ja, maar als hij geen chemische producten mag gebruiken kan hij zich ook niet 'wassen' voor de rest (haren enz) toch?quote:Op woensdag 31 maart 2004 18:32 schreef Youssef het volgende:
Dat hij stinkt ligt niet aan het niet gebruiken van deodorant hoor.
Ja want ik ben kaalquote:Op woensdag 31 maart 2004 18:34 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Is shampoo chemisch dan
Kijk eens wat er in zitquote:Op woensdag 31 maart 2004 18:34 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Is shampoo chemisch dan
Nog nooit echt op gelet hequote:Op woensdag 31 maart 2004 18:44 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Kijk eens wat er in zit![]()
Hmm, als ik een beetje hard aan het werk ben, dan ga ik toch ook gedurende de dag wel wat transpiren. Ik heb altijd een busje deo bij me in ieder geval.quote:Op woensdag 31 maart 2004 18:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik gebruik ook geen deo, maar ik douche me iedere morgen, en doe een schoon shirt aan.
Hier hetzelfde. Heb nog nooit deo gebruikt. Gewoon iedere dag goed wassen. Niets aan de hand.quote:Op woensdag 31 maart 2004 18:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik gebruik ook geen deo, maar ik douche me iedere morgen, en doe een schoon shirt aan. Overginds is zeep slecht voor je huid. Je kan beter een huidPh neutrale was emulsie gebruiken. Je huid is zuur, en zeep is een base. Dat gaat niet goed samen. Persoonlijk gebruik ik Sebamed.
Jep, een zgn zuur zout, ofwel aluinsteen. Ook erg handig als je je snijdt bij het scheren, ff stippen en het bloed niet meer.quote:Op woensdag 31 maart 2004 18:47 schreef Tinkepink het volgende:
In plaats van deo kan je ook een soort van zoute stick gebruiken (te koop bij natuurvoedingswinkels en de bodyshop geloof ik). Dagelijks een washandje langs je oksels halen wil ook nog wel eens helpen inderdaad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |