abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18085903
grappen die je allemaal hebt uitgehaald bij/met je vrienden:

Ik zal maar beginnen:

Sik en buikhaar van dronken en slapende vriend afgeschoren.

(dezelfde) dronken en slapende vriend vastgesnoerd met tailribs (uhhm tailleribs? whatever)

Vrienden van me hadden een feestje bij hun kameraad en die ging zelf al om 11 uur naar bed ofzo.
Hebben ze zijn hele interieur veranderd. Banken, stoelen en kasten verplaatst. Magnetron verwisseld met de TV enzo...
"I bet one of the first flyswatters, was nothing more than some sort of striking surface attached to some kind of stick."
  woensdag 31 maart 2004 @ 16:13:59 #2
13903 _van_puffelen
Wil je mijn tieten zien?
pi_18085985
Een vriend van ons ging thuis zijn video recorder halen( ik heb er zelf geen) Daarna de politie gebeld dat er iemand in een bepaalde straat heeft ingebroken en een video recorder heeft gejat

PS: video kijken ging helaas niet door die avond
pi_18085996
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 16:09 schreef poeha het volgende:
(uhhm tailleribs? whatever)
Tie-Wraps heten die dingen.

en nee, ik haal dat soort ongein niet uit. Echt niet
Ik ben niet verwaand, ik ben gewoon goed.....
pi_18086128
niet zo erg nee wel eens zon sponsje op gepakt die op straat lag ( vaak gebruikt om glas te vervoeren) dat ding leek vreemd genoeg op een steen. en die gooide ik op iemand je moest zen kop eens zien
BuArp | groeten
pi_18086162
Een jongen wijsgemaakt dat wij ook via zijn webcam naar hem konden kijken als hij msn niet aan had. Dat wij dus hele rare dingen van hem hebben gezien enzo. Je zag zijn gezicht al wegtrekken! Heel verhaal opgehangen over ip-adres en constant internet via ADSL, bla bla.
Komt die met de goede opmerking: ja, maar ik heb een klepje voor de lens.
Hmm... toen maar gezegd dat hij soms dat klepje wel eens vergeten is... hij trapte er in.

Vervolgens hebben we hem gezegd dat hij moest zoeken naar een programma dat je webcam blokkeert als je hem niet aan wilt. "Boeiend" zei die.

5 min later: "He, heet dat programma Cam-block 2.3?" (weet zo de naam niet meer)
We kwamen niet meer bij, want we dachten dat de grap mislukt was. Hij is dus daadwerkelijk op zoek gegaan om zijn cam te blokkeren. Kwam ook met een linkje aanzetten waar het programma stond.
pi_18088149
@ Poerkie
pi_18088297
Ze hebben wel bij mij een stuk haar afgeschoren en ik had het pas 2 dagen later in de gaten dat ik een kale plek achter op me hoofd had
  woensdag 31 maart 2004 @ 21:05:06 #8
63035 Badharing
Met of zonder uitjes??
pi_18092345
1 Grap vergeet ik nooit meer, toen hebben we zo gelachen
We gingen wel eens uit in een beachclub in Nuland en die was middenin een woonwijk. Toen we daar een keer snachts naar buiten kwamen om naar huis te gaan hadden we een jongen die bij ons was ( en altijd quasi interessant liep te doen ) wijsgemaakt dat wij de week daarvoor over een bepaalde tuinkabouter hadden geplast die daar in een voortuintje stond. Hij was daar toen niet bij, maar zag ons er wel meteen toe in staat ( ). Hij zou dat dus ook doen, en wij gingen alvast in de auto zitten. Hij stapte over het tuinhekje, sloop stilletjes naar de betreffende tuinkabouter en maakte zijn broek open ( broek met knopen ). Wij hadden al de grootste fun in de auto, en op het moment dat we dachten dat hij begon te plassen begonnen wij als gekken op de claxon te rammen en knalde het grote licht aan zodat hij midden in de spotlight stond. We zagen de schrik in zijn ogen en zagen hem over het tuinhekje springen en weghinkelen met zijn broek op zijn enkels
Ojee, wat klinkt uw triangel vals ... laat ik nou toevallig ...
pi_18092437
in 5Havo...we hadden op een woensdag NL proefwerk en een goeie vriend van mij was ziek.
Ik die avond op msn tegen die jongen zeggen dat ie geen examen mocht doen enzo...iemand anders uit me klas opgenaaid op dat ook tegen hem te zeggen.
M'n vriend geloofde dat allemaal...hij in paniek...even later toch maar gezegd dat het een grapje was

edit--
Een andere:
Tijdens 2e Fase reis had een goeie vriend van mij bij iemand anders deo in zun drinken laten druppelen...die jongen drinkt het op en wij kei hard lachen...die jongen snapte er niks van..whehee
The house that produces the most spice will control dune.
There are no set territories and no rules of engagement.
pi_18101844
Een paar jaar geleden waren we in Hongarije (weet je nog Poeha ) waren we massaal aan de sterke drank gegaan omdat het bier daar niet te zuipen was. Eigenlijk was dat de eerste keer dat we echt serieus sterke drank gingen zuipen, dus je raad het al; iedereen straalbezopen.
Later ging een maat van mij, die nog het zatste van iedereen was, pitten. Toen hebben we hem maar in de buitenlucht neergelegd omdat hij anders de tent onder zou vomiteren. Toen kwamen we op het lumineuze idee om zijn vingers in lauw water te leggen, zodat hij in zijn slaapzak zou pissen.
Eigenlijk had ik nooit gedacht dat dat truukje werkte, maar de volgende morgen toen hij wakker werd.. heeft hij zijn hele slaapzak en onderbroek ondergezeken, en hij wist niet meer waardoor. Wij hem natuurlijk flink uitlachen en hem later verteld wat we hadden gedaan. Het gekke vond ik toen dat hij het helemaal NIET erg vond, maar ja diegenen die hem kennen weten dat het een beetje een 'apart' jongmensch is.
War. War never changes.
  donderdag 1 april 2004 @ 10:38:37 #11
72470 Doekes
Medisch wonder
pi_18102301
Ik heb een keer tegen iemand gezegd dat zijn veter los zat, terwijl dat helemaal niet zo was. Hahaha
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_18102354
Jij zult vast het middenpunt zijn van elk feestje, Gij Sluwen Vosch
War. War never changes.
  donderdag 1 april 2004 @ 10:44:52 #13
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_18102435
Er lopen nu 4 1 april topics, gaat me weer een beetje ver. Kan best in 1 van de andere.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_18127961
weer open??
"I bet one of the first flyswatters, was nothing more than some sort of striking surface attached to some kind of stick."
pi_18128232
Jup. Hebben er nog mensen een leuke poets gebakken?
War. War never changes.
pi_18128492
om het topic maar even levend te houden:

Schaamhaar in een joint doen en op laten roken...

Een groot sjekkie (formaat joint) draaien, rondpasen en stoned doen, kijken of degene die het niet weet ook stoned werd. Ja dus

slapende dronken vriend opmaken en niets zeggen. (smorgens naar huis gefietst, kijkt in spiegel en denkt verdomme!)

uhmmmm.... grootmeester, With our powers combined, we summon.... THE TRICKSTER!!!!!!
weet jijj er nog, we hebben keiveel grappen uitgehaald, maar kom maar niet op bijzonder leuke....
  vrijdag 2 april 2004 @ 13:46:31 #17
48645 Farao
112, daar red je levens mee
pi_18130176
Een leuke van vorige jaar,

Een van m'n buren had toen nog niet zo lang een nieuwe auto, een of andere Volvo V-nogwat, in het groen, mét automaat.

Een kennis van mij had precies zo'n auto, bijna tegelijk gekocht ook nog, zelfde kleur groen, zelfde bekleding, alleen géén automaat.

De vrouw van de buurman zat ook in't complot, en die heeft toen 's nachts zijn auto een heel eind verderop gezet.
En toen hebben we die andere volvo (die er dus precies op lijkt, maar een handgeschakelde bak is) op zijn oprit gezet.

Wij voor 't raam gaan wachten tot de buurman naar z'n werk moest vertrekken en toen ie naar buiten kwam zijn wij ook gauw naar buiten gegaan, omdat we "de post uit brievenbus wilde halen" , zo konden we tenminste goed zien hoe het gaat.

Buurman loopt met de afstandsbediening in z'n hand naar de volvo, en op dat moment duwen wij ook op de afstandsbediening (want wij hadden dus de goeie sleutel).
Buurman heeft niks door, doet 't achterportier open en hangt z'n jasje aan 'n haakje, legt z'n tas op de achterbank en stapt dan achter 't stuur.

't duurde ff voor ie reageerde maar toen stapte ie opeens uit en keek verbaasd om zich heen, keek nog 's de auto in, stápte de auto weer in, stapte weer uit, liep een rondje om z'n auto, en liep toen vlug richting huis, waarbij ie z'n vrouw aan't roepen was.

Die kwam toen net naar buiten en kon d'r lachen al niet meer inhouden, toen zijn wij er ook heengelopen en hebben we nog wat nagelachen.
Vertrek nooit zonder een kus, voor je 't weet lig je achterin onze bus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')