daar ben je toch niet de hele dag mee bezig ?? Ik heb dat wel in 2 dagen gedaan en dan ..quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:46 schreef Megumi het volgende:
Werken in het huishouden.Domme vraag zeg.
begin je opnieuw met schoonmaken!quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:47 schreef elmira het volgende:
[..]
daar ben je toch niet de hele dag mee bezig ?? Ik heb dat wel in 2 dagen gedaan en dan ..
quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:49 schreef BobRooney het volgende:
[..]
begin je opnieuw met schoonmaken!
Nee ff serieus, er zijn vast vrouwen (en mannen) op het forum die ook heel de dag thuis zitten. Wat doe je zoal, hoe houd je het een beetje gezellig voor jezelf, wat doe je nog meer dan alleen schoonmaken?quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:49 schreef BobRooney het volgende:
[..]
begin je opnieuw met schoonmaken!
Daarom vind ik de vraagstelling van de TS ook zo raar. Of het huishouden geen werken is.quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:53 schreef Tinkepink het volgende:
Eerlijk gezegd heb ik momenteel een drukker leven dan toen ik nog werkte. Een kind vraagt veel meer tijd en energie dan je je voor kunt stellen.
Wat doe je hier?quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:54 schreef Naamah het volgende:
lekker naar buiten gaan!!! het is superweer!
Waarom zou een huisvrouw, iemand die thuisblijft voor het huishouden zeg maar, boodschappen online bestellenquote:Op woensdag 31 maart 2004 15:10 schreef DarkElf het volgende:
boodschappen online bestellen bij de appie
weet ik veelquote:Op woensdag 31 maart 2004 15:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Waarom zou een huisvrouw, iemand die thuisblijft voor het huishouden zeg maar, boodschappen online bestellen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |