Onzin, Clinton moest zijn herverkiezing veiligstellen.quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:46 schreef Posdnous het volgende:
Ik vraag me trouwens af of ze niet speciale redenen hebben om zoiets te doen.
De vorige keer dat zoiets vertoond werd (lichamen van dode Amerikaanse militairen die over straat werden gesleurd in Somalie) trokken de Amerikanen zich meteen terug, mede dankzij het furieuze thuisfront.
quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:46 schreef JohnDope het volgende:
LOL
je zou maar een amerikaanse soldaat zijn in dat gebied, dan ga je volgens mij op alles schieten wat beweegt(ik zou dat alleen maar toejuichen hoor daar niet van)
Ja, dat zou pas leuk zijnquote:Op woensdag 31 maart 2004 21:46 schreef JohnDope het volgende:
LOL
je zou maar een amerikaanse soldaat zijn in dat gebied, dan ga je volgens mij op alles schieten wat beweegt(ik zou dat alleen maar toejuichen hoor daar niet van)
je moet toch wat doen om je tijd te dodenquote:Op woensdag 31 maart 2004 21:47 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ja, dat zou pas leuk zijn
Grow up of zo.
ik zou zeker weten hetzelfde doen, alleen het is nog even wachten op de eerste aanslag van de heer biEn ladiEn. geduld is de sleutel.quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:49 schreef matthijst het volgende:
Ach, misschien zouden wij wel hetzelfde doen, als er een paar Amerikanen God kwamen spelen in Nederland.
Sta er niet van te kijken, kan er niet rouwig om zijn. Laat ze opzouten naar de VS.
quote:Op woensdag 31 maart 2004 22:06 schreef Meh7 het volgende:
Volgens mij is het een subtiele hint van de Irakezen dat de Amerikanen ongewenst zijn
Of dat ze gewoon niks beters hebben te doen, meer kun je misschien ook niet verwachten van een volk wat een verkrachte zus afmaakt omdat ze geen maagd meer is.quote:Op woensdag 31 maart 2004 22:06 schreef Meh7 het volgende:
Volgens mij is het een subtiele hint van de Irakezen dat de Amerikanen ongewenst zijn
Ik weet niet of je ervan op de hoogte bent dat het burgers waren? Aannemers die dat land weer komen opbouwen. Kennelijk is een mensenleven daar niets waard, dus waarom zouden wij ons nog druk maken om dat stelletje wilden? Laat ze maar verrekken daar.quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:49 schreef matthijst het volgende:
Ach, misschien zouden wij wel hetzelfde doen, als er een paar Amerikanen God kwamen spelen in Nederland.
Sta er niet van te kijken, kan er niet rouwig om zijn. Laat ze opzouten naar de VS.
De oorlog in Irak was ook een gevolg van de verveeldheid (van Bush)?quote:Op woensdag 31 maart 2004 22:11 schreef HarigeKerel het volgende:
Of dat ze gewoon niks beters hebben te doen, meer kun je misschien ook niet verwachten van een volk wat een verkrachte zus afmaakt omdat ze geen maagd meer is.
Eerst alles een beetje platbombarderen en daarna laten verrekken? Ze hadden daar niets te zoeken in de eerste plaatsquote:Op woensdag 31 maart 2004 22:11 schreef RoK het volgende:
[..]
Ik weet niet of je ervan op de hoogte bent dat het burgers waren? Aannemers die dat land weer komen opbouwen. Kennelijk is een mensenleven daar niets waard, dus waarom zouden wij ons nog druk maken om dat stelletje wilden? Laat ze maar verrekken daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |