 het volgende:
Als hier één of andere serie besproken wordt kun je net zo goed wegblijven heb ik het idee.
Ja, psies. Ik ben het helemaal met je eens, voor de verandering.quote:Op donderdag 1 april 2004 21:34 schreef ysklontje2000 het volgende:
Als hier één of andere serie besproken wordt kun je net zo goed wegblijven heb ik het idee.
Jaaa, Nemo isquote:Op donderdag 1 april 2004 21:33 schreef blublub het volgende:
[..]
Finding Nemo!![]()
als het tussen eindhoven beukenlaan en eindhoven was, kon ik het wezenquote:Op donderdag 1 april 2004 21:29 schreef LeBeau het volgende:
[..]
![]()
Ik zag trouwens vandaag iemand in de trein die erg veel op jou leek!Nou ja, hij had bruin haar en bakkebaarden... maar toch.
nee jij bentquote:Op donderdag 1 april 2004 21:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jaaa, Nemo is![]()
!
quote:Op donderdag 1 april 2004 21:37 schreef blublub het volgende:
[..]
nee jij bent![]()
Rotterdam Centraal - Vlaardingen Oost.quote:Op donderdag 1 april 2004 21:37 schreef Jerruh het volgende:
[..]
als het tussen eindhoven beukenlaan en eindhoven was, kon ik het wezen.
quote:Op donderdag 1 april 2004 21:38 schreef Camoth het volgende:
[..]
Oeh.... flirt![]()
Tja...das nou mijn voordeeltje, man/vrouw, maakt mij niet uitquote:Op donderdag 1 april 2004 21:40 schreef blublub het volgende:
[..]als er geen heteros voor handen zijn ga ik vanzelf over op de homos
ik kan t gewoon niet laten
![]()
![]()
Yup, ben ik mee eens. Ik vond High-school Buffy vroeger eigenlijk veel leuker, nu vind ik het stukken minder.quote:Op donderdag 1 april 2004 21:35 schreef Camoth het volgende:
[..]
Mja, vind Buffy ook weinig aan. Eigenlijk helemaal niks. Een paar keer gekeken, maar het kan me niet echt boeien.![]()
houdt dit in dat je mij op zich wel niet verkeerd uit vind zien?quote:Op donderdag 1 april 2004 21:39 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Rotterdam Centraal - Vlaardingen Oost.![]()
Maarja, ook al was het geen Jerruh, het zag er niet verkeerd uit.Het lijkt wel of iemand een blik leuke jongens opentrekt als het zonnetje lekker begint te schijnen.
![]()
ach, vrouwen zijn ok, maar niet om mee te flirten... daar zijn mannen (ongeacht de geaardheid) veel te leuk voorquote:Op donderdag 1 april 2004 21:41 schreef Camoth het volgende:
[..]
Tja...das nou mijn voordeeltje, man/vrouw, maakt mij niet uit![]()
Net als charmed, was even leuk, maar al snel werd het zo belachelijk dat er echt niks meer aan was. naar mijn mening dan.quote:Op donderdag 1 april 2004 21:41 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Yup, ben ik mee eens. Ik vond High-school Buffy vroeger eigenlijk veel leuker, nu vind ik het stukken minder.
Mannen duren langer om te versieren. Vrouwen zijn veel sneller.quote:Op donderdag 1 april 2004 21:42 schreef blublub het volgende:
[..]
ach, vrouwen zijn ok, maar niet om mee te flirten... daar zijn mannen (ongeacht de geaardheid) veel te leuk voor
ik zag vandaag een leuke taxichauffeurquote:Op donderdag 1 april 2004 21:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]
houdt dit in dat je mij op zich wel niet verkeerd uit vind zien?.
maar je hebt gelijk! vooral op de tue.
vertaling: vrouwen zijn wanhopigerquote:Op donderdag 1 april 2004 21:43 schreef Camoth het volgende:
[..]
Mannen duren langer om te versieren. Vrouwen zijn veel sneller.Is mijn ervaring tenminste
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |