Klopt.quote:Op woensdag 31 maart 2004 23:20 schreef SpleeffY het volgende:
Ging trouwens over het verspreiden van de informatie dat de master-cd kwijt was.
Mwah, gelukt.quote:Op woensdag 31 maart 2004 23:22 schreef purk het volgende:
jep het werd gelijk geplubliceerd
op fok en daardoor is hun grap gelukt
neej, FOK werd juist heel erg bedankt heel veel reacties gehad> dus geluktquote:Op woensdag 31 maart 2004 23:26 schreef portier het volgende:
Zeiden ze dat door FOK! hun grap mislukt was?
Waarom doe je dat dan? hun grap verklappen?quote:Op woensdag 31 maart 2004 23:25 schreef R@b het volgende:
[..]
Mwah, gelukt.
Kirsten mailde mij al heel snel of die update eraf kon, maar daar had ik geen zin an
Wel grappig om zo iemand op tv te zien waarmee je via internet contact hebt.
Jij hebt ook ooit nog reclame voor haar gemaakt:quote:Op woensdag 31 maart 2004 23:25 schreef R@b het volgende:
[..]
Mwah, gelukt.
Kirsten mailde mij al heel snel of die update eraf kon, maar daar had ik geen zin an
Wel grappig om zo iemand op tv te zien waarmee je via internet contact hebt.
Omdat de users hem al door hadden. Stond al in de reacties gemeld. En ik niet wist dat het een 1-4 grap was vooraf. Weet niets van die cd's van de OP, laat staan van de nummers die er op staan.quote:Op woensdag 31 maart 2004 23:28 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan? hun grap verklappen?
Was ik al weer helemaal vergeten.quote:Op woensdag 31 maart 2004 23:29 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Jij hebt ook ooit nog reclame voor haar gemaakt:
Fok-ster in de race voor PS-verkiezingen
--
Naja mislukt, door het op Fok! te plaatsen, is wel een groot publiek bereikt..quote:Op woensdag 31 maart 2004 23:38 schreef portier het volgende:
*confused*
Ze zonden een persbericht uit, dat was nep, FOK! kwam daarachter, en nu bedanken ze FOK! terwijl hun grap eigenlijk mislukt was? Of heeft niemand die update gelezen?
Ach, zo'n ontdekking doet toch min of meer de ronde normaal gesproken...quote:Op woensdag 31 maart 2004 23:40 schreef SpleeffY het volgende:
[..]
Naja mislukt, door het op Fok! te plaatsen, is wel een groot publiek bereikt..
Mijn grap, wat doe je..?!
Ze hadden 400 reacties gehad van mensen die de masters in huis haddenquote:Op woensdag 31 maart 2004 23:38 schreef portier het volgende:
*confused*
Ze zonden een persbericht uit, dat was nep, FOK! kwam daarachter, en nu bedanken ze FOK! terwijl hun grap eigenlijk mislukt was?
Misschien was het nieuws voor die update verscheen al weer door andere media overgenomen. Bericht werd in de tracker expres niet geupdate, dus daar viel die niet op.quote:Of heeft niemand die update gelezen?
Ah, vandaarquote:Op woensdag 31 maart 2004 23:44 schreef R@b het volgende:
[..]
Ze hadden 400 reacties gehad van mensen die de masters in huis hadden
[..]
Misschien was het nieuws voor die update verscheen al weer door andere media overgenomen. Bericht werd in de tracker expres niet geupdate, dus daar viel die niet op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |