abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 juli 2001 @ 12:54:41 #26
11777 Grote-Smoeldriaan
Als je wint, heb je vrienden
pi_1283374
Ik ben kei lief (tenminste dat zegt ze ) en mijn meissie is daar erg blij mee maar dat houdt niet in dat ik geen pit in mijn donder zou hebben of het altijd met haar eens ben, ik ben tenslotte GROTE-SMOELdriaan

Het is onzin dat zgn lieve jongens geen meissie kunnen krijgen alleen duurt het langer voordat de dames inzien wat ze mislopen nadat ze voor de zoveelste keer gedumpt zijn door een arrogante zak.

Hard, gemeen en snel
pi_1283377
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 12:52 schreef Juup© het volgende:
Topic: Waarom willen meisjes geen lieve jongens?

Euhhhh ik heb een meisje dat een lieve jongen wilde en die ook gevonden heeft

Arrogant maar waar.
#geen
pi_1283378
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 12:52 schreef Freel het volgende:
Dus als ik dit zo allemaal lees moeten we gewoon wat ruwer en arroganter met de dames omgaan?

Ik kan dat gewoon niet, zo ben ik niet.

ja, zo moet je zijn. De arrogantie moet er vanaf stralen. Gegarandeerd succes. En de meiden zo hard mogelijk dumpen.
  vrijdag 27 juli 2001 @ 12:56:34 #29
9776 FLIPNEUS
Let's rawk!
pi_1283380
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 12:54 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:
Ik ben kei lief (tenminste dat zegt ze ) en mijn meissie is daar erg blij mee maar dat houdt niet in dat ik geen pit in mijn donder zou hebben of het altijd met haar eens ben, ik ben tenslotte GROTE-SMOELdriaan

Het is onzin dat zgn lieve jongens geen meissie kunnen krijgen alleen duurt het langer voordat de dames inzien wat ze mislopen nadat ze voor de zoveelste keer gedumpt zijn door een arrogante zak.

Bij een van mijn vrindinnen duurt dat dan wel verrekt lang
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
  vrijdag 27 juli 2001 @ 12:59:10 #30
11777 Grote-Smoeldriaan
pi_1283394
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 12:56 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

Bij een van mijn vrindinnen duurt dat dan wel verrekt lang

de aanhouder wint ......toch
Hard, gemeen en snel
  vrijdag 27 juli 2001 @ 13:00:36 #31
9776 FLIPNEUS
Let's rawk!
pi_1283405
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 12:59 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:

[..]

de aanhouder wint ......toch

Ik ben bang van niet
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
pi_1283408
Vaak kom je als je lief bent over als iemand die een meisje overal haar zin in geeft. Meeste mensen denken van mij dat ik ook zon lieverd ben.

Ik ben ook heel lief voor meisjes waar ik wat meeheb, maar geen tegenwicht en vaak hun zin geven, ja doei!

Misschien zijn meisjes bang dat je inderdaad TE lief bent, maar das onzin volgens mij!

Sommige meiden willen gewoon als vuil behandelt worden, daar ben ik echt van overtuigd. Die vragen erom gedumpt te worden, aan de kant gezet, zodat wij de zooi weer op kunnen ruimen. Je bent zo lief....
had daar eerder aan gedacht.

pi_1283423
Gelukkig heb ik nu een heel lief meisje, als ze heelhuids terugkomt uit Frankrijk. Zij is vaak gedumpt door van die patsers/vreemdgangers/klaplopers/hufters...enz
Hebben ze mijn lieve meisje haar vertrouwen in jongens een beetje naar de klote zitten helpen.

* is in zijn nopjes met haar*

vrijdag 27 juli 2001 @ 13:20:32 #34
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_1283551
Meisjes zeggen mij ook altijd:"Wat ben je lief, waarom heb je nog geen vriendin?...Je verdient het!" (en meer van dat geneuzel). Maar zelf willen ze natuurlijk niet...beetje het Not-In-My-Backyard-idee...
Nicht ärgern, nur wundern!
  vrijdag 27 juli 2001 @ 13:22:54 #35
11777 Grote-Smoeldriaan
pi_1283568
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 13:00 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

Ik ben bang van niet

je bent nog jong er is tijd zat, mijn huidige relatie begon pas toen ik net 27 was, kortom de aanhouder wint!
Hard, gemeen en snel
pi_1283781
ehhh...wat dat betreft niks te klagen hier.
heb altijd mooie vriendinnen gehad, en nuz elfs 1 zo mooi dat ze mij ten huwelijk vroeg.
Miscchien ben IK wel een klootzak dan?
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_1283870
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 12:27 schreef Xenia het volgende:

[..]

En jagen is in deze tijd natuurlijk een metafoor voor andere dingen.

Bezopen iemand doodtrappen in een donker steegje of in een patsermobiel met een patsermobiel met een paar duizend decibel fietsers en passanten van de sokken rijden.
En maar van die ongeloooflijk interessante en vlotte praatjes aanknopen met de vrouwtjes... ha ha haha... ha...
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 27 juli 2001 @ 14:29:40 #38
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_1283995
quote:

[..]

Het is zit in onze genen. Vroeger gingen de mannen op jacht, terwijl de vrouwen thuis voor de rest zorgden. Vrouwen willen dus een goede jager, geen lieverd. En jagen is in deze tijd natuurlijk een metafoor voor andere dingen. Kortom, we can't help ourself.

Ah, that's the spirit. Ik zoek alvast een knots, weet er iemand een grot waar ik ze aan hun haren naar binnen kan slepen?
pi_1284050
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 13:20 schreef Hooghoudt het volgende:
Maar zelf willen ze natuurlijk niet...beetje het Not-In-My-Backyard-idee...
met dat soort zinnen en zelf medelijden moet je natuurlijk niet komen aanzetten.
pi_1284073
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 14:10 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Bezopen iemand doodtrappen in een donker steegje of in een patsermobiel met een patsermobiel met een paar duizend decibel fietsers en passanten van de sokken rijden.
En maar van die ongeloooflijk interessante en vlotte praatjes aanknopen met de vrouwtjes... ha ha haha... ha...

WAAR SLAAT DIT NOU WEER OP? Alsof mannen die goed met vrouwen omgaan zich tegenover de rest van de wereld asociaal gedragen...

Volgens mij is er hier iemand een klein beetje gefrusteerd/jaloers....

I wanna be different, just like everybody else.
pi_1284117
FLipneus,
ook platneuken en relatie hebben zijn verschillende dingen :-)
Sprakeloos.......
  vrijdag 27 juli 2001 @ 15:08:07 #42
12582 EXX
EXtended eXchange
pi_1284282
Ik ken dit probleem. Jaren lang gehad. Altijd kwamen ze bij mij uithuilen. Maar wel weer daarna achter de eerste beste eikel aan, want die reed een porsche.

Gelukkig ben ik uiteindelijk een meid tegengekomen die anders in elkaar zat. we waren heel snel en daarna

We zijn nu 8 jaar bij elkaar en still going stronger.

In dem wogenden Schwall, in dem tönenden Schall, in des Welt-Atems, wehendem All......ertrinken.......versinken......unbewußt......höchste Lust!
pi_1284306
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 14:37 schreef Passione het volgende:

[..]

met dat soort zinnen en zelf medelijden moet je natuurlijk niet komen aanzetten.

Inderdaad. De ultieme afknapper is natuurlijk een 'kerel' jankverhalen.
Een meid met jankverhalen ook trouwens
  Redactie Frontpage vrijdag 27 juli 2001 @ 15:21:31 #44
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_1284502
Hallo Flipneus,

Ik voel me, als aanleidinggevende voor dit topic een beetje verplicht om hier even te reageren.
Vrouwen zijn rare wezens, maar dat wist je natuurlijk al. Ikzelf ben een extreem exemplaar geloof ik.

Ik moet dus helemaal niets hebben van jongens die lief zijn. Ja, de eerste 3 weken is het leuk, maar daarna word ik er al snel heel naar van. Ik heb zelf nogal een sterke persoonlijkheid geloof ik en dus heb ik niks aan een jongen die mij niet af en toe onder het kleed kan vegen. Iemand die mij altijd gelijk geeft, daar kan ik niks mee.

Als ik verkering heb met een jongen die mij de hele dag door vertelt hoe leuk en lief ik wel niet ben, die alles goed vind wat ik doe, die dagelijks met kadootjes aankomt zetten, dan ren ik gillend weg. Ik heb behoefte aan wat strijd, wat spanning in mijn relatie.
Vandaar ook dat ik nog steeds hopeloos vrijgezel ben. Overal lopen lieve jongens rond maar daar ben ik na een paar weken op uitgekeken. En de klootzakken waar ik dus op val, die zijn getrouwd of wonen samen, en dan zijn we weer terug bij mijn eigen topic.

Toen wij uit Rotterdam vertrokken, hadden we direct heimwee
pi_1284528
Er is een verschil tussen lief zijn (dat ben ik) en je geheel aan een ander onderwerpen. En in mijn ervaring is het zo, dat veel vrouwen enige dominantie zo nu en dan op prijs stellen.
pi_1284557
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 14:40 schreef Sander999 het volgende:

[..]

Alsof mannen die goed met vrouwen omgaan zich tegenover de rest van de wereld asociaal gedragen...

Volgens mij is er hier iemand een klein beetje gefrusteerd/jaloers....

Ik had het dus over het metafoor van jagen... En ja veel vrouwen vallen dus op klootzakken, lees dit topic en andere. Klootzakken wil zeggen dat het dus geen vriendelijke/aardige/begrijpende types zijn. Niet alleen tegen vrouwen niet maar waarschijnlijk helemaal niet (emotiegestoord e.d.). In die zin sla ik de spijker (zoals zo leuk op jouw icon staat) op zijn kop, mits met overdrijving. Anders komt het punt natuurlijk niet aan.
Gefrustreerd/jaloers word tegenwoordig wel te pas en te onpas voor iedereen die iets te klagen heeft gebruikt geloof ik, maar nee, dat ben ik niet.
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  vrijdag 27 juli 2001 @ 15:52:20 #48
12582 EXX
EXtended eXchange
pi_1284618
quote:

[..]

Het is zit in onze genen. Vroeger gingen de mannen op jacht, terwijl de vrouwen thuis voor de rest zorgden. Vrouwen willen dus een goede jager, geen lieverd. En jagen is in deze tijd natuurlijk een metafoor voor andere dingen. Kortom, we can't help ourself.

Als we zo gaan beginnen... Mannen zijn van nature niet monogaam. Zoveel mogelijk vrouwtjes bevruchten. Dus niet zeuren als we vreemd gaan, we can't help ourselves.
In dem wogenden Schwall, in dem tönenden Schall, in des Welt-Atems, wehendem All......ertrinken.......versinken......unbewußt......höchste Lust!
  vrijdag 27 juli 2001 @ 16:31:47 #49
12697 DjLando
shinde kudasai
pi_1284828
rofl.. touche
... your focus determines your reality ...
pi_1285134
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 12:35 schreef Freel het volgende:

[..]

Hee Claudia, wil je dit eens voor mij en Flipneus
wat uitgebreider uitleggen? Klinkt stom misschien, maar hoeveel tegen gas mag een kerel bij jou geven?
wat versta je er precies onder?

Nou, ik had een ex-vriend die buitengewoon attent, lief, aandachtig etcetera was. Zozeer, dat ik er bijzonder onaangenaam door werd. Ik werd bijvoorbeeld heel bazig en kattig. Bovendien ging hij vooral confrontaties uit de weg, hij gaf me gewoon gelijk. Nu heb ik een vriend die me vertelt waar het op staat. Hij komt voor zichzelf op, houdt mij een spiegel voor en durft confrontaties met me aan te gaan.

Maar goed, zoals ik eerder al zei: het is niet zo zwart-wit. Als mn vriend in wezen een klootzak was (bijvoorbeeld door me te bedriegen, voortdurend af te bekken, nimmer attent te zijn), dan zou ik ook niets van hem moeten. Ik kan me dus niet vinden in R-na, want voor mij houdt `tegenwicht` niet in dat het zó'n klootzak is.

Ik ben overigens ook niet gecharmeerd van de `boehoe ik ben zo lief en toch laten meisjes me links liggen`-instelling.

Dus uiteindelijk het is zoals Manono zegt: een beetje van allebei, op zn tijd.

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')