Voor mijn portomonai ook teveel. 2200 gulden voor een APK in oud hollandse guldens komt hard aan. Anders had ik zeeeer zeker interesse gehad.quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:49 schreef PhaE het volgende:
Daar heb je gelijk in, alleen die extra reparaties zit ik mee in mijn maag.
Je hebt al gezegd, is ongeveer 900/1000 euro. En dat is me dus net iets teveel.
Of tenminste, dat is mijn portemonee net iets teveel...
Misschien als mijn vakantiegeld binnen is, zal dan nog een keertje fok afstruinen
Ja maar ik heb zeer zeker interesse. Alleen het is gewoon erg veel geld voor een 13 jaar oude auto. En 2500 euro voor een Clio 16V van die leeftijd in goede staat met APK is een hele normale prijs hoor particulier. Maar bji jou komt er nog 1000 euro bij voor alleen apk.quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:17 schreef R-e-n-e het volgende:
Ja idd, iedereen kijkt naar de apk prijs maar niet naar de eindprijs..
Ik heb ook overwogen om hem klaar te maken, maar het kost mij tijd en geld en ik schiet er niks mee op. Daarom is ie perfect voor iemand die zulke dingen zelf kan of laten doen.
Je verkoopt hem dus met APK als alles door gaat?? Voor welke prijs als ik mag vragen. Maar het is een erg mooie auto en veel geinteresseerde! Alleen zonder APK houd veel mensen waaronder mijzelf nogal tegen.......quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:30 schreef R-e-n-e het volgende:
Hij is waarschijnlijk al verkocht, ik laat hem dan opknappen. Mocht het niet doorgaan, hou ik hem misschien ook nog wel zelf.. De zomer komt eraan en dan is er niks fijner dan lekker cruisen..
Mocht de koop niet doorgaan, vind ik 1500 te weinig..
Ok. Het gaat eerlijk gezegd boven mijn budget. Maar ieder geval succes. En mocht je hem houden heb je in ieder geval een pracht clio.quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:44 schreef R-e-n-e het volgende:
Thnx![]()
Zoals het nu staat is ie verkocht voor 4300 euro en dan sta ik voor de onkosten incl. het overspuiten van de dorpel. Lijkt misschien veel, maar hij heeft dan wel een prachtige clio waar heel wat geld in gestopt is en helemaal niks aan mankeert, nieuwstaat.
Mocht het niet doorgaan, hangt het er vanaf hoeveel onkosten ik krijg aan mn nieuwe huisje of ik hem hou of niet.
Je hebt groot gelijk.quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:30 schreef R-e-n-e het volgende:
Hij is waarschijnlijk al verkocht, ik laat hem dan opknappen. Mocht het niet doorgaan, hou ik hem misschien ook nog wel zelf.. De zomer komt eraan en dan is er niks fijner dan lekker cruisen..
Mocht de koop niet doorgaan, vind ik 1500 te weinig..
Dit haal ik met mijn standaard golffie IV TDI 130 pk.......quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:42 schreef Kamigot het volgende:
prestaties/gegevens:
MOTOR
aantal cilinders 4, in lijn
kleppen per cilinder 4
cilinderinhoud 1764 cm3
boring x slag 82,0 x 83,5 mm
compressieverh. 10,0:1
max. vermogen 101 kW (137 pk) 6500tpm
max. koppel 158 Nm 4250tpm
brandstofsysteem multipoint injectie
klepbediening dohc
turbo nee
katalysator geregeld
PRESTATIES
topsnelheid 209 km/h
acceleratie 0-100 km/h 8,0 s
verbruik binnen b.k. - l/100km
verbruik buiten b.k. - l/100km
verbruik gecombineerd 8,1 l/100km
CO2 uitstoot - g/km
Hoeveel HP heeft hij met die chip ?
quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:09 schreef AleXtc het volgende:
[..]
Dit haal ik met mijn standaard golffie IV TDI 130 pk.......
Je moet wel de goede specificaties erbij houden....quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:48 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
![]()
topsnelheid 205 km/h
acceleratie 0-100 km/h 9,6 s
verbruik binnen b.k. 7.0 l/100km
verbruik buiten b.k. 4.3 l/100km
verbruik gecombineerd 5,2 l/100km
CO2 uitstoot 140 g/km
Bron: autoweek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |