Heb zelf een Gericom-laptop gekocht laatst bij de Mediamarkt. De service is daar brak te noemen op het gebied van pc's. Mijn laptop had kuren met het toetsenbord. Ze zouden een nieuw toetsenbord (kan je gewoon nieuwe inzetten) bestellen. Dat duurde 4 weken voordat ze er echt actief achteraan gingen.quote:Op woensdag 31 maart 2004 19:43 schreef Waxxer het volgende:
Nou, budgettechnisch is het nogal moeilijk.... en dat is ook een beetje mijn dilemma, ik haat het om schulden te hebben (naast de zich opstapelende studieschuld) maar mijn gewone comp die ik nu heb (uit 1997, 3,5 GB -ja met komma ertussen- Pentium 2, 220 mhz) werkt gewoon niet meer zoals het hoort.... Als ik deze al koop (renteloos op afbetaling binnen een jaar bij de mediamarkt), is dat echt wel het maximum bedrag, dan zit ik op 12 a 1300 euro.
Trouwens, een laptop kopen bij de Mediamarkt, is dat (on)verstandig??
een ibook koop je het goedkoopst in de verenigde staten.quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:16 schreef Tijn het volgende:
Of je gaat voor een iBook, die heb je ook voor 1200 euro.
Goeie tip! De extra adapters en accu's zijn daar ook aanzienlijk goedkoper trouwens.quote:Op donderdag 1 april 2004 00:13 schreef aierwin het volgende:
[..]
een ibook koop je het goedkoopst in de verenigde staten.
scheelt met deze lage dollar al gauw meer dan ¤600!!! dus dan is het INCLUSIEF VLIEGTICKET nog GOEDKOPER om hem in de USA te halen!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |